Formule1 Seizoen 2024

Met griepeld bedoel ik dat Max op einde seizoen of eerder door Norris van de troon wordt gestoten.
 
Ik denk dat Max dit jaar voor het laatst voor RB uitkomt, ik heb het gevoel dat hij er helemaal klaar mee is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Dat denk ik ook Tech.
Maar waar naar toe.
Bij Mercedes zijn de plaatsen al verdeeld.
Ferrari is er ook al klaar mee.
 
@the matrix Oh van de troon gestoten, ja dat zou zomaar kunnen, het kan er nog wel eens om gaan spannen met de laatste puntjes. En deze keer wist hij ook de snelste race ronde weer te halen, dat telt allemaal mee.
Maar zoals het nu gaat zou het me in elk geval niet verbazen.

En het zal zeker beter moeten gaan met RB want het blijkt nu ook dat Max gelijk heeft gehad met gevoel en uitspraken over zijn auto eerder in het jaar, dus ze zullen er echt iets mee moeten gaan doen.

@janblues Naar Mercedes gaat ie sowieso niet want teamleiders willen hem niet naast Hamilton.
Ferrari vermoedelijk ook niet. Maar zeg nooit nooit, want volgens mij hebben die contracten altijd nog escape clausules voor als ze een goede deal kunnen doen.
Van de andere kant heeft Verstappen wel gezegd RB te blijven steunen, dus als hij weg wil zou het ook voor 2026 kunnen zijn of hij zou zelfs kunnen stoppen. Heeft hij ook al eens laten doorschemeren niet te lang door te willen gaan in F1.
Op zich wel jammer want ik had 'm graag alle records van anderen zien verbreken, maar dan moet ie nog wel een aantal jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Nou BT Hamelton rijdt volgend jaar bij Ferrari.
Dus wat dat betreft geen probleem.
 
Ja maar dan kan Verstappen dus ook niet naar Ferrari.
Ik weet dat Mercedes hem heel graag wil hebben dus zou me niet verbazen als die een clausule hebben ingebouwd dat ze in geval van nood hem alsnog kunnen aannemen als die optie zich voor doet.
 
Als je leest hoeveel technische mensen vertrekken bij RB niet normaal.
Dus de auto van Max heeft het moeilijk.
Het zou me niet verbazen dat hij daar ook weg gaat.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan