"Vrije satelliet ontvangst in Europa".

pikkie zei:
maar dit valt niet mee om dit netjes op schrift te krijgen dus hangslot het bloed niet dood..........

@hangslot stiletjes wordt er aan doorgewerkt. ;)

@Pikkie als de brief klaar is ff sturen he. ;)

freggel1 zei:
@hangslot stiletjes wordt er aan doorgewerkt. ;)

@Pikkie als de brief klaar is ff sturen he. ;)

Afgelopen dagen is op huts weer even een kleine discussie geweest over dit gebeuren.
Je kan het lezen ik heb daar ook vermeld dat ik er mee verder ga maar niets meer op board vermeld, de reden kan je daar lezen,
Dus ik en nog een paar mensen zijn er nog steeds mee bezig maar alles moet echt maar dan ook echt kloppen anders gaat het de mist in.....

Ondanks dat het vreselijk goed werk is(en vertummie veel werk) is de titel
niet echt gelukkig gekozen.
Want met een satellietvrij Europa hoeven jullie je niet meer in te spannen er is dan immers niks meer te zien op de Satelliet.
Avensis

avensis zei:
Ondanks dat het vreselijk goed werk is(en vertummie veel werk) is de titel
niet echt gelukkig gekozen.
Want met een satellietvrij Europa hoeven jullie je niet meer in te spannen er is dan immers niks meer te zien op de Satelliet.
Avensis

Kijk ook weer zo'n k*t opmerking valt me van je tegen avensis had jou hoger ingeschat, maarja maakt niet uit no hart feelings ik weet genoeg......

@Pikkie, laat je niet gek maken door reply's als deze, men weet niet wat voor tijd er in kruipt of er al ingekropen heeft!

Ik had eigenlijk helemaal niet willen reageren, zoals eigenlijk al afgesproken, maar blijkbaar is er toch een tijdje terug aandacht getrokken, en wordt men blijkbaar toch ongeduldig....

Eigenlijk heeft Avensis gelijk het zou moeten heten "Vrije satelliet ontvangst in Europa".
Grt. Jacob.

pikkie zei:
Kijk ook weer zo'n k*t opmerking valt me van je tegen avensis had jou hoger ingeschat, maarja maakt niet uit no hart feelings ik weet genoeg......

Pikkie,
er staat een grote grijns boven mijn bericht hoor.
Het is nooit mijn bedoeling geweest jullie harde werk af te kraken.
Sorry als dat wel zo over gekomen is.
Het was uitsluitend mijn bedoeling de aandacht op de Titel te vestigen.
Avensis

Sommige van onze trouwe leden weten van het bestaan van huts af maar, kunnen het verhaal niet lezen omdat men lid moet worden. Misschien mag er een linkje weg gezet worden waar het verhaal van Pikkie staat want het is zeker de moeite waard.

;)
Nr.10

Is die nou zo belangrijk???

Want als het daar om gaat dan zorg ik er wel voor dat deze verandert word in: "Vrije satelliet ontvangst in Europa". Tenminste als dat is wat men wil?

Volgens mij weet men heus wel waar men mee bezig is, want intussen zijn al diverse Belgische forums, Engelse forums, en duitse aangeschreven, maar de gewenste reacties komen daar gewoon niet....

Enkel hier, bij Huts en bij Codeman 2001 daar komen de gewenste reply's, bij het irsecaboard oid valt het gewoon vies tegen!

Niks tegen jou hoor @Avensis. ;)

Als je kijkt naar het beperkte aanbod van Canal+ kan je dus ook verwachten dat de nederlandstaligen graag eens over de grenzen kijken.
Ook ik dus, ik heb veel liever een abo op premiere dan op canal+.
De leden op het Irsecaboard zitten dan ook niet te wachten op een abo op canal+ Nl.
Voor de echte liefhebbers is in duitsland bijna elk abonnement te koop, als je maar weet waar je moet zoeken,van daar minder intresse vanaf die zijde.
Het initiatief van Pikkie en Freggel vind ik hartstikke goed, het is alleen erg moeilijk om iedereen mee te krijgen.
Grt. Jacob.

Stand van zaken betreft de topic....

Heb eindelijk iemand gevonden die me gaat helpen de brieven op te stellen in 2006 gaan we der mee verder......

Pikkie moet je dat programma nog hebben waar ik het over had?

freggel1 zei:
Pikkie moet je dat programma nog hebben waar ik het over had?

Zou het nog makkelijker maken, en avensis no hard feelings gozer..

Pikkie,
je kent me toch, hard feelings doen we niet aan hoor.
Avensis

pikkie zei:
Stand van zaken betreft de topic....

Heb eindelijk iemand gevonden die me gaat helpen de brieven op te stellen in 2006 gaan we der mee verder......

was eigenlijk wel benieuwd naar de nieuwe stand van zaken.

Ben er nog volop mee bezig ben nu weer terug bij af weer naar brussel nu naar neelie.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan