G
gerardo
Ik ben benieuwd of er al ervaringen te melden zijn met clone DB800. Met name hoe werking met diverse img. en emus, beeldkwaliteit etc.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Black Tiger;197998 zei:Lijkt mij een voor de hand liggende vraag.
Dan heb je mijn post niet goed gelezen. Want het is dus wel een voor de hand liggende vraag. Uit mijn post is namelijk ook duidelijk op te maken dat je dan bezig bent een keuze te maken tussen origineel (Duits of eerder eigenlijk ook Chinees of Koreaans) en Chinees (uit China).wilhelm zei:Lijkt me een niet zo voor de hand liggende vraag, tenzij je van plan bent een clone te gaan aanschaffen.
Dat ligt dan aan de persoon in kwestie, denken we.gerardo;198103 zei:Ik zat wat op buitenlandse fora te lezen en daar was iemand nl meer te spreken over de clone (hij had beide).
Dat zou kunnen.gerardo zei:Bij andere artikelen gebeurt het ook wel dat de clone niet of nauwelijks minder is dan het origineel en vaak een stuk goedkoper, vandaar mijn interesse.
Wat een onzin zeg... Iedereen die dat soort dingen zegt/schrijft of wat dan ook over de DM800 of DM8000 moet eens bij zichzelf te rade gaan. Vaak is het een kwestie van niet weten hoe of wat iets moet en/of er wordt te veel gedacht/verwezen naar enigma1. Zowel de DM800 als de DM8000 draaien goed.gerardo zei:Bovendien zijn de reakties over de DB800 niet zo over naar huis te schrijven, helaas, anders had ik hem voor die 400 Euro wel willen hebben.
Dat wisten we niet. Geef aub even wat meer info via PM.gerardo zei:De 8000 clone komt waarschijnlijk al deze maand op de markt!
eendenteam;198105 zei:Dat ligt dan aan de persoon in kwestie, denken we.Dat zou kunnen.
Wat een onzin zeg... Iedereen die dat soort dingen zegt/schrijft of wat dan ook over de DM800 of DM8000 moet eens bij zichzelf te rade gaan. Vaak is het een kwestie van niet weten hoe of wat iets moet en/of er wordt te veel gedacht/verwezen naar enigma1. Zowel de DM800 als de DM8000 draaien goed.
Niet alles maar veel. We schreven ook: "Vaak is het [...]" Natuurlijk zijn er nog punten die verbeterd kunnen/moeten worden, maar hier en ook bij anderen draait die goed. Wij hebben ook niet alle toeters en bellen die er zijn geinstalleerd. Bij een hoop mensen zijn er problemen, waarvan veel terug te voeren zijn op verkeerde installatie c.q. gebruik van plugin of andere dingen. We zullen wat noemen. Enkele dingen die verbeterd kunnen zijn: de afstandsbediening (is erg gevoelig momenteel), deinterlace optie (als je die wilt gebruiken), verbeteringen van sommige functies in de webinterface, overname/verwerking van de transpondertijd, tuner geeft SID/PAT not found, etc.gerardo;198117 zei:Dus volgens jou is er niets aan de hand met de 800 en zijn alle klachten terug te voeren op onkunde van de gebruikers.
Nou ik heb al menig klacht gelezen van DB gebruikers die nu niet echt bekend staan om hun beperkte kennis van deze ontvanger.
Nogmaals, ik zou willen dat het een prima apparaat was, maardoor al die berichten twijfel ik aan de kwaliteit. Ik heb al jaren een 7000 en daar ben ik wel erg over te spreken en ik heb niks tegen Dreambox.
Hoe weet je dat? Overigens ligt dat aan de clone (zit er een of andere controle in de second stage loader) of ligt het ergens anders aan. Immers met een originele DM800 waren er ook zat mensen, die de second stage loader er niet op kregen. Dat was toen die nog niet in de images zat.kjonker;198125 zei:Als je een clone dm800 voorziet met de nieuwe bootloader 70 krijg je een error melding.