Teamspeak (test)server voor onze hobbyisten.

teamspeak.duckfiles.org

;)
Nr.10

Ik kom eraan... ;)

Ik kan de server niet vinden. Dat moet eerst denk ik.

;)
Nr.10

Krijg een bad login

;)
Nr.10

Het lukt weer.

;)
Nr.10

dat van die server is volgens mij niet zo moeilijk, ik heb hier net als jij waarschijnlijk, teamspeak2 rc2 op mijn pc draaien?

Als jij "connect' neem jij dan de Quick connect, zoja daar teamspeak.duckfiles.org invullen en een nickname meer hoeft niet, en dan gaat de boel gewoon online...

Maar voor de rest stuur ik je nu even een pm, want ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe de rest precies werkt, misschien moet Black Tiger ons nog maar eens een cursusje geven ;)

Dan zullen we er eens voor gaan zorgen dat de " teamspeak" gaat draaien!

Alles werkt nu bij mij.

;)
Nr.10

Ik zie jou, maar horen doe ik niks!

als ik zelf iets zeg hoor ik het wel, maar als jij iets probeert te zeggen dan krijg ik enkel ruis, ja soms wat muziek dus bij jou staat de nieuwe funmix aan, maar iets gaat er even niet goed...

Maar waarom de Sorry, ik moet nu weg dus ik ga stoppen! ;)

Ik zit er iedere dag even op te kijken, maar er is nooit iemand. :confused:

Kan ik het niet testen zo....

Misschien is het verstandig om een soort van testdag te plannen, bijvoorbeeld 'swoensdagsavonds ?

Ik wil het wel eens proberen....

Da's een beetje een ruim begrip zo'n testdag hebben we ook al eens gedaan volgens mij maar dan zit de ene tussen 19.00 en 19.30 erop en de andere om 21.00 en weer een ander om 22.00 ofzo, dus dan zou je beter een tijd kunnen afspreken.
Bijv. op woensdagavonden tussen 19.30 en 20.30 (ik noem maar iets) zodat ook mensen niet laten afweten vanwege het voetballen fozo.
Kijk een uurtje kun je wel eens wachten maar een hele avond dat ding laten aan staan is toch wel wat lang.:)

Morgenavond om 19.30 gaat bij mij teamspeak aan, en gaat af als ik naar bed ga, om een uurtje of elf...

Ik gooi hem straks nog even aan rond 22.30 uur

;)
Nr.10

Want ik ga nu pitten, wekker loopt weer om 5 uur af ;)

Zorg maar dat je er morgen bent Nummer10!

Ik heb morgen een wedstrijd en daar baal ik al van want Feyenoord zal toch een keertje moeten winnen van PSV en dat had ik graag gezien.

Ben alleen bang dat het wat anders gaat worden.

Kijk snel je film af en naar bed en werkse morgen.

;)
Nr.10

Ik zal ook proberen er straks om 19.30 te zijn.:)

Nu alleen nog te hopen dat die verrekte echo er bij mij uit is!

net bij de test hier nog niet... ;)

Echo? Maak je gebruik van een headset of een microfoontje?
In elk geval moet je even op de volumeregeling van windows de microfoon op "mute" zetten.
Dat voorkomt al "rondzingen".

Originally posted by Black Tiger
Echo? Maak je gebruik van een headset of een microfoontje?
In elk geval moet je even op de volumeregeling van windows de microfoon op "mute" zetten.
Dat voorkomt al "rondzingen".

ik heb nu het "mute" knopje aangevinkt, en hoop dat het nu zonder echo gaat?

zorg maar dat je er bent, ik wil ff testen! ;) :draai:

Desnoods pakken we dadelijk de telefoon want dat kreng moet ingesteld worden ;)

Ohja ik heb hier een headset ;)

Zo te horen werkt ie goed, het spreekvolume mag wel wat harder, we zijn nu samen aanwezig dus komt wel goed.:)

Kom op jongens "join the club"!!! ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan