Teamspeak (test)server voor onze hobbyisten.

Ha.... nou als je het programma teamspeak hebt geinstalleerd vraagt hij om te connecten naar een server dan vul je gewoon teamspeak.duckfiles.org in en drukt op connect als dat niet werkt dan heb je waarschijnlijk een firewall of zoiets draaien die dat tegenhoud denk ik...
Ip nummer uuh 217.148.161.113 maar ik zou niet weten wat je daar aan zou hebben.

Zou kunnen die firewall. Ga eens kijken wat er gebeurd als ik hem uitschakkeld.

Krijg steeds het zelfde;no reply from server. Maybe the server is offline or maybe teamspeak is not running on it.

Ik bedoelde met ip adres het server adress:

Als iemand dit weet kan ik dit invoeren en dat zou moeten werken.

Ja dat moet werken, bij server adress moet je teamspeak.duckfiles.org of anders het ip adres invullen, met teamspeak.duckfiles.org moet ie het ook doen.

Verzoek is om bij spraak de zaak niet op automatisch te zetten, elk geluidje zet dan namelijk de microfoon open.
Gebruik de "push to talk" mogelijkheid en kies een toets die je gemakkelijk vind om op te drukken om te spreken bijv. de linker shift toets of rechter ctrl toets.

paltalk is ook zo n leuk programma.
je kunt dan ook verschilende webcams zien.
is ook gezellig.

Dat is zonder meer waar, ik heb hier ook paltalk draaien, maar het vervelende aan paltalk is al die popups en venstertjes die steeds komen opduiken.
Voor de rest is het wel bijzonder leuk en inderdaad vergelijkbaar, je kunt spreken en ook typen.

Waar is iedereen nou???

Sorry, vanavond waren er wat vrienden binnengekomen en derhalve was ik niet beschikbaar.

[18:24:44] No reply from server
Maybe the server is offline
or maybe teamspeak is not running on it

Zeker een hickupje geweest dan want hij draait nog prima, ik kom er gewoon op (19:43 uur).

Sjit nou hobbel ik een beetje achter de feiten aan denk ik?

De link teamspeak.org werkt hier niet meer :confused:

En de rest zal ook al uit staan zeker?

Had ik het nou maar eerder gelezen :stupid:

Klopt teamspeak.org is verhuist naar http://www.goteamspeak.com/news.php maar voor de rest draait alles nog, ook de teamspeak server, ondanks gebrek aan belangstelling. Ben er nog niet aan toegekomen om hem op te heffen dus hij draait nog steeds en soms is dat toch wel handig, in elk geval goedkoper dan bellen.:)

Blij om dat te horen, want ik had jou vorige week willen bellen maar er kwam hulp uit een onverwachte hoek... :thumpsup:

Maar ik ga er mee aan de slag al is het wat laat. ;)

Ik ga morgen of overmorgen een headsetje halen, en dan zoek ik iemand om mee te testen of het werkt ;) dat zou wel leuk zijn...

Heb mijn setje ook weer opgezocht. Dus als ik tijd heb duik ik er ook weer eens achter.

(maar ja ...tijd he)

:(
Nr.10

net een headsetje wezen halen en de boel angesloten, en getest
of dat de boel werkt...

Maar als ik de spraak test doe krijg ik een verschikkelijke nagalm, hoor mezelf wel 10 keer terug, zowel bij de test via mediaplayer, als via de test die in teamspeak gedaan kan worden. :confused:

Ik dacht toch een goed setje gekocht te hebben (kostte toch weer ?30,-) en een goede geluidskaart te hebben ( 6 channel 5.1 pci) ...

Zie ik een instelling over het hoofd, of is dit normaal, lijkt mij niet?

Heb de nieuwe versie en een goed headsetje maar nu kan ik de server van dukfiles niet vinden. (zag wel iets van ts1.fraggle.nl) Weet niet of dat dezelfde is als......???

;)
Nr.10

Ik kom er gewoon op bij mij, hoe connect jij?

Alleen ik heb problemen met mijn headset, nagalm, dacht toch dat ik een goede had (trust) maar klinkt niet geweldig zo....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan