- Waarderingsscore
- 617
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 55
Nog zo iets:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ik weet niet of hij mot had, volgens mij is dat allemaal pas na de dood van Pim geweest. Hij heeft het goed gedaan in de gemeenteraad vind ik zelf.had in die tijd ook al mot met die groep en gelijk daarna in de gemeente politiek gestapt
Pfff schuldig... groot woord. PVV moet er zijn om de boel wakker te houden. Ik weet niet wat je met opreukelen bedoeld, maar dat heeft mijns inziens de PVV meer gedaan dan de FvD. De FvD wel in het begin, toen Hiddema er nog bij zat, ja toen heb ik ook 1x op ze gestemd. Toen het geneuzel begon heb ik er niet meer op gestemd. PVV nooit op gestemd, maar dat moet iedereen zelf weten. Zolang je maar weet dat die niet gaan regeren. Heeft Wilders zelf ook nog zelf gezegd tijdens een interview. Maar hij doet het prima in de oppositie om iedereen op trap te houden. Alleen gaat ie soms wat te ver met zijn uitspraken en da's jammer anders werd ie nog groter.pvv en forum tja ik ben schuldig lol heb op ze gestemd
Zolang gevestigde partijen als VVD en daarnaast nog een andere, dus nu D'66 de grootsten blijven elke keer, zullen ze dat nooit in zien helaas.in de hoop dat de gevestigde partijen eens gaan inzien dat ze "het volk" kwijt zijn.
Dan ben je niet de enigste, gekscherend is kromspraak een betere benaming tegenwoordig. Zo kreeg die "Paf-roeper" van antifa een werkstraf van 100 uur, dit staat in mijn optiek totaal niet in verhouding tot zes maanden cel voor het opzoeken van een politica met een fakkel?!Die rechtspraak begrijp ik echt totaal niets meer van steeds vaker.
Inderdaad, dit is trouwens nog wel een dingetje rondom dat veroordeelde lid van de Hofstadgroep. VVD-prominent Bolkenstein schijnt nogal dikke mik te zijn met die Soumaya.en maar raar vinden dat wilders een opmerking maakt over de nieuwe minister van justitie en een veroordeelde terrorist
Iedereen die het pamflet - Gastarbeid en Kapitaal - uit 1983 van de SP kent beaamt dat.PVV ligt toch wel erg dicht tegen de SP aan .........
Zullen we dat nu eens achterwege laten voordat ik dat woord moet gaan censureren? Want dit is gewoon de grootste onzin....en voordat mensen beginnen te steigeren:
Dat is totaal NIET van toepassing c.q. aan de orde in Nederland, ondanks wat jij er van vindt, we houden ons hier aan feiten. En feiten prevaleren boven meningen. Dus laten we het nu realistisch houden verder.Het fascisme (Italiaans: fascismo) is een extreme vorm van autoritair nationalisme en is antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel.
Ik vind M R ook een sinterklaas.
Ik weet niet hoe bang jij bent voor de realiteit, maar sorry, dit is dus WEL gaande in dit land! Het is een moderne vorm en ik weet niet waarom jij bang bent voor het woord "fascisme", maar het is gewoon een politieke stroming.Dat is totaal NIET van toepassing c.q. aan de orde in Nederland, ondanks wat jij er van vindt, we houden ons hier aan feiten. En feiten prevaleren boven meningen. Dus laten we het nu realistisch houden verder.
Hij pleitte voor elke arbeider een auto - jaren '70? In de jaren '90 hadden we ineens het kwartje van Kok, oftewel de 'puinhopen' van Paars. Over die periode is best wel veel geschreven..... Maar nu..?Dankzij den Uyl konden arbeiders de schoen van hun kinderen vullen...
In de jaren '90 hadden we ineens het kwartje van Kok, oftewel de 'puinhopen' van Paars
En pensioen dan. Dan werd het vaak stil. Jij bent ouderwets Jan.