• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Welk Android kastje?

@The Matrix: Dank je wel voor het uitzoeken, dat wist ik nog niet eens inderdaad van die Netflix certificeren.
Ik las wel in die link het volgende wat een gebruiker schreef in de reacties:
X99 is the best box. It flies & it uses 64bit kodi.
It has a bad fork installed. Either reset box or install Chief Kodi 64bit build. It will solve all your issues.
You can side load 4k Netflix. You can side load just about anything. The box is sweet. Not for Lammers
Hij zal "lamers" bedoelen i.p.v. "lammers" maar oke. Side load 4k Netflix? Wat bedoelen ze daarmee? Ik las ook ergens dat er weer een truuk was om die licentie te omzeilen.

Maar als je niet in HD kunt afspelen is het niet interessant inderdaad.

freggel1 zei:
Jammer dat het een LG is, want als het een Samsung was dan heb je aan een smartphone meer dan genoeg, of kan dit met een LG ook, Dat weet ik even niet?
Voor Chromecast bedoel je? Dat maakt niet of het LG of Samsung is. Maar hij wil niet met zijn GSM prutsen, vindt ie onhandig en zoals gezegd, hij moet iets makkelijks hebben, gewoon dus kastje en afstandsbediening.

@Hangslot: Firestick zie ik enkele modellen van. Maar dat gaat dan weer via wifi neem ik aan? Zoja, da's niet de bedoeling.

@The Matrix: Raar dat er bij Netflix zelf zo weinig over te vinden is. Ze hebben wel een https://devices.netflix.com/en/ pagina maar daar staan v.w.b. media players maar 2 of 3 op. Belachelijk.
Ik zag trouwens dat zelfs de Apple TV 2 die certificering/licentie had.

Maar zijn zo'n Apple TV dingen dan ook weer geschikt voor evt. iptv van de Chinees?

In de apple appstore staan tig iptv plugin voor de appletv dus ik neem aan dat dat geen enkel probleem moet zijn.

Een hoop gratis en enkele met een eenmalig bedrag van ca 3-5 ?

Misschien goochelen op iptv op apple tv 3 bv . Vind je gegarandeerd de beste.

Ikzelf heb een mag265 iptv box en die werkt goed.

https://kodi-forum.nl/threads/review-2-nieuwe-iptv-apps-appletv.7195/

Ps wat vragen die china boys voor een abo?

Link is hier te link

Ik heb net een M3u regel geregeld voor een jaar in China voor ?26,36

In de apple appstore staan tig iptv plugin
Ja ik heb ook een iptv app op m'n TV, maar daar werken de Chinezen niet mee, die gebruiken m3u of ipk dingens. Die ipk zijn voor Android.
De prijzen varieren een beetje, ligt er ook aan bij wie je ze pakt en zo maar voor een jaar zit je gemiddeld rond de 35 dollar. Of iets goedkoper, zag er net zelfs een voor ? 17,79.

Als die m3u ook op Apple TV kan dan is dat wel een optie aan het worden voor hem.

Als je bv een Samsung tv hebt dan zijn daar programma's voor die dit weer converteren naar het juiste bestand.
https://siptv.eu/converter/

Apple tv 2 en 3 geschikt voor Netflix

Voor iptv wordt minimaal ios versie 11.0 geadviseerd en staan  ook als zodanig in de Appstore.
Apple tv. 2 kun je vergeten of je moet hem jaibreaken.
Apple tv 3 gaat maar tot ios 8.1.4 dus moet je op zoek naar een iptv app die die ios versie ondersteund
Apple tv 4 en 4k zitten momenteel op ios 12. Maar dat is budgettair niet haalbaar . 2e hands oppassen voor oplichters.

Heb zojuist op mijn ? tv 4 "op iptv" geinstalleerd. Moet nu op zoek naar een leverancier.
Misschien dat mijn huidige voor Mag265 te gebruiken is. Anders ergens een proefdagje aanvragen.

Dusssssss het lijkt erop dat een android kastje met 4k mogelijkheden een kandidaat is.

120? per jaar? , koekoek geniptv is voor mij geeniptv?

@Nummer10: Dat zou voor mij geen probleem zijn, maar voor hem wel. Ik kan dat wel voor hem doen als dat ook werkt en maar een eenmalig gebeuren is.

@The Matrix: Ik zie toch bij Geniptv duidelijk 80 euro voor een jaar staan. Of zat jij op de reseller pagina te kijken of zo?
Ik zag trouwens wel dat een aantal van die iptv providers ook mag kastjes ondersteunden o.a. mag 250 en 256 had ik gezien.

Lijkt er inderdaad op dat we toch maar eens moeten kijken naar een 4K kastje en dan evt. zo'n Netflix HD hack er op uitvoeren.

Zou best kunnen dat ik de verkeerde sie had.
Mssr 80? is nog steeds verschrikkelijk veel ivg met waar nr10. Zijn abo gekocht heeft voor ~26?

Ik heb intussen ook wat rondgeneusd, en er zijn oplossingen voor dit probleem, idd een zgn Netflixhack, die er voor zorgt dat je wel 1080P kunt kijken. 
Ik ga het niet proberen... ;)

deze bijvoorbeeld.

@The Matrix: Maar dat is dan ook in Europa. Het is logisch dat het bij de Chinees een stuk goedkoper is. :)

@Freggel1: Ja dat is die wat ik ook gevonden had.

Ja heb het gelezen, maar da's dan weer duurdere versie inderdaad. Zal eens gaan overleggen met hem wat ie precies wilt en wat de mogelijkheden zijn tot nu toe.

Ook voor de apple tv 3 zijn diverse iptv apps verkrijgbaar in de appstore.
Draaii zo soepel als de wat de aanbieder beloofd.

Op MP staan er genoeg te koop voor rond de 50?

Ik lees een hoop en weet niet waar het exact over gaat.
Denk een link net flix?
Ik zoek al lang naar een lijntje doch voor een SmartTv dus niet direct voor een computer.

Ik wil best betalen daar niet van.

Ik zoek naar die chinees nope vind niks.

Groeten papano

@Papano: nee het ging om een Android kastje, dat kun je ook op je SmartTV aansluiten, daarmee kun je dan Netflix kijken, maar de gewone Android kun je dan alleen gewone Netflix kijken, niet in HD formaat, daar ging het even over.
Voor dat soort kastjes kun je ook IPTV krijgen. Nja.... krijgen.... kopen, bij de chinees bijvoorbeeld.

Voor een SmartTV is dat weer moeilijker. Daar moeten ze dat in die IPTV app kunnen inschieten en er zijn er maar weinig die dat doen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan