Welke film kijken we vanavond? En wat vonden we er van?

Morgen gaan we maar even Wanted met Angelina Jolie bekijken. Hier NZB

Big-Henk;194107 zei:
Morgen gaan we maar even Wanted met Angelina Jolie bekijken. Hier NZB

Heb ik ook gezien, Big Henk, leuke film goed opletten anders mis je de inhoud.

Gisteren naar Saturay night fever gekeken!
Dat was lang geleden, best wel weer eens leuk. Er staat een goede bij FTD.

Iron Man , en wellicht morgen als de kwaliteit goed is, Mirrors...

Mirrors
Ben Carson (Kiefer Sutherland) is een bewaker in een winkelcentrum. Op een avond ontdekt Ben iets vreemds aan een spiegel in een winkel en hij komt er al snel achter dat het iets kwaads is. Ben wordt nieuwsgierig en probeert de oorsprong van dit kwaad te ontdekken. Hij komt erachter dat dit kwaad in de spiegels moordzuchtige weerspiegelingen zijn die uit zijn op wraak, maar waarom? En hoe?

Ik heb eens oude glorie opgezocht nml Barbarella , daar moet je Jane Fonda eens vergelijken met hoe ze er nu uitziet in de reclamespots

"Get Smart" eens geprobeerd.

Wel grappig, maar het is weer eens een remake van een oude film.
Die vroeger ook een tv-serie heeft opgeleverd.

Maar zoals zovaak, het origineel blijft een juweel.
En de remake een remake.

Grtz.

Kwaliteit was zwaar pet, dus die hebben we niet afgekeken, uit verveling "Tokio Drift" maar gekeken.

Heb 'm inmiddels gezien, maar Tropic Thunder. Leuke film..

SCHIERMONNIKOOG - Het dorpshuis van schiermonnikoog heeft een primeur. De nieuwe James Bondfilm "Quantum of Solace" is er als eerste te zien.

De film gaat woensdag officieel in premi?re, maar is in diverse bioscopen al in de vroege uurtjes te zien. Het dorpshuis van Schiermonnikoog is de snelste, daar loopt de band vanaf zeven minuten over twaalf door de projector.

Door de film net na 12 uur te starten schendt het eiland de premi?reregels niet en heeft het wel een echte Bond-primeur.

Sth.

Ik zou er normaliter ook bereid zijn voor te roeien, ware het niet dat ze toch afgestapt zijn van het echte Bond gebeuren.
Die madam vindt ik al niets, de vorige film vond ik totaal niet op een Bond film lijken en nu wordt er ook al niet meer "shaken not stirred" en de naam op die eigengereide manier gezegd? Ik heb er geen vertrouwen meer in en wacht rustig af tot ik hem op Pal DVD kan kijken hier met retail subs. Geen haast meer.

Mijns inziens hebben ze het James Bond principe verkracht.

"Quantum of Solace"

Ik vond het een hele drukke film, te veel actie en overdreven stunts. Te veel over de top.
Soms zo over de top dat het bijna een lachfilm is.

Maar goed het blijft een Bond dus moest ik hem wel afkijken.

;)
Nr.10

Rohtenburg (2006)

Grimm Love.

moviemeter

Ik ben benieuwd wat dit is?

klasse film zeer de moeite waard.

Righteous Kill

Twee ervaren New Yorkse rechercheurs (Al Pacino en Robert De Niro) proberen de link te leggen tussen een recent gepleegde moord en een zaak die ze jaren geleden hebben opgelost. Betekent dit dat er een seriemoordenaar vrij rond loopt? En hebben ze destijds de verkeerde man achter de tralies gezet?

Vanaf 8 januari in de bioscoop nu al op news

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan