tijd voor de waarheid, of het nu wel of niet mag

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 keer is genoeg, submit reply deed weer eens raar, lijkt het net of het niet werkt druk ik nog maar eens een keer waardoor het bericht dus tweemaal geplaatst word.

Ja de database is soms wat te druk zodat het iets langer duurt, even wachten dus dat je beneden in de statusbalk ook ziet dat alle blokjes gevuld zijn, dan is je reply ook weg, want bij 2x drukken gaat ie hem 2x plaatsen.

In elk geval zullen we het topic maar sluiten, zal toch een kwestie van even afwachten worden en meer nieuws zien we hier niet verschijnen momenteel.:)

Volgens mij maar dicht dit draadje het leid echt tot niets.

het belangrijkste wat deze posting brengt is dat we publiek moeten maken met hetgeen we weten, ik weet uit ervaring en zelfstudie genoeg om een en ander publiek te maken.

Heb ook enige ervaring met coderingen daar ik zelf bij een dergelijk bedrijf als canal heb gewerkt........

Maar goed, voordat ik nu weer teveel vertel, waar het hier om gaat is dat er iemand eens de eerste stap durft en kan zetten om de strijd aan te gaan tegen deze soort bedrijven...... Ik ga het proberen en weet door ervaring en advies dat ik er sterk voorsta, en dat ik voor 99% zeker van mijn zaak ben.......

wij blijven kletsen en onzin zeggen dat slaat nergen op duck sluit het topic a.u.b het is genoeg geweest
roufa!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan