Het verhaal van de fietsenzwendel....

freggel1 zei:
maar Pikkie grijpt meteen weer de gelegenheid om op een slinkse manier er meteen weer een juridische zaak van te maken!
Ik kan getuigen dat dit geenszins het geval is, maar eerder dat freggel1 zich op slinkse wijze onder zijn verantwoordelijkheden probeert uit te maken want uit de verklaring van o.a. Parabolica en Nummer10 blijkt dat ik me van geen kwaad bewust ben en dacht een eerlijke aanschaf gedaan te hebben.

Terwijl freggel1 me probeert te beschuldigen van activiteiten waar ik geen weet van heb:
freggel1 zei:
Black tiger heeft een afspraak gemaakt met die lelijke nimfen daar om Jenni te ontvoeren, haar voor zichzelf te houden, en meteen de fiets achterover te drukken.
Dit is dus pertinent onjuist. De enige mij bekende afspraken, zijn afspraken die gemaakt zijn om na bepaalde toestanden op een zeker forum, waarbij de freggels de toegang tot Limburg ontzegt werd, deze ontzegging ook stand te kunnen houden.

Echter een freggel is klein en snel en wist een paar keer door te breken, gelukkig waakten mijn waakhond en waakgaai nog over mij en mijn gezinnetje.
Het is correct dat er een zolderopruiming gaande is alhier, alsmede een hobbykamer opruiming. Een en ander zeker niet voor Jenni waarvan al langere tijd bekend is dat deze vervangen wordt door een aanbod van Bert50 of Big-Henk.
De opruiming vindt o.a. plaats in het kader van "ik heb nu een biljart, nu wil ik er ook mee kunnen biljarten" en staat los van fietsactiviteiten die al dan niet bestaan.

Voor de rest ben ik, mede op advies van Pikkie. tijdelijk ondergedoken, inderdaad geschrokken van de gebeurtenissen met de tieten.

De nieuwe glazenwasseres heeft de ramen erbij ons zwembad ook uitgedrukt.

Er stond zo'n kracht op de ramen dat ze er gewoon uit zijn gevallen. Het moet niet gekker worden wat had die vrouw een zin om de ramen te lapen. :biggrin::biggrin::biggrin:
Ik ben die kracht al een poosje niet tegen gekomen. De laatste keer was het een vrouw met een fiets. :biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10

Black Tiger;195398 zei:
Voor de rest ben ik, mede op advies van Pikkie. tijdelijk ondergedoken, inderdaad geschrokken van de gebeurtenissen met de tieten.

Triest!

Tjonge onderduiken voor kleine wezentjes als ik???

Neem van mij aan dat dit helemaal niet nodig is, vanavond nog even wat handel weggebracht, en je mag aan die jongen de kwaliteit en service vragen die geleverd wordt nu ik het zelf doe...

Feit is gewoon dat jullie beiden mij betichten van allerlei dingen wat niet waar is, en dat er stukken uit vertrouwelijke mails hier gebruikt worden om mij in een kwaad daglicht te zetten, en een goed draaiende business te proberen kapot te krijgen. :confused:

Ik vindt het jammer dat er altijd van die klanten moeten zijn die het onderste uit de kan moeten halen, en ook echt alles maar dan alles moeten hebben, terwijl er heus wel eens een "blauwe maandag" ertussen zit.

Maargoed, ik vindt het jammer dat jullie beiden niet durven te zeggen wie B is, want blijkbaar zijn jullie toch een beetje bang, want sinds dit gevraagd wordt komt hier totaal geen antwoord op, en zijn jullie ondergedoken...

Voor op dit moment ga ik mezelf beraden hoe ik jullie aan kan pakken, want ik heb intussen genoeg voorstellen gedaan om BT tegemoet te komen, in totaal al een 1000 kilometer brandstof vereden in die periode, maar als men dan toch niet voor rede vatbaar is, tja dan gaat dit verhaal een andere wending krijgen. :biggrin:

Maar nogmaals, wie is B, dan kan die ook opgeroepen worden om in de getuigenbank te verschijnen, of moet ik Alberto inschakelen???

:verstoppen: <--- B of BT? :biggrin:

Op een donkere avond is pikkie naar de freggel grot geslopen, daar zag hij freggel1 en B. samenzweren ze waren de waakgaai van BT aan het martellen, deze werd constant gekieteld door een vrouwtjes gaai, het was verschrikkelijk wat daar gebeurde ze wilden perse weten of jenni op de zolder van BT kwam te wonen, pikkie is stil weggeslopen en heeft een tijdelijk onderduik adres, waar hij contact houd met Bt.

Wordt er niet gezegd wie B is!!!

Pikkie, stel nou dat jou nooit verteld was wat Febo betekend???

Joh kom we gaan seca hacken!!!

Satelliet ipv tiet!!!

en een goed draaiende business te proberen kapot te krijgen
Ja fietsenzwendel is zeker een goed draaiende business in dit fietsenland. Dat ontkennen we ook niet.;)

@Big-Henk: Als ik het goed zie in de gauwigheid is dat B.

En BT is de tuin in gegaan en heeft maatregelen genomen. Zijn schuurtje wat aan de kant gedaan en daar nog fietsen in opgeborgen die nog onbewaakt in de tuin stonden. Tevens heeft hij een tuinverzekering afgesloten. De schuurdeur op slot gedaan en heeft zich toen met een kratje lekkers naar het onderduikadres gehaast om daar met Pikkie verder te duiken.

Black Tiger;195438 zei:
En BT is de tuin in gegaan en heeft maatregelen genomen.

Tip BT! Een paar rollen prikkeldraad uit elkaar trekken en boven op de schutting monteren.
Deden ze vroeger in WWII ook is moeilijk doorheen te komen zonder kleerscheuren.
En mocht ie gangetjes gaan graven, zijn er ook nog wel een grote vorm van mollenklemmen te krijgen bij de betere warenzaak. :biggrin:

Big-Henk;195452 zei:
Tip BT! Een paar rollen prikkeldraad uit elkaar trekken en boven op de schutting monteren. :biggrin:

En zet er nog even stroom op. :biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10

Tja en laat ik nou net zelf met mijn stomme kop hem een schrikapparaat gegeven hebben, ding geeft 50 schokken per minuut!

Zo zie je maar wat ze allemaal tegen iemand gebruiken...

Maar even tussen heaakjes, die B is volgens mij niet Big-Henk?

Arrestatie Freggel1 en B. is op handen, de politie is beiden op het spoor gekomen na een mislukte overdracht van een louche fietsenhandel, de politie probeerde beiden te arresteren maar helaas moest terug trekken omdat er vanuit de freggelgrot met scherp op hun is geschoten, dit allemaal na een tip van G.die een spionerende functie onderhoud voor diverse opgelichte duckstad bewoners.

Vind dit plaatje beter bij freggel passen als avatar.. :biggrin:

irmc.

Ik weet niet wat irmc betekent maar Big-Henk heeft daar heel HEEL GOED punt! :biggrin:
Past inderdaad beter als avatar bij hem.

Overigens inderdaad... freggel1 was zo slim mij een schrikapparaat te geven en laat ik nu net dat ding gebruikt hebben om de prikkeldraad in mijn van prikkeldraad beveiligde tuin van een hoog stroomgehalte te voorzien.:)
Daarnaast liggen er nog mollenklemmen, vossenklemmen en waakhonden de boel in de gaten te houden dus het is ach en wee als freggel1 via de tuin aan de rijwielen te komen.:biggrin:

Wij zijn ons aan het beraden, en zitten aan een potje bier, en morgen aan de Westmalle...

Dus irmc, betekend in mijn ogen: I rest my case...

wie maakt hem voor mij zo dat ik hem mooi in het beeld kan krijgen hier???

Sterker nog... ik HEB het al gefixed voor je in de gauwigheid.:biggrin:

Ik kom niet meer bij!!!!!!!!!!!

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Ik verander hier niets meer an!!!

Thanks.

Big-Henk;195479 zei:
Vind dit plaatje beter bij freggel passen als avatar.. :biggrin:

Grote Henk, bedankt voor de nieuwe supermooie avatar. :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan