• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Welk Android kastje?

https://siptv.eu/news/
deze kan op diverse smart tv's en dan een iptv van bijv. geniptv erin.
ik heb het via de dm920 loopt veel soepeler dan op de samsung UE55KS9000
op de dm kun je het in je settings integreren.

Bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag.
Ik was echt in de veronderstelling dat het ging om de K E Y.

Ik heb zo'n Chromecast en nooit gebruikt.
Moet eens gaan testen met dat ding.

Nogmaals bedankt.

Papano

Je kunt evt. eens bij de eerder genoemde geniptv navragen wat het daar kost. Schijnt volgens die pagina ook op bepaalde LG en Samsung TV's te werken.

@The_Matrix: Even terug naar de Apple TV 3 want mijn aangetrouwde neef wil best wel iets meer aan uitgeven (sowieso niet meer dan 100 euro) maar dan ook wel iets hebben voor als hij geen Netflix meer wil kijken, dat hij dan wel bijv. nog bij de chinees een iptv abo kan halen. En hij wil dus Netflix in HD kunnen zien.
Moest de Apple TV 3 geroot worden om daar later iptv van de Chinees op te kunnen zetten of kan dat op andere wijze (gewoon downloadbare app of zo)?

Nee hoeft niet te jailbreaken , apple tv 3 en hoger zijn trouwens niet meer te jailbreaken.

Genoeg iptv apps in de store bv falcon pro iptv en iptv smarters.

Heb gisteren toevallig van onze vriend shawn een testlijn gehad , werkte zeer slecht , heb nu een andere testlijn van een andere aanbieder die wel alles inlaad maar krijg nog geen beeld.

Schijnbaar nog niet de server geactiveerd want die  staat nog op 0 aanluitingen.

Maar de test met mijn nl leverancier was zeer perfect.

Ja oke, maar gaat mij om de test met de Chinese leverancier, dus dan wacht ik dat nog even af.

Dat is gelukt moest even vpn inzetten.
Heb een vpn app gedownload maar die geeft een uurtje de boel vrij , nu op zoek naar ern gratis vpn of uitzoeken hoe ik die unlimited vpn die ik.Ooit op jouvadvies heb asngeschaft moet installeren , op de dreambox loopt die voortreffelijk, ik kan natuurlijk ook mijn router inzetten maar dan gast mijn performancexaan de haal op non vpn devices.

En dat betekent uitzoewerk, zou mooi zijn als je vpn op de router per device zou kunnen inzetten. Misschien mogelijk , geen idee nog

Oef, VPN weet ik niet, maar als het met VPN werkt dan werkt het ook zonder VPN.

Ik heb die VPN van mij alleen in gebruik af en toe op de computer en m'n dochter heeft er nog eentje werkend voor te downloaden van torrents. :)

Zou inderdaad mooi zijn als je dat in een router per device kon aanzetten. Helaas geen idee hoe dat moet en of dat wel kan bij een bepaald merk.

Damned de testchinees werkt op de ipad met een free vpn maar voor de apple tv heb ik nog geen vpn app gevonden misschien toch afgeschermd om geen amerikaanse content te bewonderen.

Maar er zijn meer chinezen die zonder vpn werken op ? tv.

Ik zoek verder

Zouden ze daar echt zo streng op controleren als je als particulier een Chinees abo op iptv neemt via Android?
Pakkans met een NL abo is dan toch wat groter lijkt me. Brein kan in China geen invallen doen. Van de andere kant... de Chinezen maken ook gebruik van servers in Europa, zoals Frankrijk bijv. dus... hmmz..

Heb van de chinees andere inloggegevens gekregen die via ddns werkt en deze heeft geen vpn nodig , een abootje van een jaar 19?.

Net nadat ik voor elkaar had gekregen om de appletv achter vpn te zetten.
Blijkt dat ik mijn asus router na openvpn van die infinty club geinstalleerd te hebben vpn per device kan inschakelen.

Dus mijn apple tv en dreambox geactiveerd en ja hoor staan beide in Belgie?

De rest van mijn devices laptops , mediaplayer, ipads en iphones werken gewoon via het www ip van caiway.

Alleen apple tv achter vpn zetten is funest voor NETFLIX en VIDEOLAND.
ik kan uiteraard de wifi van AppleTV achter VPN zetten en bedraad via Caiway.
Maar ja vergissen is menselijk.

Betere oplossing is voor iptv een apple tv 3 te ritselen.
Tip:Heb via ebay.co.uk een hoop ? tv tjes gezien rond de 40? incl bezorgen en ebay geld terug garantie. Wat je op MP zeker niet voor die prijs kunt lospeuteren. Allemaal willen ze 50? ook de oplichters en met verzenden ben je ~57? kwijt. En geen enkele garantie..
Vanavond eens die vpn loze link uitproberen op apple tv 4 (24u test) mocht hij goed enstabiel werken dan kunnen ze mijn huidige VPN account omzetten.

Aardig support toch van die Chinezen.

.

