Het verhaal van de fietsenzwendel....

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
De bedoeling van deze posting is dat we een verhaal gaan schrijven met zijn allen ik heb een voorzet gegeven, denk er wel aan dat alles verzonnen moet zijn geen echte namen gebruiken en elkaar niet beledigen..........kijken we hoe we een spannend boek kunnen maken lol.....

Het verhaal van de fietsenzwendel duckland......

Op een mooie zonnig dag bedacht BT bij zichzelf het wordt eens tijd, om lekker met moeders en mijn zussen te gaan fietsen, na iedereen te hebben opgetrommeld togen ze op naar de schuur, daar aangekomen zag Bt tot zijn schrik dat zijn fiets totaal verroest was, hij belde zijn grote vriend Freggel1 om hem zo spoedig mogelijk aan een fiets te helpen Freggel1 had met een fiets geadverteerd, deze beloofde na storting van een x bedrag de fiets zo snel mogelijk naar BT te sturen,

Deze fiets is toen vanuit de Freggelgrot vertrokken met 1 van de medewerkers van Freggel1 om deze zo spoedig mogelijk te bezorgen.

De bezorgster Jenni heeft zich de longen uit haar lijf gefietst, en na aflevering is zei te voet weer terug naar de Freggelgrot gegaan.

Zij heeft toen een week welverdiende vakantie gekregen, want ze had toch in een korte tijd een mooie fiets afgeleverd bij het gezin van Black Tiger, zodat hun lekker konden genieten van de uitstapjes die ze zouden gaan maken.

Aldus was althans het verhaal wat Freggel1 bij navraag bij Ome BT ophing.
Echter dit bleek bij nader onderzoek en enige tijd later na bekentenissen die per ongeluk iemand deed niet te kloppen.

Een fiets heeft het gezinnetje van BT nooit gehad. Maar opeens dook er iemand op met een nummer, een Nummer10 zelfs.
Die verklaarde in bezit te zijn van de eerder door BT bestelde fiets en had daar als bewijs ook nog foto's van. Zelfs de bezorgster Jenni, die eigenlijk geen bezorgster was maar een bij de fiets behorende (en dus meebestelde en betaalde) fietster, althans zo was het wel verkocht aan BT, bleek opeens bij deze Nummer10 aan het zwembad te liggen.

Met dit bewijs geconfronteert krabte menig persoon zich eens achter zijn oren omtrent de leveringsvoorwaarden en de arme BT die nog steeds te voet moest gaan.

Tja ik weet dus niet wat ikzelf van dit verhaal moet geloven, maar mijn Jenni is nogal een verlegen meisje, en laat zich makkelijk ompraten om met vreemde mannen mee te gaan, wellicht is het zo dat genoemde persoon haar met zijn charmes heeft verleid, hij is tenslotte badmeester, en dat zij dit niet aan mij heeft durven vertellen toen ze weer thuis kwam van verlof?

Ik heb dus zelf contact opgenomen met 10, maar deze geeft in dit geval g??n gehoor?

In de tussentijd blijkt het ook nog dat zijn zwembad in vlammen opgegaan is, nadat er een dwangbevel gestuurd is om, als hij de fiets en Jenni, in zijn bezit heeft, deze dan ook te betalen, zodat BT een vergoeding gedaan kan worden...

Inmiddels zijn wij weer een tijdje verder en Nummer10 hield zich verdacht stil en nog steeds. Langzaam maar zeker zijn wij aan het denken om het Duckgerecht in te schakelen om te zien of er tegen bepaalde lieden Duckridische stappen ondernomen kunnen worden....
Wij zijn benieuwd naar Nummer 10's reactie op de aantijgingen van freggel1.

Tja, edellachbarman zoals de getuige Freggel1+ aangeeft het zwembad is tot de grond afgebrand en ik weet niets van een fiets of een meisje er is hier nooit een brief aangekomen ofzo iets. Verder ken ik zoveel meisjes die hier hun fiets en hun diensten komen aanbieden. Ik ben tenslotte sportleraar en het fietsen is helemaal hot hier.

Misschien dat de personen die mij hier van beschuldigen maar eens langs moeten komen zodat ze met eigen ogen de meisjes en fietsen hier eruit zien.

