en iemand zonder vaccinatie hoort niet volop aan de samenleving deel te nemen omdat de kans redelijk groot is om zelf in het ziekenhuis terecht te komen.
Tja, daar verschillen wij dus in van mening, ik zie dat toch als heel iets anders. Een rijbewijs is nodig om een gemotoriseerd voertuig te besturen. Je kunt rustig deelnemen aan het verkeer als voetganger of fietser zonder rijbewijs en tot voor kort zelfs scooter/brommer, dus zo zie ik dan de niet gevaccineerde.
Dan kun je wel weer gaan stellen dat die niet op de autosnelweg mogen, maar ik blijf het toch een slecht vergelijk vinden en gezien er in Limburg zelfs de meeste die in het ziekenhuis liggen gevaccineerd zijn, gaat je stelling ook niet helemaal op.
2G is gewoon geen oplossing, dus ook geen noodzaak.
Jongeren hebben dat bewustzijn niet,
Er zijn er zat die dat wel hebben en niet roekeloos zijn. Het zijn juist de uitzonderingen die het verpesten. De uitzonderingen waren ook oorzaak van de introductie van het beginners rijbewijs.
Dat een QR code vervalsen voor sommigen in sport is, kan ik nog wel een beetje in komen omdat ze het gevaar niet zien. Dat is echter totaal niet geldig bij een huisarts en enkele assistenten en GGD medewerkers die QR codes vervalsten en verkochten, die wisten wel degelijk waar ze mee bezig waren.
In de tijd dat wij jong waren kraakten wij coderingen en het boeide ons niet dat een provider daar schade door leed.
Nee hoor, die leden nauwelijks schade. De meesten van ons hadden een abo er naast of zouden sowieso geen abo nemen. Even nog los van het feit dat volgens mij velen het met name deden om naar Sky Duitsland te kijken en andere landen, waar het sowieso niet mogelijk was, dus dat is een valide reden.
Daarnaast gaat het dan hooguit om wat financiële schade, niet om gezondheidsschade, dat is wel even een hele andere afdeling.