Yep, proficiat! Een mooie prestatie, 4x achter elkaar.
Goede race gereden, zich niets aangetrokken van inhalende Ferrari's en gewoon gedaan wat hij moest doen, dat WK veilig stellen en dat is prima gelukt!
Ik heb alleen de samenvatting gezien, was te moe om op te blijven maar had er voldoende aan. Die Vegas race is niet zo mijn ding. Perez dan ook van 16 naar 10 of zoiets en Hamilton was na die slechte kwalificatie wel apart, in de race inderdaad goed terug gekomen.
Bijzonder vreemd ja bij McLaren, Norris start achter Max en eindigt bijna 27 seconden achter hem.
Sainz had echt geluk. Dat was weer iets wat mij verbaasde, want normaliter als je over zo'n doorgetrokken lijn rijdt op zo'n manier, meende ik me toch te herinneren dat daar ook een straf op stond.
Net op het nippertje kreeg ie te horen dat ze toch nog niet klaar voor hem waren in de pits, behoorlijke blunder weer van Ferrari. Heeft ie het toch nog goed gedaan want zo'n actie kost toch ook weer een aantal tienden.
Gezien de non-prestaties van Perez en het feit dat de Red Bull niet meer de snelste is ga ik er van uit dat alleen nog McLaren en Ferrari een kans maken en tja.... ik ben in zo'n geval pro-Italiaans dus hoop dat Ferrari er mee aan de haal gaat.