Het verhaal van de fietsenzwendel....

freggel1;195822 zei:
Whahahahaha, dan denk ik dat je toch eens in jou broek moet kijken!!!
Want met dat ding van jou zijn ze er allang vandoor, en dat toen jij onder narcose was!

Het mooie is dat het gefilmd is in de kleedkamers van de sportschool, toen jij en Pikkie elkaar aan het vergelijken waren.

Kijk hier maar :biggrin::biggrin::biggrin:

Wel erg dat je je nu tot zoiets prive gaat verlagen, mijn vriend BT en ik nemen hiervoor gigantisch wraak he, je lijkt peter r wel stiekem ons filmen met de verborgen kamera....

is in de kleedkamers van de sportschool
Is dat zo? Ik zie hier onder andere geen tijgerbeest.

Het lijkt me eerder iets van freggel1 en nummer10 in de vervangende kleedruimte na de brand in het zwembad!

:biggrin::biggrin:

Pas maar op, want tussen dit gezwets door ben ik bezig met het maken van een up to date settingslijst voor de dreambox!

Ik zou hem bij jou maar niet laden... :biggrin:

HA! Ik heb al lang gezien dat je hem aangeprezen hebt. Je dacht toch werkelijk niet dat ik daar in zou trappen he? Na afgelopen zondag kijk ik wel uit met downloads, zeker met die van jou.:biggrin::biggrin:

Bekijk hem gewoon met dreamboxedit oid... ;)

Kan er niets gebeuren, en dat zweer ik!!!

:fool:

Ik kijk wel uit. Zelfs in DreamboxEdit is zoiets gevaarlijk! Ik kijk liever :tietjes: ;)

Hmmz... mijn dank is groot... die krijgt dan toch weer een 8 van me.
Geen haren op de poes. Perfekte maakt tieten maar mochten ietsiepietsie strakker zijn. Lacht aardig maar kan ook te boos kijken.
Voldoet aan de wipkundige keuring en is geschikt om live getest te worden alhier.:sex:

Black Tiger;195861 zei:
.Perfekte maakt tieten maar mochten ietsiepietsie strakker zijn.

Nou zijn we aan een pm bezig, en dan doe je zo? :stupid:

Moet het nou "perfecte maat tieten" zijn?

Of "perfect gemaakt"? :biggrin::biggrin::biggrin:

Geen van beiden. Het moeten gewoon "perfecte tieten" zijn, dus de perfecte maat, perfecte strakheid, indien andere vorm perfecte spitsheid, juiste vorm van nippels... etc. Dat hoort er allemaal bij.:biggrin:

Wel even rekening ermee houden dat ik alleen keuringen van goede kwaliteit doe he, geen natte vinger werk.
Nja... oke... die vinger kan dan wel nat worden maar dat heeft dan weer een andere oorzaak en is werkgerelateerd want dat gebeurt dan tijdens het keuren.:biggrin::p

Black Tiger;195864 zei:
Geen van beiden. Het moeten gewoon "perfecte tieten" zijn, dus de perfecte maat, perfecte strakheid, indien andere vorm perfecte spitsheid, juiste vorm van nippels... etc. Dat hoort er allemaal bij.:biggrin:

Wel even rekening ermee houden dat ik alleen keuringen van goede kwaliteit doe he, geen natte vinger werk.
Nja... oke... die vinger kan dan wel nat worden maar dat heeft dan weer een andere oorzaak en is werkgerelateerd want dat gebeurt dan tijdens het keuren.:biggrin::p

BT vriend laat je nou niet verleiden dit is een truuk....

Nu je het zegt waarde collega.... het was inderdaad totaal off-topic, hij probeert gewoon weer de aandacht van de fietsenzwendel af te wenden!

Goed dat je de ogen open hield, ik zal zelf ook waakzamer moeten zijn zie ik.;)

Daar zijn we vrienden voor de nieuwe settingslijst die freggel1 heeft gemaakt zit een speciale sleutel in om jou alarm onschadelijk te maken, dus bt kijk uit het is wel een mooie lijst dat wel,

Hedenmorgen 10.00 ging ik naar de tandarts na 2 nachten niet te hebben kunnen slapen, wat denkje staat er een klein freggeltje in de vensterbank, mijn tandarts komt uit india dus ik dacht nee dat kan niet, toen ik wegging na een uurtje kom ik thuis bemerkte ik dat ik een kies kwijt was, wie o wie heeft die gestolen...????????

Hmmz..... kies..... daar zit ook "ies" in... net als in fiets..... :biggrin::biggrin::?

Juist ik mis hem heel erg was een witte met 2 vullingen...helemaal weg...

Ja die tandartsen staan denk ik bij hem onder contract, ze fietsen zo je kiezen eruit tegenwoordig.
En als het al een hele oude vulling was zo ??n van vroeger met Lood en Kwik enzo dan leverd dat weer geld op bij de ijzerhandel. Net als koper jatten! :biggrin:

Het is echt belachelijk dat een freggel zich daar ook mee inlaat echt zit er erg mee...

We vechten het uit op 10 januari 2009!!!

Bij de nieuwjaarsborrel... :bier:

Er stond een freggel in het kozijn echt waar hoor....dus ontken maar niet lol

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan