tijd voor de waarheid, of het nu wel of niet mag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is wel een lekker ding hehehe,, zet er eens een counter bij,, want volgens mij ga je er heeeeeeeeel veel hits krijgen.

Trouwens nog veel succes met je site.

ik lees veel op dit forum post bijna nooit maar nu wil ik toch wel een keer even wat kwijt.

waarom is iedereen gelijk zo opgefokt als iemand wat zegt over het seca2 je hoort dan gelijk dat kan niet en weet ik veel wat allemaal.

ik denk gewoon dat we rat gewoon in zijn waarde moeten laten met al die k*t opmerkingen komen we met de hobby ook niet verder.
de meeste mensen die gelijk iets te klagen hebben zijn de mensen die kant en klare brokken willen en het gaat ze meer om te kijken dan voor de hobby je kan meer met de satteliet dan alleen maar c+ kijken.

dat wil ik toch wel een keer kwijt en mocht het zijn dat rat niks heeft dan heeft ie wel voor zijn site een goede reclame gemaakt ;).

vriendelijke groeten BaNCaNaCCia

@rat2002, een vraagje...

Heb je alle ingredi?nten en is het enkel een pot (site) wat ontbreekt?
Ben je op zoek naar koks of recepten?
Kortom kan je vertellen wat je al heb en wat er nog nodig is?

een ding is zeker
Je hebt genoeg mee-eters ;)

Originally posted by rat2002
webspace is aangevraagd, site is momenteel in aanbouw!!!!

http://rat2002.250free.com/

Had je dit niet beter nog ff achter handen kunnen houden. Er staat uiteraard nog niks, maar het lijkt nu wel dat je Gestopt wil worden:biggrin: want je geeft de instanties nu tijd zat om die site te laten platleggen.
Nouja in ieder geval suc6

als ze het nu stop willen zetten graag, grote vent die dat nu KAN, er staat immers nog niets op!!!!! de verwachting is dat er deze week de laatste hand aan word gelegd en dat begin volgende week het spektakel gaat losbarsten, de bedoeling is ook dat we niet met 1 site gaan werken maar met meerdere, met dank aan Huub en Jos!!!

Let's go...............................................

ik ben het met BaNCaNaCCia eens, laat de rat zijn gang gaan we zien het wel hoe het af loopt.zijn maar weinig mensen die wel wat doen voor de hobby.van dit soort mensen moeten de meeste hier het wel van hebben.
Rat suc6 ik hoop dat je worden waar kan maken
dennis

suc6 rat ik hoop dat het je gaat lukken er zullen veel mensen op jou aan het wachten zijn met de verlosende cijfertjes ik hoop dat het gaat lukken.

Originally posted by hutch
suc6 rat ik hoop dat het je gaat lukken er zullen veel mensen op jou aan het wachten zijn met de verlosende cijfertjes ik hoop dat het gaat lukken.

Freek wel niet ,die staat op ontploffen

Moet ie nog effe volhouden tot 31 december om te ploffen
dan mag ie knallen !!!

Happy New ......................key?

Bonzie

Ik ben zeeeer benieuwd ... zou ??n en ander niet heel toevallig samenvallen met de nieuwe Humax firmware ?

We blijven hoopvol, maar toch denk ik dat ook volgende week alles nog zwart zal zijn ...

CU
Red

Originally posted by jack
Is wel een lekker ding hehehe,, zet er eens een counter bij,, want volgens mij ga je er heeeeeeeeel veel hits krijgen.

Trouwens nog veel succes met je site.

Met teveel hits zit zo'n free server zo op de datalimiet :(

freek ????

die werkt niet meer bij C+ .......... die is al aan het rentenieren!

Hi...

Zal ?t dan toch dit jaar `RAT?S oude jaar?s Comedy worden op oud jaars avond..????
Wordt toch zeker wel uitgezonden op de sat he ??
En dan zeker in `Hacked Seca2`....
Op een Fun kaart...

LOL + LOL = HIHI

Grtz... JeeJee
Sathopper

Originally posted by Rolo
Er is zeker wel wat: WIFI in combinatie met -1- abonnement op een dreambox...............

Alleen -jij- wordt niet aangesloten op een hotspot omdat je zo negatief bezig bent :)

Rolo

Wil JIJ soms op MIJN `seca2 cardsharing server`..??
Ohnee dat kan niet is for PRIVATE members ONLY...!!!!!

Ik erger me al een tijdje aan de ongfundeerde meningen van een aantal posters.
Normaal vind ik posten als het bijdraagt tot. Bijdragen tot betekent toch iets positiefs!
Nu wordt over het algemeen een persoon neergesabeld zonder dat degene die het zwaard hanteert ook maar iets van verantwoording aflegt. Ik vind het tijd dat dit STOPT.
Gun iemand het voordeel van de twijfel, of als je het beter weet kom daar dan mee op de proppen.
Ik wil best erkennen dat ik via pm de topic starter gemeld heb dat hij of zij ballen heeft.
Verder ben ik niet ingegaan of hij/zij wel de kennis heeft. Dat bljkt vanzelf.
De moraal van dit verhaal:
STOP MET ZEIKEN.
Laat ieder in zijn/haar waarde en wacht af,
Avensis

http://www.dot.tk

gratis domein forwarding naar je website toe.
hier kan je er zo een paar honderd van lanceren.

Succes en sterkte ermee.

ratfiles.tk
rodentfiles.tk
enz.

@rat,

Op zich niet slecht, maar heb je wel de juiste informatie in huis??
je schreeuwd nu(begrijp me niet verkeerd) dat jij straks de man gaat worden die s2 aan de man gaat brengen, maar heb je wel eens beeld??

Uit je postings te lezen wel, dus dan komen we bij het volgende:

waarom niet met een groep van bv 50 hobbie-isten allemaal 1 site openen met de oplossing??
denk dat dit veel doeltreffender is, want als op jouw site straks als 1 van de 1ste de oplossing komt, reken er maar op dat die site binne 1 week gesloten word.
In de s1 tijd deden ze echt niet zo moeilijk tegen site's. Er is in die tijd volgens mij maar 1 zaak voor de rechter gekomen, en dat was die zaak die illigale kaarten in de satshop verkocht.
Er was zelfs iemand die in de revu of panorama heeft gestaan met een verhaal dat hij stinked rijk is geworden van al die kaarten.

S2 tijd is iets anders, zeker na de satdag.
er is nu echt een team die alles in de gaten houd.

Dus mocht je de oplossing in handen hebben,
deel het eerst met anderen, en spreek dan een d-day af wanneer aale site's dit vermelden.
Pas dan kun je tegen het team vechten.

vr gr TPower

ps. als je je verveeld doe dan een natriumbom in je oor.!!!!

Mocht hij de antwoorden hebben dan is 1 dag genoeg voor die site.
De oplossing zoekt dat vanzelf zijn weg door de hobbyisten groep.

ik weet niks van hacken en cracken, maar misschien kan dit helpen:
iemand vindt uit hoe een bepaald gecodeerd programma moet worden ontcijferd. Dat mag je volgens mij uitvogelen.
om dit niet te vergeten slaat hij dat natuurlijk ergens op,
hij codeert dat met een eigen code, zodat anderen er niet in kunnen kijken, want hij wil natuurlijk niet dat dit openbaar wordt.
om zeker te zijn het bestand niet kwijt te raken zet hij dat ergens op een server, waar wellicht ook zijn website draait.
niemand mag andermans site hacken. Als dat gebeurt is het aan de eigenaar van die site om op te treden, als ze hem hacken, of op een forum discussieren hoe hem te hacken. misschien doet die eigenaar dat niet, uit kostenoverweging. hij maakt in ieder geval geen info openbaar en is mijns inziens niet in overtreding
als men dan op dit forum gaat discussieren over hoe die bewuste bestanden te decoderen heeft men het niet over canal+ ed, maar over andere overtredingen die misschien wel behandeld mogen worden op dit forum,
.....of zit ik nu te zwammen

dreojs

Ik hoop dat de rat iedereen de mond snoert door zijn belofte na te komen.Het was mischien niet zo slim van hem om het zo naar buiten te brengen maar wat ik wel weer leuk vind dat er hierdoor wel leven in de brouwerij is gebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan