kan geen citaat bij een bewerkt bericht invoegen... zal wel aan mij liggen ben niet al te slim
Om dat even voor iedereen even eerlijk te maken (er zijn er meer die dat niet weten).... als het niet lukt met selecteren dat je automatisch die quote optie krijgt dan kan het altijd nog met de bbcode tag.
Dus je selecteert de tekst die je alsnog wilt citeren, die plak je dan op de juiste plek waar je hem wilt hebben in je bericht bericht en dan zet je dat tussen de quote tags zoals in dit voorbeeld:
[quote]Dit is een achteraf geciteerde tekst.[/quote]
en dan wordt het alsnog als een quote (citaat) getoond.
Het ergste vind ik nog dat onze minister president van mening was dat hij niet verantwoordelijk was voor de toeslagen affaire terwijl hij wel de poppetjes op de juiste plek zette en ze waarschijnlijk af en toe een advies gaf als er problemen ontstonden.
Dat heb ik hem ook kwalijk genomen (na de andere zaken die hij fout gedaan heeft). Maar met name dit. Toen hij in de oppositie zat nam hij altijd anderen de maat en beschuldigde ze van plucheplakken en dat ze hun verantwoordelijkheid moesten nemen. Maar wat doet ie zelf? Sowieso is in een geval als dit de minister-president altijd eindverantwoordelijke, dus zeker verantwoordelijk. Hij vond van niet.
Daarnaast is hij de grootste pluche plakker want hij had al meer dan eens zijn verantwoordelijkheid moeten nemen. Schijnbaar is hij een uitzondering want bij hem kan men zich verontschuldigen en dan verder gaan in de gedachte dat het leerzaam is voor de toekomst zodat hij zich kan verbeteren en die fouten niet meer zal maken.
Nee hij had al lang moeten opsodemieteren, die man neemt gewoon geen verantwoordelijkheid en is de grootste pluche plakker die ik ooit gezien heb. Dus in feite is hij gezien zijn uitspraken indertijd in de oppositie ook nog een van de grootste hypocrieten.
moet er zelf achter komen dat er een fout in hun toenmalige floppy disk zat
Ahja, daar kan ik me ook nog iets van herinneren van fouten in hun floppy in die tijd.
Ben het overigens heel sterk met je laatste regels eens. Dat is de beste oplossing. Neem je geen afstand, dan is dat je eigen risico, maar veroordeel daar niemand op. Ook niet op wel of niet vaccinatie.
En v.w.b. wappies... gelukkig worden de meesten pas wappie genoemd als ze ook in diverse samenzwerings- en vage theoriën geloven. Dat zijn ook veelal de mensen die anderen schapen noemen.
Net zoals je zegt, de meer redelijke mensen praten wat meerdere woorden met elkaar, proberen de achtergrond van een mening te achterhalen en kunnen het ook gewoon met elkaar oneens zijn, zonder verdere consequenties. Dat noemen ze "respect voor elkaars mening hebben". En dat laatste zie je met die Covid discussie steeds minder helaas.
Ik zal zelf nooit iemand meteen een wappie noemen alleen maar omdat ie niet gevaccineerd is of antivaxer is. LoL, dan zouden twee van mijn zussen ook wappie zijn.
Dat is ook de reden dat ik meteen als reactie op Dr.Z (toen hij schreef dat men hem wel als wappie zou zien) schreef dat hij kritisch was. En kritisch is heel iets anders dan wappie. Heb op dit forum ook nog geen wappie gezien.
Er is zoveel meer in dit leven om zich druk over te maken, dan elkaar gekke namen te geven, waarbij dat verder toch totaal niet aan een oplossing bij draagt en alleen maar mensen meer tegenover elkaar zet.
Ik hou echter mijn hart vast. Vandaag hoorde ik dat dus ook Duitsland aan verplichte vaccinatie gaat doen per maart volgend jaar. In België is dat al voor het verplegend personeel. In Italië is het ook al volledig. Als men dit in Nederland gaat doen kan dat grote puinhopen veroorzaken....