Echt barman de edellach. Het is een complot ik weet van niets. Ik eis dan ook vrijspraak en 3 weken met Jenni :sex: of wie ze dan ook beweert te zijn.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Wat ik ervan weet (middels een betrouwbare interne bron), is dat jenni van het eendenteam een lijst heeft gekregen van de 25 rijkste forumleden. Zij heeft die fiets wel 25 keer verkocht maar dus nooit afgeleverd. Jenni is daarna gaan feesten met Nummer10 in het zwembad. Het spelletje 'fiets hem erin' was de aanleiding tot de grote brand. Want als je achter de feestverlichting blijft hangen met die fiets dan krijg je dus kortsluiting. :)
De fiets is voor verder onderzoek meegenomen en daarna weer terug gebracht naar de wettige eigenaar van deze fiets.

Grt. Parabolica.

Nummer10;195359 zei:
Ik eis dan ook vrijspraak en 3 weken met Jenni :sex: of wie ze dan ook beweert te zijn.

Nr.10

Geachte edellachbarman, uit het verhaal van parabolica blijkt dat ik geheel vrij uit gaat, ik daag de aanklager dan ook voor, voor laster!!!! Ik eis dan ook dat ik geheel wordt vrijgesproken van het geen waarvoor ik aangeklaagd ben. Verder eis ik een heel jaar lang premiere op mijn ontvanger met ingang van vandaag.

Nr.10

De eisen van ene nummer10 slaan natuurlijk nergens op, de rechtzaaak moet nog komen, bt en pikkie ik dus, zijn nog steeds er van overtuigd dat de desbetreffende fiets gewoon door Freggel1 niet is geleverd, hij probeert steeds de overige forum leden af te leiden door foto's van de Dame J. te plaatsen,op een bewuste avond een aantal weken geleden zijn er door diverse betrokkene maatregelen getroffen?????????

Ja pikkie, nu zitten wij met een dilemma want de fiets is volgens de recherche terug naar de rechtmatige eigenaar. BT heeft een X bedrag betaald en is theoretisch nu de eigenaar. De desbetreffende rechercheur (ik noem geen namen) is verhuist naar de antillen i.v.m. een smeergeld affaire. Hij schijnt een goede kennis te zijn van de verlegen Dame J. Zo te zien is er door die ene fiets een beerput geopend. :)

Mmm is die fiets niet met de zwembadbrand mee opgebrand?
Water waar naakte meiden in hebben gezwommen geeft natuurlijk wel zo'n enorme hitte dat ijzer doet smelten. Ook kan die fiets al gesmolten zijn toen Jenni er mee onderweg was en even op de stang uitruste natuurlijk en ze hem daarna heeft weggemoffelt, wat je ook met een lijk doet als je niet ontdekt wil worden.
Ik denk dat het tijd wordt voor iemand met een paranormale gave, zoals die van het programma Six Sens. En die even aan de foto van Jenni laten voelen.

Ik heb even over het plaatje van die fiets gevoeld maar ik voelde geen stang, hoogstens kwam mijn bureau vanzelf omhoog of te wel wat duistere krachten. :)
Alleen kan ik niet voelen of die foto nu voor of na de brand is geschoten.

pikkie;195368 zei:
nog steeds er van overtuigd dat de desbetreffende fiets gewoon door Freggel1 niet is geleverd, ?????

Dit zou een verhaal moeten worden hoe dit gebeuren onstaan is, maar Pikkie grijpt meteen weer de gelegenheid om op een slinkse manier er meteen weer een juridische zaak van te maken!

Maar om door te breien en terug te komen op het verhaal wat gisteren gestart is: De fiets die aangeboden is zou afgeleverd worden door Jenni, zij is hier op die genoemde dag een aatal jaren geleden dan ook vertrokken richting limburg, en na wat onderzoek blijkt nu dat jenni nooit daar aangekomen is, en ook niet in het zwembad van Nummer10 geweest is, tenzij het met haar week vrij is geweest die ze van mij gekregen had?, dat is iets wat ik dus niet weet waar ze geweest is die week, en hoeft ze mij ook niet te vertellen...

Het vermoeden reist dus, dat er op een slinkse manier een aanval geweest is van de bosnimfen uit het Encibos, waar ze voorbij gefietst moet zijn om op het aflever adres te komen.

Black tiger heeft een afspraak gemaakt met die lelijke nimfen daar om Jenni te ontvoeren, haar voor zichzelf te houden, en meteen de fiets achterover te drukken.

Verschillende keren zijn we daar op bezoek geweest, maar iedere keer zat daar weer 1 of andere grote waakhond of wilde papagaai te wachten waardoor er geen verdere toegang was dan tot de kamer, waar je dus verstijfd van angst in de bank vastgenageld zat, dit zegt voor mij dus genoeg!

Nu is de heer Tiger al een tijd bezig om een zolderopruiming te houden, maar ik zeg u dat hij bezig is om voor Jenni een verblijf te bouwen waaruit ze nooit of te nimmer uit kan ontsnappen.

Dit is dus wat er in dit verhaal gebeurd is, en waar ikzelf en nummer10 valselijk van beschuldigd worden.

En om dan maar meteen het verhaal iets spannender te maken, een vraag richting Pikkie: Wat deed jij die avond voor de brand in "Churctown" ???

Leg dat eerst maar eens uit, snode plannen aan smeden?

Ik heb na lang zoeken toch wel weer het een en ander opgedoken, we dwalen helaas te veel af, niet Dame J. is de hoofdschuldige maar zo'n heel klein beestje die moeten we in de gaten houden, want hij koopt steeds maar nieuwe auto's, hij is een dag gevolgd door medewerkers van Bt en mij ik pikkie dus,zo'n dag begint in die grot met champagne daarna gaat meneer in de freggelporsch de stad in waar hij een 1e klas restaurant op zoekt om uitgebreid met zijn vriend B. te gaan ontbijten, waarbij je steeds de handen onder tafel ziet verdwijnen, wat er op lijkt dat er stevig wordt gehandeld.
Zodra F. en B. bekenden zien zie je ze wegdraaien iets wat verdacht overkomt, nee dame J. is afleiding, toevallig zag onze medewerker ook nog een Nummer10 aanschuiven welke door F. gelijk op een glas champagne werd getrakteerd,waarna na stevig ontbeten te hebben de heren elkaar lachend de handschudden, en ieder een kant op gaan, in de middag was het betrekkelijk rustig, maar in de avond begon het?????????

En om dan maar meteen het verhaal iets spannender te maken, een vraag richting Pikkie: Wat deed jij die avond voor de brand in "Churctown" ???
Ik had een melding van onze medewerker gekregen dat er snode plannen werden gesmeed welke betrekking hadden op de fietsen zwendel, ik heb toen mijn oren te luister gelegd en ben tot schokkende ontdekkingen gekomen , namelijk de papegaai werdt daar openlijk geroosterd, dit liep enorm uit de hand ik ben toen gevlucht en heb op adem kunnen komen bij mijn vriend BT, na het nuttigen van wat drankjes kon ik mijn reis weer vervolgen...

pikkie;195380 zei:
dit liep enorm uit de hand ik ben toen gevlucht en heb op adem kunnen komen bij mijn vriend BT, na het nuttigen van wat drankjes kon ik mijn reis weer vervolgen...

Van Churchtown naar Limburg?

Kijk en dat is wat wij dus zagen, ok? we waren aan het BBQ-en, maar we zagen jou eerst wegrennen met een vaatje in jou handen, en dit was geen biervaatje, want het rook anders, en daarna zagen we jou snel wegrijden op een groene fiets, inderdaad richting jou vriendje BT...

Waar je naartoegefietst bent na het nuttigen van die drankjes dat weten we nog niet, want ook hier loopt een onderzoek, maar je bekend het nu bijna zelf dat je er zelf met die fiets vandoor gegaan bent, en wellicht dus hebt laten staan tijdens het Bierfest, waar je ieder jaar naartoe gaat, en dus ieder jaar weer een fiets nodig hebt!

pikkie;195379 zei:
ld.
Zodra F. en B. ?????????

Wie is B???

Dan kan die ook even meevertellen hoe 1 en ander in elkaar steekt!

Hoofdpunt is nog steeds: Het verhaal van de fietsenzwendel....
.

En niet het onderzoek naar de fietsenzwendel, tjonge jonge het loopt weer naar het einde van het jaar hoor. :biggrin:

Vinden jullie het erg als ik :

a: niet meer in het bos kom.
b: niet op BBQ feesten kom.
c: niemand meer beschuldig.
d: Mijn hoofd omdraai als ik iemand zie rennen.

Mijn naam is dus haas :)

Na lang onderzoek van bijna een jaar blijkt dat sommige mensen niet zo onsc huldig zijn als dat ze doen voorkomen, met name vanuit de freggelgrot vinden grote activiteieten plaats met betrekking tot louche handel,onze vriend peter r heeft een en ander geconstateerd en zal dit mee gaan nemen in een uitzending van opsporing verzocht...

In duckstad gonst het nu van de geruchten BT is ondergedoken vanwege boze zusters,pikkie is op dit moment zichzelf niet vanwege een filmpje op duckstad van enorme borsten, zo zie je maar hoe de handel wordt afgeleid.....

Wie is B ???

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan