Als de PvDA en SP nu eens wat gaan samenwerken dan kan dat Groen links weer links worden dan hoop ik dat tot iets moois kan eindigen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Black Tiger;222430 zei:@Crazymotha: Ja ik hoorde het gelukkig ook gisteravond op het nieuws. Hopelijk blijft dat zo want daar pak je met name de chronisch zieken mee.
Hoe kom je daar nu bij? LoL. Dat is nu net politiek!Het is wel erg merkwaardig dat ALLE partijen er nu vanuit gaan dat ze zetels winnen door hun gedrag kort geleden.
Nee dat is niet waar. Dat is een door de media verspreide onjuistheid.Dat had Jan Marijnissen toendertijd kunnen beslissen maar hij was volgens mij bang om tussen de andere partijen klem te komen zitten.
Black Tiger;222540 zei:Die kleur werkt in andere zaken soms positief (bijv. woning toewijzing), maar dat heeft met bezuinigingen weinig te maken, die betalen even hard mee met de zaken waar wij ook voor moeten betalen.
BTW wordt niet per kleur geheven maar per percentage, dus iedereen betaald!
Waar zou dat dan voor moeten zijn? Ik ken genoeg allochtonen maar die krijgen dat niet.* krijgen een x bedrag p/dag van gemeente
Dat is relatief. Oorzaak daarvan is dat er velen op bijstandsniveau leven, de Nederlandse bevolking op bijstandsniveau krijgt diezelfde vrijstelling van bepaalde belastingen.* hoeven geen belasting te betalen heffingen krijgen vrjistelling
crazymotha;222561 zei:‘Eigen risico zorg verdubbeld’