Teamspeak (test)server voor onze hobbyisten.

Het was al wat later op de avond, dus buiten werd het al frisser, maar wie zegt dat we binnen zaten??? ;)

LoL... hier was het 's avonds nog warm en ik heb helaas geen pc buiten staan, maar vanavond was het ook weer gezellig.:)

Ja het was gezellig vanavond en gelijk de stemmen achter een aantal mensen gehoord dat is ook wel eens leuk

Veul te gezellig!

Blijkt nu toch dat de teamspeak wel werkt!!!

T'is voor mij eigenlijk weer veel te laat geworden, want heb nog een eindje doorgekletst met de Wizzzz.....

Tiger hou dat nog maar ff online ;)

mm zou hem ook even binnen halen maar dat lukt niet moet je daar eerst voor registreren ?

wanneer gaan we weer eens gezellig ouwe hoeren op dat ding?
stomme praat verkopen.
in het weekend??????

dan zal wel weer niemand weer kunnen!!!!!!

Ik zit er nu Format.... :biggrin:

He he, ik heb een head-setje gekocht........
Nu nog even wachten tot er iemand komt zodat ik kan testen!

Ik ben er deze week wel maar dan pas om middernacht, ik heb de late. ;)

@Freggel1, proberen we het volgende week.

Oh ja, alle onderdelen zijn binnen.........van het weekend wat te doen!

zit er nou helemaal niemand in de speak????

Ik probeer het heel het weekend al, maar ik heb slechts 1 keer iemand in horen loggen, maar die was direct weer weg...

Jammer. ;)

Hallo iedereen,

Wat betreft teamspeak vind ik wel dat er weinig mensen gebruik van maken. Ben zelf na het instaleren ervan een paar keer online geweest, echter niemand gehoort en gezien.

Mensen kom er gezellig bij, zodat je met andere mensen kan contacten en kom op deze manier er achter wie degene is met wie je bv. via pm of forum contact hebt.

Persoonlijk denk ik dat de problemen op deze manier beter uit te leggen zijn dan schriftelijk.

Tot hoors en met een vr.gr,

Alfafred

Hoi Alfafred, het heeft ook wel een beetje te maken met de vakantietijd denk ik...

Maar meestal als ik op de teamspeak zit is het iets later op de avond, als er niks op tv is, het gebeurt ook wel eens dat het via pm oid afgesproken wordt wanneer iemand er is. ;)

Ik zal proberen vanavond eens te komen kijken.

Hoi Freggel,

Persoonlijk denk ik dat je gelijk hebt, echter het kan natuurlijk nooit geen kwaad als de mensen er eens weer een keer er op geattendeerd worden dat deze mogelijkheid bestaat. Gezien de notities die in dit onderwerp geplaatst zijn vind ik het belangrijk om ff er de aandacht op te vestigen. Wil graag een steentje bijdragen. Schijnbaar zit er altijd een vaste groep in de teamspeak en af en toe komt er eentje aanwaaien.

Iemand had het over een drempel die te hoog zou zijn. Het is voor mensen altijd makkelijker om te tikken ipv kletsen. Vaak slaan ze dan dicht, hoe raar dat ook mag klinken. Zelf zie ik dat voor mij liever anders om, praat liever dan dat ik typ.

Als de aandacht wat meer op teamspeak gericht wordt, zoals jij bij mij hebt gedaan, zal het vast wel goed komen met de teamspeak.

Vriendelijke groet,

Alfafred.

Er zijn er inderdaad die drempelvrees hebben, en dat is maar goed ook, want de complete "mafia" zit op de teamspeak! :biggrin:

Het zou inderdaad wel leuk zijn om het meer te gebruiken, ik gebruik het hier regelmatig, voor mensen die in de problemen zitten, er wordt dan vaak ook geprobeerd via andere kanalen er iemand bij te halen die de kennis heeft, en samen kom je dan een heel eind!

En het is natuurlijk veel goedkoper dan bellen.

Ergens ben ik blij dat er nog niet veel users waren, ik heb de database moeten resetten vanwege een hickupje.

Alles werkt nog wel, maar degenen die geregistreerd waren moeten zich even opnieuw registreren.
Dit kan nu overigens meteen al bij het inloggen zonder dat ik er aan te pas hoef te komen, dat scheelt.:)
Sorry voor de overlast.

heb er maanden geleden meerdere keren op in gelogt heb maar weinig mensen zien voorbij komen daar.

wel jammer hoor wat iets uitleggen gaat op die manier `1000% makkelijker. :(

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan