Het verhaal van de fietsenzwendel....

Black Tiger;195495 zei:
Daarnaast liggen er nog mollenklemmen, vossenklemmen en waakhonden de boel in de gaten te houden dus het is ach en wee als freggel1 via de tuin aan de rijwielen te komen.:biggrin:

Tiger, je vergeet de waakgaaien , en het "PAARD" !!!

De politie in het zuiden van het land maakt bekend dat er een grootscheepse klopjacht wordt georganiseerd, omdat men een omvangrijke fietsenzwendel op het spoor is gekomen men verwacht binnenkort een aantal arrestaties.......

freggel1;195505 zei:
Grote Henk, bedankt voor de nieuwe supermooie avatar. :biggrin:

Graag gedaan, toen ik hem zag kon ik er niet meer onderuit om het te melden... :biggrin:

De politie in Brabant en omstreken is heel blij dat er nu zelfs op internet al een bekentenis komt, omtrent de louche fiets handel in duckstad, men is een grote klopjacht aan het voorbereiden onder aanvoering van meneer c.d.deze commissaris heefd zich 3 maanden geleden al over de aanklachten tegen freggel1 en b.gebogen.
De arrestatie zal niet lang meer op zich laten wachten....

Laat ze maar komen, hier valt niets te halen, mijn geld zat in het beleggen, en dat is sinds kort allemaal weg...

Ik ga wel naar de bijstand, dan krijg ik voortaan de fietsen. :biggrin:

Ohja BT, vwb die doos truffels, die breng ik wel mee met de borrel die voorhanden is ( voor de rest zwijg ik ) ...

Maar nou wil ik trouwens nog steeds weten wie b is, want daar komt nog steeds geen antwoord op, want de voornaam van Pikkie ken ik ook, en zijn compaan staat beter bekend als "Bassie" , dus wellicht praat hij nu heel de tijd over zijn eigen partner?

Maargoed Pikkie, men hoeft echt geen klopjacht te maken, ik zit gewoon in de Freggelgrot, heel de tijd trouwens al, dus ik snap niet wat jullie moeilijk lopen te doen?

pikkie;195535 zei:
deze commissaris heeft zich 3 maanden geleden al over de aanklachten tegen freggel1 en b. gebogen.

Who the f*uck is B. Ik snap er geen r**t meer van.

Wordt eens tijd dat ik me ermee ga bemoeien.
Ik heb net met Freggel1 contact gehad en we hebben grote plannen. :biggrin::biggrin::biggrin:

Wacht maar af.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Geen probleem, ik heb net contact gehad met Pikkie en wij smeden al tegenplannen.:biggrin:

Aantal maanden geleden begon hier in duckstad een levende handel in fietsen waarbij een hoop mensen gedupeerd zijn,zelfs zwembaden zijn in de fik gestoken, men doet gewoon hierover althans een aantal onderons,men durft zelfs enorme bosnymfen los te laten op onschuldige mensen, samenzweringen tussen f1 en b., schietpartijen over en weer,wanneer komt hier nu echt een einde aan....

ik wil er me eigenlijk niet mee bemoeien,maar geef ieder jaar de cv ketel van de freggel grot schoon.
IK hoop niet dat jullie me willen dwingen dat de freggel grot afbrand want dan hebben we ook geen bbq meer.
dan hebben we het zelfde als bij nummer 10 daar kunnen we ook niet meer gaan zwemmen
gr fran

Vandaag zijn na een klopjacht van een aantal uren freggel1 en B. opgepakt zij zijn voor verhoor meegenomen, Ook Peter r. zal een uitzending gaan besteden aan luoche fietsenhandel en diverse branden waaronder een zwembad, waar pikkie weer van wordt beschuldigd, op die bewuste dag logeerde hij echter bij BT boven op zolder weggevlucht na de dreigementen uit het zuiden des land.....

frweber;195583 zei:
ik wil er me eigenlijk niet mee bemoeien,maar geef ieder jaar de cv ketel van de freggel grot schoon.
IK hoop niet dat jullie me willen dwingen dat de freggel grot afbrand want dan hebben we ook geen bbq meer.
dan hebben we het zelfde als bij nummer 10 daar kunnen we ook niet meer gaan zwemmen
gr fran

Het was dus precies zoals frweber had voorspeld. De Freggelgrot was afgebrand; gelukkig had Freggel een goede opstalverzekering en een all-in servicecontract bij NUON, dus nu is alles weer in orde; gelukkig hadden de bosnimfen die in de Freggelgrot opgesloten waren zich optijd uit de voeten kunnen maken en zijn er geen gewonden gevallen. Maar nu moet Freggel eerst de bosnimfen weer weten te vangen. Dit is bijna onhaalbaar want ze zijn gevlucht naar het bos waar ze oorspronkelijk vandaan komen, ze weten daar uitstekend de weg, want vanuit dat bos had Freggel ze ontvoerd. (Dit is het bos waar langs B. woont).

Intussen is de vangst van de nimfen al weer begonnen, en eentje daarvan heeft voor BT gevangen en er een stoel van gemaakt...

En Pikkie is alweer op zijn fiets in de buurt van Nummer10 zijn zwembad gezien!!!

Voor BT? Nee die komt niet door BT zijn keuring heen helaas.:)

Bericht uit barbants dagblad, afgelopen vrijdag heeft men de 2 verdachten van de omstreden fietsenhandel welke van oplichting zijn verdacht F.te Z en B. wegens een form fout van justitie moeten laten, gaan tegenover de verslaggever verklaarde F. dat hij iedereen die hem nu nog voor de voeten loopt of beschuldigingen uit,te grazen zal nemen,dit betekent dat diverse bewoners van duckstad groot gevaar lopen..

pikkie;195802 zei:
F. dat hij iedereen die hem nu nog voor de voeten loopt of beschuldigingen uit,te grazen zal nemen,dit betekent dat diverse bewoners van duckstad groot gevaar lopen..

Dus ik mag aannemen dat jij vanaf nu heel erg waakzaam gaat zijn!!!

Om in het motto te blijven:
Hier het oude gezegde:

Ze kunt beter over je fiets lullen

Dan

Over je lul fietsen :)

Black Tiger;195814 zei:
En hij niet alleen.

Van mijn Pikkie blijven ze af, dus daarom dat ik voor 2 zal waken! :biggrin:

Hier spreekt een echte vriend, die zelf zwaar gedupeerd is vanwege louche fietsenhandel...

Black Tiger;195814 zei:
En hij niet alleen.

Van mijn Pikkie blijven ze af, dus daarom dat ik voor 2 zal waken! :biggrin:

Whahahahaha, dan denk ik dat je toch eens in jou broek moet kijken!!!
Want met dat ding van jou zijn ze er allang vandoor, en dat toen jij onder narcose was!

Het mooie is dat het gefilmd is in de kleedkamers van de sportschool, toen jij en Pikkie elkaar aan het vergelijken waren.

Kijk hier maar :biggrin::biggrin::biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan