- Waarderingsscore
- 1.261
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ik kan getuigen dat dit geenszins het geval is, maar eerder dat freggel1 zich op slinkse wijze onder zijn verantwoordelijkheden probeert uit te maken want uit de verklaring van o.a. Parabolica en Nummer10 blijkt dat ik me van geen kwaad bewust ben en dacht een eerlijke aanschaf gedaan te hebben.freggel1 zei:maar Pikkie grijpt meteen weer de gelegenheid om op een slinkse manier er meteen weer een juridische zaak van te maken!
Terwijl freggel1 me probeert te beschuldigen van activiteiten waar ik geen weet van heb:
Dit is dus pertinent onjuist. De enige mij bekende afspraken, zijn afspraken die gemaakt zijn om na bepaalde toestanden op een zeker forum, waarbij de freggels de toegang tot Limburg ontzegt werd, deze ontzegging ook stand te kunnen houden.freggel1 zei:Black tiger heeft een afspraak gemaakt met die lelijke nimfen daar om Jenni te ontvoeren, haar voor zichzelf te houden, en meteen de fiets achterover te drukken.
Echter een freggel is klein en snel en wist een paar keer door te breken, gelukkig waakten mijn waakhond en waakgaai nog over mij en mijn gezinnetje.
Het is correct dat er een zolderopruiming gaande is alhier, alsmede een hobbykamer opruiming. Een en ander zeker niet voor Jenni waarvan al langere tijd bekend is dat deze vervangen wordt door een aanbod van Bert50 of Big-Henk.
De opruiming vindt o.a. plaats in het kader van "ik heb nu een biljart, nu wil ik er ook mee kunnen biljarten" en staat los van fietsactiviteiten die al dan niet bestaan.
Voor de rest ben ik, mede op advies van Pikkie. tijdelijk ondergedoken, inderdaad geschrokken van de gebeurtenissen met de tieten.