tijd voor de waarheid, of het nu wel of niet mag

Status
Niet open voor verdere reacties.
@duiveltje
Nee hoor ik probeer geen druk op de ketel te zetten,ik zit er al een tijdje in wat dat betreft,en weet de sites zo te vinden waar er niet zo`n druk is ,als op het moment in Nederland.Maar ook daar komt er op het moment niet veel spectaculairs vandaan.
Zelf zit ik er trouwens niet zo heel erg mee dat er veel zwart wordt,het is toch een mooie tijd geweest,maar de tijd die er aan komt kan voor de hobbyist wel mooi worden.Maar wat men wel moet inzien,is dat de coderingen gewoon beter geworden zijn,en het de hobbyisten alleen niet snel zal lukken om de coderingen te kraken,daar is hulp voor nodig van proffesionails,die was er toen,en misschien over een tijd ook wel weer.De illusie die veel mensen nu hebben van dat wordt ,of is zo gekraakt,of worrdt al snel public gegeven,die illusie kunnen ze wel laten varen.Dat is niet meer zo.Nu is anal + over op irdeto 2,maar nova is dat al een tijd samen met veel sexzenders.Er zijn er maar een handjevol die het zonder abbo te betalen kunnen kijken,en zolang dat handjevol niks prijs geeft,blijft het ook een handjevol,en dat is de realiteit!!!Dan kun je wel een site opzetten waar alles gezegd mag worden,maar dat handjevol houdt stijf zijn mond,heb je er nog niks aan.Vele sites waar alles mag zitten al meer als een jaar te wachten,maar tot op heden is er nog weinig voorbij gekomen.

@ rat2002
Wel beetje oppassen, he....
kheb zelf probs gehad met bedrijf* over informatie inbreuk.
Alles gaat via jurdische zaken. Conclusie's = 50% gelijk en 50% bedrijf gelijk.(zaak loopt nog steeds)
Dus ik heb werkelijk niks gewonnen. Dus haal ik de illegale info's weg.
*bedrijf die ik geen naam wil noemen, ivm zwijgrecht.
Lees maar voorbeeld van Rick99.....

Mijn tip: pleur alle illegale info's op anonieme server...(b.v. buitenland, waar een geen EU gemeenschap strafrecht bezit.)
Of bij "news bin groep".
Er zijn div, site's die PBM file's staan, is zo weggehaald.
Dus oppassen...."Ze" kunnen jou IP traceren(ook behulp van provider(verklikker)).

Vroeger stonden vele site's over illegale info's op wwweb
En nu zijn amper te vinden...

S2 kan wel manipuleren door bepaalde string veranderen.Zoals datum verlengen, etc...
Ook bij 7.3 cards.
De info's wil C+ dit voorkomen op het www verspreiden.Daar zet C+ alle macht in om tegen te houden.
Het is beter alles via PM en e-mails en veiliger ook...

Oeps, sorry voor het taalfouten...
Grtz MZ4
P.S. info's verspreiden over cardsharing "jurdisch gezien" mag eigenlijk ook niet.

Originally posted by LeJaWe
@Twilight

Kijk nog eens naar de naam van Pedege: 'Patrick'. Dit figuur heeft reeds eerder lulverhalen lopen ophangen: o.a. werkende kabeldecrypters waarvan 'meneer' foto's zou laten zien etc.

Slaat toch hoop ik niet op mij he LeJaWa???????????.....heheheheh

Gr,

tjonge jonge wat zitten er hier een zooi ongeduldige zeg

De meeste denken dat je een site binnen 24 uur opgezet heb
Hier ben je echt wel wat langer mee bezig zeker als hij alle info aleen moet intikken.

Dus laten we allemaal wat geduld hebben en rat2002 de tijd gunnen om alles in alle rust op te zetten.

En waarom tig keer waarschuwen voor een proces?
HIj heeft zelf al aangegeven dat hij weet waaraan hij begin en dat dat risico's meebrengt .

Ik zou zeggen rat2002 veel succes met je site.

Een geduldige satter

Originally posted by quark
De meeste denken dat je een site binnen 24 uur opgezet heb
Hier ben je echt wel wat langer mee bezig zeker als hij alle info aleen moet intikken.

Hij had eerst zijn zaakjes in orde moeten brengen, en dan pas lopen toeteren op dit bord.

