Seca update C+ NL via CI

Zeer interessante thread.
Met mijn magic module wordt groene kaart geupt(nu 31-8)
Met mijn Aston 105 niet.
Ook werkt de geupte kaart niet in deze aston cam.
Terwijl hij enige maanden geleden wel normaal funktioneeerde.
Gr,George.

In welke ontvanger heb je deze Aston 1.05 dan zitten?

@Black Tger:In de Triax.Gr.George

Die ontvanger is me niet bekend, Triax ken ik alleen van schotelmerk. En Gr.George zegt me niets.

Misschien dat iemand anders je hier nog een tip over kan geven die deze ontvanger wel kent.

Inderdaad kom je Triax ontvangers weinig tegen op de boards.
Een Deens merk,waarover ik redelijk tevreden ben.
Vergeleken met diverse andere merken,waarmee ik te maken heb gehad,makkelijk mee te werken.Kan kwestie van gewenning zijn.
Hij werd mij geleverd door een plaatselijke tv-zaak,toen ik nog de ballen verstand had van het satelliet-gebeuren.
Viaccess embedded en twee cam-slots hebben mij er veel plezier mee gegeven.

Maar ik dwaal af,van de topic.Aston 105,met groene kaart.
Vreemd geval,want het heeft gewerkt,in twee verschillende receivers.
Ik was,denk ik,de eerste die dit probleem aanslingerde op een ander board.Door mijn werk,heb ik niet alle antwoorden daarop kunnen zien.
Vr.gr,George.
PS."Geetings Black Tiger" zegt mij wel wat.....

."Greetings Black Tiger" zegt mij wel wat.....
Wat zegt je dat dan? Ben nieuwsgierig geworden. Ik gebruik trouwens overal deze alias (ook op pc forums en de irc server), behalve op 1 of 2 plaatsen waar het dan Blacky is omdat mijn naam niet ging of ik die forums weiniger of zelden bezoek.:)

Anyway, de oplossing die we tot nu toe hier gevonden hebben voor cams is om een heractivatiesignaal aan te vragen via internet of SMS. Dit schijnt dan in een hoop gevallen wel te lukken. Misschien dat het in een van jouw ontvangers ook lukt.

Een andere oplossing is om hem bij een handelaar of een kennis met een andere ontvanger of officiele seca ontvanger te laten updaten. In de kaart word een wijziging aangebracht, het kan daarna best zijn dat de updates in jouw ontvangers wel weer automatisch werken.

Overigens wil redelijke onbekendheid van een ontvanger niet zeggen dat de kwaliteit daarom ook minder zou moeten zijn. Integendeel. Als het dezelfde Triax is als de schotels zou het me zelfs enigszins verbazen als je er ontevreden over zou zijn.:)

Dat zegt mij,dat ik de groeten krijg,van Black Tiger....
Omgekeerd wil ik vragen,waarom "gr.George" jou niets zegt,want dat is toch hetzelfde?
En dat heeft niets met de alias te maken.
Ik gebruik ook dezelfde alias op andere boards,maar onderteken met mijn voornaam,om de indruk weg te nemen dat ik van het zwakkere,maar wel lekkerdere,geslacht zou zijn....
Bedankt voor je interesse in het aston probleem.Vr.gr.George

Omgekeerd wil ik vragen,waarom "gr.George" jou niets zegt
Volgens mij is er sprake van een misverstand. Het "gr. George" zegt mij ook dat ik de groeten van je krijg. Dat is zeker hetzelfde, ben ik met je eens.

Maar ik dacht in eerste instantie, omdat je er specifiek naar verwees dat het je iets zei, dat je deze ondertekening misschien ergens van herkende, mij eerder tegengekomen was ergens ofzo.
Dat is ook de reden waarom ik vroeg waarom het je iets zei.

Vandaar ook dat ik aangaf op meerdere forums op deze manier te ondertekenen, zodat je wellicht daaraan dan kon zien waar je me van kende.:)

Hopelijk kan iemand je nog een tip geven voor de Aston.

Eind juli - begin augustus, geen update ontvangen voor mijn seca 2 kaart in een humax met aston 1.03 module. En hoe zit het met jullie? Gr.

Ik dacht dat Aston 1.03 sowieso al wat probleempjes had met Seca2. Althans ik had dat wel, zowel in de Nokia 9600 alsook in de Dreambox. De 1.05 werkte wel goed.

Mijn zwarte kaart met een Aston 1.05 in de Nokia 9600 heeft wel een automatische update gehad deze keer en staat netjes op 30-9-2005.

Intussen heb ik na een tiental dagen en herhaalde heractivatieaanvragen, eindelijk terug beeld. Vraag is waarom het 3 maanden probleemloos werkt en dan plots niet meer. Gr.

Ja dat was al besproken. Reden daarvan is een wijziging in een deel van de gegevens op de kaart.
Eenmaal weer aanwezig op de kaart, zouden de volgende updates weer goed moeten gaan, ik zou het dus voor de zekerheid de volgende maand in de gaten houden.

Het is toch eigenlijk jammer dat er zo weinig respons is geweest op deze enquete, staat in geen verhouding tot het aantal "duckleden".

Zit te kijken of ik al een update heb gehad, maar hij staat nog op 31-8.

Ik vraag me nu af wanneer begint men meestal met de update is daar een vaste datum voor.

Iemand een idee???

;)
Nr.10

Euh... de hele maand door, je had al lang een update moeten hebben, want in augustus springt de zaak normaliter door naar 30-9 en als jij er nog 31-8 hebt staan lijkt het er heel erg sterk op dat je gewoon geen updates ontvangt.

Daar was ik dus al bang voor. Dacht dat ik hem normaal al had gehad omstreeks deze datum.

Wacht nog even een paar dagen af en dan gaan we maar sms.

Bedankt.

;)
Nr.10

Nou ik ben benieuwd. Een kennis van me had hem ook nog op 31-8 staan maar die kreeg vandaag al "no rights" meldingen.

Hier hetzelfde gezeik. Heb nu 4x een heractivatie gedaan maar geen drol.

Ga morgen maar weer bellen.

Als het een beetje mee zit heb ik vrijdag mijn droom (7000s) en dan ga ik lekker genieten.

;)
Nr.10

Ben benieuwd. Maar met welke ontvanger etc. ben je nu dan bezig?

Toppie 3000 ci pro en een Chess 4100 pvr

De smartkaart zit in een x-cam en normaal krijg ik gewoon een update.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan