Wij verschillen in mijn optiek niet veel van mening, ik moet alleen leren om mijn posting niet af te raffelen en alles duidelijk neer te zetten.
Als ik de discussie een beetje teruglees dan zie ik mezelf van alles neerkwakken en dat ik alles halfbakken uitleg of dat mensen mij corrigeren in datgene wat ik eigenlijk bedoel te zeggen.
Zoals ik het nu zie heeft de regering met de botte bijl gewerkt en er een zooi van gemaakt.
Er is geen controlegroep naar mijn optiek waardoor het voor de bevolking niet duidelijk is of het vaccin wel of niet werkt.
Ik denk dat het vaccin wel werkt, wat raar zou zijn als dat niet zo zou zijn, maar dat het per mens kan verschillen en zelfs per moment kan verschillen.
Ook is de mate van besmetting en infectie een heel erg verschillende factor, want de besmettingsgraad en of men op dat moment wel of geen goede lichaamsweerstand heeft is ook nog een belangrijk gegeven.
Dus wat is er gebeurd, onze "hoogbegaafde" Hugo en cohorten hebben gezegd dat iedereen gevaccineerd moet worden, al dan niet vrijwillig.
Onder het mom van "baat het niet dan schaad het niet" hebben zij het vaccinatieprogramma gestart, met als grote voorbeeld Duitsland en Israel.
De bevolking heeft daardoor alleen maar vraagtekens, wat weer voer is voor dubieuze websites en buitenlandse regeringen die samenlevingen wil ontwrichten. (iets met telegram en rusland)
...dan heb ik het nog niet over volslagen idioten die marsmannetjes de schuld geven of zelf complotten gaan bedenken om maar een beetje interessant te lijken.
Wat men nu terug ziet in de cijfers is eigenlijk in grote lijne hetzelfde als voor het vaccinatieprogramma, waar alleen de mondkapjes en afstandsmaatregel golden.
Kijk je nog iets verder, dan zijn de cijfers van het begin van het corona verhaal, en van de dezelfde periode vlak voor het vaccinatieprogramma al aan het dalen. (de mutatie van het virus en minder schadelijk)
Dat we stijgende cijfers hebben gezien komt doordat men een vals gevoel van veiligheid heeft gekregen. " ik ben gevaccineerd dus immuun en kan mijn gang gaan".... maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Overigens heeft de overheid zelf dit idee aangewakkerd.
Nu zien we door de 1,5 meter maatregel en de mondkapjes de ziekenhuiscijfers cq besmettingen weer sterk dalen, wat nog niets zegt over de mensen die thuis uitzieken met eventueel een mobiel ademapparaat.
...want daar zijn er ook nog een paar duizend van in omloop.
Eens?