Nu krijgen de meeste mensen de indruk dat dit weer het zoveelste onzin verhaal is van deze meneer..

Zo zie ik het, en geduld heb ik wel, je moest eens weten....lol

GR Fred.

Laat dan eens wat bewijzen zien.

Een tipje van de sluier.......

-------------------------------------------------------------------------------

En wat is nu de waarheid.....

Originally posted by rat2002
@tweety

Gelukkig heb ik niet van alle coderinge kaas gegeten, wel heb ik hulp van diverse mensen en kan nog steed hulp gebruiken. Dat alles open gaat dat is een feit, dat dat door mij komt niet, ik ben daar maar een heel klein schakeltje in, waar het mij meer om gaat is dat men niet durft in te gaan tegen de grote.......

Kijk ik denk dat er intussen al meer dan een handvol mensen weten dat seca 2, irdeto 2 en alle andere coderingen gewoon open is. Iets wat gecodeerd is is te decoderen, iemand die een codering bedenkt verdient ook weer geld door zijn eigen codering te "kraken".

Ik geef je nog altijd, en zal dat ook altijd blijven doen tot het tegendeel bewezen is, het voordeel van de twijfel. Maar bovenstaande komt bij mij een beetje over als gas terugnemen.

Eerst ging het ook om files en informatie openbaar te maken over alle coderingssystemen en dat wordt nu toch een beetje afgezwakt naar ik wil het opnemen tegen de grote bedrijven. Alleen dat is al een nobel streven waar ik alleen al mijn petje voor afneemt maar ik denk toch echt dat een hoop mensen hier dat meer als een bijzaak zien dan als de hoofdzaak.

Kijken weten of een coderingssysteem open is of ook daadwerkelijk weten hoe en waarom een systeem open is is toch een heel andere zaak. Ook de suggestie dat bijvoorbeeld een bedrijf als Irdeto geld gaat verdienen om zelf mee te werken aan een kraak van het eigen coderingssysteem gaat me een beetje heel erg ver. Dat doen ze zeker niet met het eigen systeem want daar zijn veel te veel belangen mee gemoeid en zullen ze dus eerder met het systeem van de concurrent doen alleen werken die echt heel erg close samen op dit moment.

Kortom het voordeel van de twijfel is er nog steeds maar met bovenstaande posting is de twijfel wel weer een beetje toegenomen. Zeker ook na je eerdere melding dat het vanwege de commercie nog helemaal dicht is en er niets naar buiten gebracht mag worden. Ik vraag me dan af welke commercie want ik heb nog steeds niet een werkende kaart hier voor mijn snuiter gehad, voor hoeveel geld dan ook, van de door jou genoemde coderingssytemen. Dus er is volgens mij OP DIT MOMENT dus helemaal nog geen commercie rond die kaarten. Maar nogmaals je maakt zelf de bergtop wel heel erg hoog voor je en je kan alleen maar dieper vallen als het instort...maar voordeel van de twijfel blijf je nog van me houden.

NoMore mail said the postman

Het lijkt wel een slagveld. gun hem wat tijd,
En blijkt het niet of weinig te zijn?SWAH

Mijn zegen heb je, en mijn hulp kan je krijgen

Van mij krijgt Rat2002 ook nog het voordeel van de twijfel...

Hij lijkt namelijk wel heel zeker van zijn zaak.
Waar rook is, is vuur (Zeg ik altijd maar... :p)

Het zou natuurlijk mooi zijn als nu alles open gegooid wordt (voor zover het kan natuurlijk).

Maar misschien was het van Rat2002 niet zo verstandig om het meteen zo "van de daken te schreeuwen"...
Eerst alles regelen, en dan bekent maken...

@Rat2002 Ik wens je in ieder geval veel succes

Originally posted by twilight
Hij had eerst zijn zaakjes in orde moeten brengen, en dan pas lopen toeteren op dit board

Zo zie ik het, en geduld heb ik wel, je moest eens weten....lol

GR Fred.

Daar hebbie ook wel gelijk in

En gelukkig zijn er meer mensen met geduld:)

Is dit een klucht of wat?

Als iemand serieus een interessante site op wil zetten laat het hem dan gewoon doen.

Al die aankondigingen dat codering X of Y gekraakt gaat worden of als is etc....

Kortom: niet lullen maar doen

Hi...

GOEIE TIJDEN....SLECHTE TIJDEN.... VOLGENDE AFLEVERING...

Zal ik dan ook maar ff reageren op al deze aandacht...
Wie er twijfeld geloofd ook zeker nog in SINTERKLAAS.

Ik denk dat de strarter van dit topic ook heeeeeelllll weinig aandacht heeft gehad van de SINT dit jaar, dan maar bij ze?n sat maatjes halen...

WELKE FILES...???? WELKE KAART UIT DE COMMERCIE ????
ER IS HELEMAAL NIKS...!!!!!!! EN DAT ZAL ER OOK NOOIT MEER KOMEN....!!!! WEDDEN DAT IK DIT NOG ZEG VOLGENDE LENTE..!!

Ach geef em is ongelijk er valt toch helemaal niks meer te beleven... Dan maar gewoon een heel OFF TOPIC BOARD....!?

Zo... Volgende aflevering.....

Grtz... JeeJee
Sathopper

Originally posted by jeejee
Hi...

GOEIE TIJDEN....SLECHTE TIJDEN.... VOLGENDE AFLEVERING...
WELKE FILES...???? WELKE KAART UIT DE COMMERCIE ????
ER IS HELEMAAL NIKS...!!!!!!! EN DAT ZAL ER OOK NOOIT MEER KOMEN....!!!! WEDDEN DAT IK DIT NOG ZEG VOLGENDE LENTE..!!

Grtz... JeeJee
Sathopper

Er is zeker wel wat: WIFI in combinatie met -1- abonnement op een dreambox...............

Alleen -jij- wordt niet aangesloten op een hotspot omdat je zo negatief bezig bent :)

Rolo

Heerlijk Rolo en dat gebruikt hij nog hoofdletters ook

@Rick99: Je slaat de nagel exact op zijn kop.

@De Belg (kan effe niet terugbladeren voor de naam), het komt steeds terug op juridische uitleg, omdat steeds opnieuw gevraagd word waarom bepaalde dingen niet meer gedaan worden. Aangezien we nog altijd zo netjes zijn om antwoord te geven.
Dit soort topics word niet weggehaald aangezien het relevante info is voor board beleidsverandering dus hoort hier thuis.
Onzin staat in off-topic en tegenwoordig heeft vrijwel elk satellietboard in navolging van Satfun wel zo'n onderdeel aangemaakt om de rommelpostings op 1 plaats te krijgen en zo de mensen nog plezier te gunnen ook met dingen die eens niets met sat te maken hebben.

@Rat2002: Je vraagt mensen met ervaring in site bouwen en onderhouden? Ik heb je al meermaals gezegd je steun te willen geven, je mag van iemand van mij wel verwachten dat hij daar wel ervaring in heeft opgebouwd in de afgelopen jaren anders zag je mijn neus niet op verschillende achter de schermen waar het gaat om onderhoud en beveiliging.:biggrin:

We blijven benieuwd.

@Dbox-2: Ik zag dat je posting verwijdert was, jammer dat er geen bal van te snappen was, omdat ie alleen maar vol stond met een doos strings voor naar de kaart te sturen en antwoorden zonder enige uitleg.
Misschien dat je het duidelijker kunt maken op de site van rat2002 als die er gaat komen.:)

Ter afsluiting:
Het klopt dat een rechter de wet wel als leidraad gebruikt, maar dat -mag- hij niet. Wet=wet en dient als zodanig uitgevoerd te worden.
Probleem is dat je dan weer in hoger beroep moet en misschien zelfs wel in cassatie wat alleen maar bergen geld kost en deze kosten waarschijnlijk of vrijwel zeker niet meer gaan opwegen tegen de baten.
Zie ook rick99's commentaar wat precies is wat ik altijd bedoeld heb met mijn antwoorden van "doe het dan zelf eens". Iedereen heeft wel ideeen, of een grote mond en iedereen wil wel helpen, maar als puntje bij paaltje komt mag je blij zijn als je (bij zoiets dan als een strafrechtszaak dan) de hulpvaardigen nog op 1 hand kunt tellen.
Meestal kom je dan niet verder dan 1-3 vingers als je geluk hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan