@edbe Ik begrijp de frustratie, heb er zelf ook meer dan genoeg last van, maar laten we het a.u.b netjes houden, dit gaat een beetje te ver, dus graag niet die benamingen gebruiken. Als je dit op Facebook gezet had, dan had je ook nog serieus een kans gehad om een officiële aanklacht van het OM aan je broek te krijgen dus hopelijk gaat dit nu niet gebeuren. Wij zijn ook openbaar en geloven wel in vrijheid van meningsuiting, maar ook in het beschermen van onze leden (zelfs tegen zichzelf).
D66 is er voor de elite en de VVD voor de zakenlui.
Daar kan men over verschillen, persoonlijk ben ik ook van mening dat de VVD zich wel de elite vindt. Ze zijn er voornamelijk voor bedrijven maar met name ook voor de hoge inkomens en dat wordt ook de elite genoemd.
Overigens ben ik ook van mening dat linkse partijen net zo slecht kunnen zijn als rechtse partijen, dat ligt niet aan links of rechts maar aan de standpunten die de partijen er op nahouden.
Maar het land is goed ziek. Wat ik dus niet begrijpen kan, is dat ik 20 jaar geleden niet mee kon doen via een uitzendbureau om het y2k probleem bij politie op te lossen, wegens antecedenten van iemand in de schoonfamilie, nog niet eens in mijn eigen familie dus, laat staan mijzelf.
En dan te horen dat een notabene al veroordeeld terrorist (en geen spijt had!!) wel in de politiek kan en ook nog als adviseur veiligheid???
Dat is toch te gek voor woorden? En dan komt er een motie over om dat tegen te gaan en dan is alleen de PVV, Groep Haga, FVD en de BBB voor en de rest tegen. Dat de PVV en de FvD voor zijn is logisch, van de BBB is tenminste nog te zeggen dat ze fatsoen hebben.
Elke andere partij inclusief Ja21 heeft tegen gestemd. Waarom? Omdat ze zich zgn. veranderd en verbetert heeft? Pardon reeds? Ik werd alleen geweigerd terwijl ik zelf helemaal lief was en zo iemand kan wel een veel meer verantwoordelijkere functie gaan vervullen?
En dan zijn ook nog de meeste partijen het daar mee eens??? Kan iemand mij dit even uitleggen hoe het kan dat men dat allemaal goed vindt?
Ik bedoel, niets tegen mensen van buitenlandse afkomst in de politiek, heb ik vrede mee. Maar een veroordeeld terrorist??? Uberhaupt veroordeeld?