Ik zit ziek thuis en verveel me als ik niet onderweg ben naar het toilet. Dus maar een beetje aan de hobby.
Zo kwam ik dus de Extreme iptv app tegen en die werkt naar mijn inzien het lekkerst. Snel met zappen en gebruiksvriendelijk.
Verder een mooie link waarbij je de playlist in 1 keer kan overpompen naar je kastje of tv. http://iptvextreme.eu/ ziet er een beetje hetzelfde uit als bij siptv, echter hoef je niet te betalen.
Verder nog even een link waar je redelijke kastjes kan krijgen maar ook per device een lijntje kan aanschaffen.
https://www.apkintvbox.com/

Bedankt voor de tips The Matrix. Zal vrijwel zeker een ATV3 worden. Was toevallig ook al op ebay gaan kijken, nog niet bij die klein anzeigen overigens.
Waar vond je die met geld terug garantie? Want ik zag wel enkele maar daar zat die garantie niet bij. Een goedkope Duitse waar je op kon bieden maar die gaf specifiek aan dat ie perfect in orde was maar geen garanties gaf.

Ja die Chinezen geven aardige support voor die paar centen wat het kost. :)

@Nummer10: Oh da's een handige link inderdaad. Thanks!

Bij de informatie staat ergens onder payments possibility

Ebay money back garantie.
Zie bv deze:

https://www.ebay.co.uk/itm/Apple-TV-3rd-Generation-HD-Media-Streamer-A1469/183645011605?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3Dfebeb8dec64b46ad8de95309a9949824%26pid%3D100675%26rk%3D3%26rkt%3D15%26sd%3D173745768652%26itm%3D183645011605&_trksid=p2481888.c100675.m4236&_trkparms=pageci%3Aa720c79d-1e24-11e9-931f-74dbd18047c6%7Cparentrq%3A74cd4d261680aa468e6a99c2ffe95ae0%7Ciid%3A1

Returns:
No returns accepted |  See details
Protection:
Money Back Guarantee  | See details

Dit betekent geen teruggave geaccepteerd maar als het niet werkt of niet geleverd wordt kun je ebay aanschrijven om een geschil te openen en zo je geld terug te krijgen.
Wel moet je van de adv screenshots maken wat de kopervin zijn aanbieding over het object zegt. Als bewijs

Ik heb  op deze manier al diverse keren een geschil geopend en heb steeds mijn gelijk gekregen en het geld terug ontvangen.

Nummer 10  ik dacht dat F1 races pas in maart van start gingen , beterschap.

Wat betreft die link zijn dat linken voor Android alleen want ik lees dat BT een ? TV 3 overweegt.

Op mijn  ? tv 4 heb ik Falcon pro (gratis) en die werkt uitstekend
Ook IPTV smarters is prima volgens mij dezelfde als Falcon maar met een andere look .

Volgens mij is dat gewoon de Paypal bescherming, omdat dit ook van Paypal is nu.
Ik lees bij de Read More:
And if you haven?t received what you ordered, we'll quickly refund you through PayPal.
Dus of dat ook bij defecten is.... zou wel kunnen maar zal dan alleen wat moeilijker worden. Maar het is van toepassing voor heel Ebay dus da's dan gunstig. :)

Dan nog maar eens kijken.

Ik was vorige week bij een kennis die recent op een markt in het westen van het land een Linux IPTV Boxje (?100,00) met een abbo (?89,00 p/j) had afgesloten. Maar ik sloeg achterover wat er wereldwijd te zien was met die box en hoe het boxje liep en ook nog eens heel overzichtelijk ingedeeld. Alleen zijn partner werd een beetje radeloos omdat ze niet bij de 18+ kanalen kon komen (pincode). :)

Waarschijnlijk alleen met garantie tot aan deur.

the matrix zei:
Pincode is meestal 0000

Kan ik je gelijk in geven @the matrix tenzij haar partner bewust de code heeft gewijzigd. :)

Maar toen ik dat ook opperde en er 4 x 0 werd ingevoerd stonden er 8 sterretjes i.p.v. 4 dus paniek aan de andere kant en op de ab bediening was de exit button even niet te vinden, dus weer paniek. Ik zei dus maar dat mijn batterij leeg was van mijn mobiel en dat ik moest ophangen, stroom er even af en even wachten zei ik nog even snel. Ik bemoei me liever niet met priv? codes. ;)

Maar nogmaals, dat kastje kost wel wat maar de werking was perfect. Ik heb nog gekeken wie de fabrikant was maar dat stond nergens vermeld. Wel heb ik een folder gezien met de naam Dreambox erop maar dat klopt natuurlijk niet.

@Parabolica: Ik heb hier ook een iptv abo als test, je vraagt je inderdaad af hoe het allemaal mogelijk is. Naast de ons bekende zenders zijn er zenders van over de hele wereld op te vinden, zelfs van in de VS.
Het is een zeer grote waslijst, teveel om te kijken dus en wereldwijd zoals je zegt, maar wel leuk dat het kan.
Gezien er meerdere dit soort abonnementen aanbieden, zou het best wel eens kunnen zijn dat die garantie wat verder dan de deur gaat.

Drama met Apple TV 3 hierin zit geen apple store en moet je je behelpen met de vooraf geinstalleerde apps waaronder NETFLIX maar voor de rest pulp.

Enige mogelijkheid is streamen vanaf pc o.i.d . Dus Appke Tv 3 is geen geschikte alleskunner.
Een IPTV app installeren is onmogelijk.

Stelletje mafkezen bij ?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan