- Waarderingsscore
- 1.228
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
@The Matrix: Dank je wel voor het uitzoeken, dat wist ik nog niet eens inderdaad van die Netflix certificeren.
Ik las wel in die link het volgende wat een gebruiker schreef in de reacties:
Maar als je niet in HD kunt afspelen is het niet interessant inderdaad.
@Hangslot: Firestick zie ik enkele modellen van. Maar dat gaat dan weer via wifi neem ik aan? Zoja, da's niet de bedoeling.
@The Matrix: Raar dat er bij Netflix zelf zo weinig over te vinden is. Ze hebben wel een https://devices.netflix.com/en/ pagina maar daar staan v.w.b. media players maar 2 of 3 op. Belachelijk.
Ik zag trouwens dat zelfs de Apple TV 2 die certificering/licentie had.
Maar zijn zo'n Apple TV dingen dan ook weer geschikt voor evt. iptv van de Chinees?
Ik las wel in die link het volgende wat een gebruiker schreef in de reacties:
Hij zal "lamers" bedoelen i.p.v. "lammers" maar oke. Side load 4k Netflix? Wat bedoelen ze daarmee? Ik las ook ergens dat er weer een truuk was om die licentie te omzeilen.X99 is the best box. It flies & it uses 64bit kodi.
It has a bad fork installed. Either reset box or install Chief Kodi 64bit build. It will solve all your issues.
You can side load 4k Netflix. You can side load just about anything. The box is sweet. Not for Lammers
Maar als je niet in HD kunt afspelen is het niet interessant inderdaad.
Voor Chromecast bedoel je? Dat maakt niet of het LG of Samsung is. Maar hij wil niet met zijn GSM prutsen, vindt ie onhandig en zoals gezegd, hij moet iets makkelijks hebben, gewoon dus kastje en afstandsbediening.freggel1 zei:Jammer dat het een LG is, want als het een Samsung was dan heb je aan een smartphone meer dan genoeg, of kan dit met een LG ook, Dat weet ik even niet?
@Hangslot: Firestick zie ik enkele modellen van. Maar dat gaat dan weer via wifi neem ik aan? Zoja, da's niet de bedoeling.
@The Matrix: Raar dat er bij Netflix zelf zo weinig over te vinden is. Ze hebben wel een https://devices.netflix.com/en/ pagina maar daar staan v.w.b. media players maar 2 of 3 op. Belachelijk.
Ik zag trouwens dat zelfs de Apple TV 2 die certificering/licentie had.
Maar zijn zo'n Apple TV dingen dan ook weer geschikt voor evt. iptv van de Chinees?