• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Uitnodiging nieuwjaarsborrel 10-01-2009!!!

Zoals gezegd kom ik ook
Laat maar wel alvast weten dat ik uiterlijk om 7 uur weer weg moet, hebben s avonds nog een afspraak staan :)

Groetjes

Geeft niets Techno, het zal toch wel geen nachtwerk worden. ;)

Heren,

Excuus vor het ongemak me dochter is heel erg ziek ik weet niet of ik kan komen ik zal proberen weet niet zeker.

Mvg,
Deliyurek007

Ziek is ziek zeggen wij hier. ;)

Beterschap met je dochter, de koffie staat iig klaar.

Heren het was een geslaagde avond, bedankt dat jullie allemaal geweest zijn, de gemaakte foto's volgen nog.

Blokker had een museum overvallen met oude satellietspullen, was leuk om te zien!

Jongens, het was geweldig leuk!

Het bier was ook lekker koud (en voldoende)

Groetjes,
Bones

Het was inderdaad een leuke en gezellige avond en leuke herrineringen werden opgehaald.
Er zijn ook weer diverse dingen duidelijk geworden en ook weer niet ;) ik moet nodig op cursus.
Ook de plaats was prima gekozen helaas had ik geen zwembroek bij me.

was inderdaad geslaagd. nu weer op naar de zomer en de bbq.
ge blokker

Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad maar uhhhh is er nog over bosnimfen gesproken en de keuring niet te vergeten...:biggrin::biggrin::biggrin:

eendenteam;198326 zei:
d maar uhhhh is er nog over bosnimfen gesproken en de keuring niet te vergeten...:biggrin::biggrin::biggrin:

Wat denk je nou zelf??? :biggrin:

Nee het was in veel opzichten een gezellige, maar ook leerzame avond!

H??l veel bijgeleerd over Seca2, de oude glorie teruggezien, met dingen die Blokker1 en Wizzard bijhadden, met name een koffieblik vol met ijskrabbers, en een 20-tal verschillende proggers en dergelijke...

En vooral "geroddeld" over mensen die er niet waren. ;)

Dus met andere woorden: volgend jaar doen we dit z??r zeker over, de plaats staat al weer vast, dus dan zorgen dat de opkomst een stuk hoger is, en dan komt de patatboer ( goeie friet trouwens ) de friet op bestelling brengen.

We maken er dan gewoon een echte nieuwjaarsduik van!

freggel1;198330 zei:
Dus met andere woorden: volgend jaar doen we dit z??r zeker over, de plaats staat al weer vast, dus dan zorgen dat de opkomst een stuk hoger is, en dan komt de patatboer ( goeie friet trouwens ) de friet op bestelling brengen.

Als jij nou gewoon je bordje leeg eet komt het wel goed. :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar idd. het mag best wat drukker worden en een plons in het bad is geen probleem.
Wizzard heeft al een x aantal jaar geen zwembroek gezien dan behalve in de zomervakantie:biggrin:

Ik zal de foto's zo maar even gaan doorsturen.
Ps. Boets + Freggel misschien wil ze jullie volgend jaar wil zoenen. :biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10

Nummer10;198333 zei:
Ps. Boets + Freggel misschien wil ze jullie volgend jaar wil zoenen. :biggrin::biggrin::biggrin:

;)
Nr.10

Ze mag me ook leren zwemmen...

hahahahaha Nummer10 jij mag dan in een zwembad werken maar of jij veel zwemt ik heb mijn twijfels ;)

Ja alleen in de vakanties een zwembroek ehhhhhhh als ik daar dan nog in pas binnenkort maar weer is een paar kilo's afvallen.

Hier alvast wat foto's

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Hahaha leuke intro foto met die dame...tja wat een techniek...
Maar uhhh blokker was weer aardig aan het hobbyen....
Enfijn het zag er allemaal gezellig uit.

Zag er inderdaad heel gezellig uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Moeten toch weer eens gaan denken aan een "duckdag" vind je ook niet?
Mag Techno weer voor de T-shirts zorgen, die van mij gaat niet meer passen ;)

Haha die t-shirt heb ik ook nog in de kast liggen, past alleen niet zo goed meer. Ben wat gegroeit intussen. En ook nog zo'n keycord met een duck pasje. :biggrin:

@Nummer10

Mooie foto's!

Groetjes,
Bones

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan