- Waarderingsscore
- 1.261
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Nee hoor, dat afbraakbeleid is VVD beleid want die zijn al 12 jaar aan de macht. En d'66 is zojuist pas komen kijken bij de laatste verkiezingen. Maar ik ben het wel met je eens dat die net zo erg zijn.Dit is hoofdzakelijk D66 beleid
En ik ben al jaren een tegenstander van alle macht in Brussel, hetgeen ook veroorzaakt heeft dat Nederland steeds minder te vertellen heeft in eigen land. Als je naar de VS van Europa toe wilt, dan is dat de bedoeling, maar daar hebben we duidelijk tegen gestemd. Maarja, who cares bij de overheid.
Hahaha ja dat stukje heb ik volgens mij toen gezien. Maar er gaat zoveel onzin rond op facebook dat je dat iet als een betrouwbare bron kunt noemen voor serieuze zaken. Een rechter kan dit iet doen. Je kunt het echter mijns inziens wel heel goed gebruiken als bron om te zien hoe de ontevredenheid aan het groeien is en de kloof tussen mensen.ooit een stukje "mr visser" gezien
Ja de vraag is wie dat verteld heeft, want het is een heel oud verhaal, dat weet ik wel nog. Nu heb ik me vroeger toen ik klein was nooit bezig gehouden met stemmen. Maar wie weet is dat vroeger ooit wel eens zo geweest. Maar dan moet dat toch wel de nodige decennia geleden zijn geweest. Het idee op zich bestaat inderdaad ook al decennia, dat kan ik zonder meer beamen. Maar het is in elk geval nu niet het geval.was in haar id ook zo en wij kwamen tot de conclusie dat dat ooit eens op een opleiding is verteld
Jouw advies klinkt mij goed in de oren, want ook nu heb ik weer met iets anders ervaren dat je beter tussen de regels door kunt leven dan dat je gewoon alleen maar eerlijk bent, want dan wordt je genaaid of benadeeld.
Tussen regels doorschieten waar dat mogelijk is, kan dan wat gunstiger zijn. En verkiezingen? Pfff... ben er ook wel bijna klaar mee.
Er zit echter 1 probleem bij. Ongeldig maken of niet gaan stemmen is ook niet de oplossing. Want al die voorstanders van de huidige politiek en die groenen, die gaan wel stemmen. En dan hebben die sowieso de meerderheid en wordt het alleen maar erger.
Juist daarom dat ik blij ben dat er een partij als de PVV is. Voor mij gaat die wat te ver, maar juist zo'n partij houdt met zijn hoeveelheid stemmen de anderen nog een beetje in toom om te gekke dingen te gaan doen, al is het uit angst dat de PVV dan helemaal de meeste stemmen krijgt.