• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

De Freggel-BBQ!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Freggeltje,

Was allemaal weer op en toppie, heb het weer reuze naar mijn zin gehad. ook namens mijn maat bedankt voor de goede zorgen.

B.

boets;202868 zei:
Hi Freggeltje,

Was allemaal weer op en toppie, heb het weer reuze naar mijn zin gehad. ook namens mijn maat bedankt voor de goede zorgen.
B.

"Mijn maat" is er altijd voor 9 uur uit. :biggrin::biggrin::biggrin:

Ha Blokker

Ik hoop dat inmiddels e.e.a. weer in orde is!
Das niet niks als ze weglopen en de politie op zoek is, klote he: puberende kinderen.

Als je wilt, laat even weten of ze weer thuis is?

Sterkte

Mark

Maar goed dat ik er niet was dan was The STIG ontmaskerd ;)
Ik vond het echt jammer dat ik er niet was ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij kan zijn.

Ha mannen

Ik heb net een sms van Blokker, en dochter nog niet terug! De opmerking van de late afzegging van blokker vind ik op zijn minst een beetje vreemd, bedenk je eens dat je een BBq hebt, en dit is aan de hand! Of je zelf effe lekker gaat BBqen ergens in het land!!!!

Dat vlees komt wel op, maar ik hoop echt dat blokker zijn dochter snel vind......

Blokker , ik leef mee

Zo is het Technodad ik ook hoop dat Blokker zijn dochter weer vlug terug vind en dat ze niet in handen valt van de een of andere loverboy.

Ook wij leven mee.

Technodad;202876 zei:
De opmerking van de late afzegging van blokker vind ik op zijn minst een beetje vreemd

Ik leef ook mee, maar wat zeg ik nou verkeerd???

En daar ga ik dus nu even over door!

Punt 1 is, dat ik het heel erg vindt wat er bij blokker gebeurd, en ik hoop dus ook dat dit dus goed komt!!!

Maar wat zeg ik nu verkeerd bij de "late" afmeldelding?

Blokker heeft een probleem wat terecht is, maar in de eerste posting, waarin hij zich afmeld, begrijp ik dat niet, want het wordt er niet bijgezegd!

Het is natuurlijk mooi kloten wat er nu gebeurd, maar kan ik daar iets aan doen?

Ik begrijp dus even niet waarom ik dus nu in deze aangevallen wordt???

En ik wil hier toch ook wel een antwoord op. :confused:

Freggel: trek het je niet aan. Er is meerdere keren sprake van een miscommunicatie c.q. spraakverwarring. Je hebt gelijk als je stelt dat je normaal gesproken niet zo laat afzegt voor een BBQ waar vlees e.d. is ingekocht. Maar....als het dan toch gebeurd dan moet er normaal gesproken iets buitengewoons aan de hand zijn.

Jij wist niet wat er aan de hand was, dus kun je idd zeggen dat je het niet normaal vindt want dat is ook zo. Er is iets abnormaals bij Blokker aan de hand en niet het minste.
Blokker op zijn beurt neemt ondanks alles toch de moeite om even snel een bericht te plaatsen hier. We kunnen ons voorstellen dat Blokker dan wel iets anders aan zijn hoofd heeft om een uitgebreide toelichting te geven.

Er is verder dus helemaal niks aan de hand wat dat betreft. Iedereen zal het met ons eens zijn dat je zo kort voor een BBQ (waar van alles is ingekocht) niet afzegt, tenzij er iets bijzonders aan de hand is; waarvan akte.

Blokker zit gewoon in een waardeloze situatie met zijn dochter.

@Blokker: dank - ondanks alles - voor je afzegging en heel veel sterkte verder !

Ben het met eendenteam eens. Ik heb ook tegen freggel gezegd tijdens de BBQ dat het niet normaal is als je zo laat afzegt maaaaaaaaaaar heb ik er bij gezegd er kan wel iets ernstigs gebeurd zijn en dan is het toch op zijn plaats om zo laat nog even af te zeggen.

Blokker heeft inderdaad moeite gedaan om nog af te zeggen. Freggel wist in eerste instantie niet wat er aan de hand was.

Ja Blokker veel wijsheid en kracht m.b.t. je dochter. Ook ik hoop dat het snel weer in orde mag komen.

Duck met zijn maten op naar mokum....niet verkeerd toch. Ow en Boets en zijn maat weten dan nog wel een boot waar we mee kunnen varen en ze weten ook iets van halloho of zo :biggrin:

Hi Stig,

Even googlen, Happyho :lol: :lol:

B.

Ha mannen

Ik wil niks ontketenen, maar als iemand zich afmeld door prive omstandigheden, moet er wel wat aan de hand zijn.
Volgens mij komt blokker altijd zijn woord na, zeker met dit soort gelegenheden, want dat vind ie gezellig.

Dan lees ik dat je met dat vlees zit en deze zin : "We komen hier nog op terug, nu niet, want nou is er drank in het spel. "

Daarmee komt bij mij het gevoel dat je het niet leuk vind van die afmelding, en dat je er later nog wat over wil zeggen?

Vandaar mijn reactie zoals ie daar was, ik dacht gelijk: Jesus, je gaat niet ergens bbqen als je dochter weg is , je meld je nog af ook en dan die opmerking......

Das mijn uitleg voor mijn bericht, maar ik begrijp dat de situatie nog niet helemaal duidelijk was.....

Groetjes, Mark

Mag ik reageren als neutraal persoon, jongens ik denk dat dit probleem niet op forum verder besproken moet worden, geef blokker en freggel de kans daar samen weer uit te komen, ik vind dat het ons niets aangaat, dit is mijn standpunt, ze zijn oud genoeg om eruit te komen samen....

Ik heb via pm al contact gehad met blokker, dus dat komt wel goed.

Verder is dit topic hier idd niet voor, dus ik denk dat we dit dan ook maar beter sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan