Formule1 Seizoen 2024

Alleen voor aandeelhouders!
..die nu vrij goedkoop kunnen instappen! ;)

Overigens las ik ergens dat viaplay een tweede geluidskanaal had geopend?
Hebben de gesprekken met Olav Mol een positieve wending gekregen en gaat het nu eindelijk gebeuren dat Viaplay een "normaal" commentaar krijgt?
Nu nog die natafel-mutsen er uit en een paar vrolijke gasten er voor terugzetten en Viaplay is het abonnementsgeld waard.
Verder heb ik nog meer ideeen om die club een volwaardig bestaan kunnen geven, want dit is zuiver amateuristisch geneuzel wat door de gemiddelde youtuber voorbijgestreefd wordt.
 
Laatst bewerkt:
Hebben de gesprekken met Olav Mol een positieve wending gekregen en gaat het nu eindelijk gebeuren dat Viaplay een "normaal" commentaar krijgt?
Nee, maar ze hebben dat wel gedaan gezien er zoveel klachten waren, het is een proef.
En heel, heel misschien dat dit de weg opent voor onderhandelingen met Mol, maar dat is nog allemaal speculatie.

Er staat hier (klik) een onderwerp over.
 
.die nu vrij goedkoop kunnen instappen! ;)
Nu nog die natafel-mutsen er uit en een paar vrolijke gasten er voor terugzetten en Viaplay is het abonnementsgeld waard.
Hahahahahahahahaha, je kunt precies zien wie er wat aandelen hebben gekocht van viaplay. :lol:
Wat mij betreft, heel rap opdoeken die zooi, en de F1 weer terug naar Ziggo.
Verhaal is heel simpel, heel dat viaplay was een (veel te dure) ballentent, is een (veel te dure) ballentent en zal altijd een(veel te dure)ballentent blijven. Van mij geen dubbeltje, kijk gewoon SRF en zet er eventueel commentaar bij van OLav voor de gezelligheid, alles gratis en voor niets, nou ja bijna voor niets, kost VPN accountje van nog geen € 20 per jaar. Dus tel uit je winst.
 
@boets

Proton VPN is gratis op 1 device. Ik weet niet of ze een gratis server hebben voor SRF
 
Ik heb hier de SRF app, zowel op mijn pc, telefoon en firestick. Die is gewoon gratis te downloaden voor Windows, android en Amazon firestick. Dus als je bij Proton de vpn op Zwitserland kan zetten, zou ik zeggen kijken maar. 👍
 
Gewoon hier op het board, heb je zelf gepost :lol:

13 mei 2024

Ondertussen blijft het aandeel dansen tussen de 0.9 sek en de 0.6 sek. (7 cent resp 6 cent)
Morgen is er een directievergadering en verder is het speculeren. Overigens heb ik toch maar wat aandeeltjes gekocht voor de zekerheid....al was het alleen maar om een gokje te wagen.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
De koers gaat volgende maand weer hoog staan vanwege allerlei gokkers die hopen op goede kwartaalcijfers..
Valt het tegen dan zakt het weer maar hebben de gokkers toch weer wat verdiend..
Volgend jaar rond deze tijd zal er een koers zijn van rond de 1-5 euro, zo is de prognose op dit moment..
 
De koers gaat volgende maand weer hoog staan vanwege allerlei gokkers die hopen op goede kwartaalcijfers..
Hahaha nou dat denk ik niet, ligt er ook aan wat je hoog vindt... kijk:
52-wk max.15,93

Dat is SEK. Dus hoogste stand is 15,93 SEK in de afgelopen 52 weken. Dat is welgeteld € 1,41. :biggrin:
Hij is vandaag 0.02 SEK gestegen van 0,81 naar 0,83 dus tja wie weet, maar als je winst kunt maken zou ik snel verkopen want er komen echt geen goede kwartaalcijfers.
 
Die 15 Sek is gemiddeld over een jaar.
Op exact een jaar geleden, op 31 augustus, lag de prijs op 50 Sek.... da;s ongeveer 4,5 euro. :biggrin:

Bij de laatste kwartaalcijfers, zo'n maand geleden, ging de koers ook omhoog en wat door tegenvallende cijfers weer omlaag ging.
Ik verwacht zelf dat dit herhaald gaat worden aangezien de cijfers niet zoveel beter zijn geworden dan een maand terug, maar dat er stabiliteit in het bedrijf gaat komen. ...en misschien iets positiever.
Uiteindelijk ziet je nu dat adverteerders beetje bij beetje weer terugkomen in het bedrijf, zij het in scandinavie, en dat is ook weer een gunstig teken.
Mocht de formule 1 en al die andere sporten weer afgestoten worden, dan heb je kans dat de koers weer als vanouds gaat worden en dat betekent ongeveer 15-25 euro.

Maar voor het zelfde geld blijft de koers nog wel wat jaartjes zo want het bedrijf maakt geen verlies meer en verdient marginaal.
Enfin, net als alle andere zogenaamde analisten heb ik ook een mooie glazen bol en is het altijd maar wachten wat de toekomst gaat brengen.
Laten we niet vergeten dat Nederland maar een kleine speler is voor Viaplay en dat de kern in Zweden en omstreken ligt.

Maar failliet gaat het niet!!

 
Laatst bewerkt:
Die 15 Sek is gemiddeld over een jaar.
Nou volgens mij hoogste over het hele jaar.
Ik heb hem zowat het hele jaar bij gehouden en het heeft de hele tijd rond de 0,80 gerammeld.
Zal misschien een kleine periode gemist hebben maar 4,50 euro.... hahahaha. Da's nog steeds niks.
Maar ik hoop voor jou dat ie nog even omhoog gaat, jij dan wat kunt verdienen en dat ie daarna zo rap omlaag keldert dat ze hier failliet gaan. Weg met die handel.

En dat zou zomaar eens kunnen want in de winter is er geen F1.

Het is me bekend dat de kern in Zweden ligt. Net als Videoland in Nederland zijn kern heeft. Maar als Videoland een enorme lening aan zou gaan om F1 te kunnen open in Scandinavie (even fantasie voorbeeld) en het niet terug verdienen, dan zouden ze ook gewoon failliet kunnen gaan.

Dus ze kunnen wel degelijk failliet gaan, want om failliet te kunnen gaan maakt het niet uit van welk land je komt.
 
7 cent of 4,5 euro, dat is nogal wat! :biggrin:
We gaan het zien. Voorlopig zijn de prijzen van al die streamingdiensten veel te hoog, want, piraterij die niet meer is uit te roeien!
Wat dat betreft had Viaplay beter de prijzen laag kunnen houden om goed te kunnen concurreren.
Een beetje verdienen is altijd nog beter dan niets verdienen of verlies lijden.

En inderdaad, te hoog geboden op de F1, te hoog geboden op Darts en te hoog geboden op nog wat sporten.
Gevolg: Hoge abonnementsprijzen met de illusie dat er geen concurrentie is! Helaas, arrogante uien.... Elke huisvrouw kan tegenwoordig zijn of haar abbo delen met mini IPTV servertjes!
 
Laatst bewerkt:
Achja we zullen zien.
Eerst morgen maar weer eens verder kijken of er nog wat verbetering te verwachten is voor RB of dat de McLarens toch weer oppermachtig gaan zijn.
Als die weer vooraan staan of pole, dan gaat Max in elk geval zondag weer niet weg lopen. Wat mij betreft mogen de Ferrari's ook wel wat harder. En Alonso, want die is nu veel leuker als vroeger (persoonlijke mening). :)
 
Aston Martin is inderdaad wel erg teruggevallen. Dat vind ik best wel jammer. Die Redbull is nog steeds niets en deze zal zondag compleet van de baan worden gereden.

Ik vrees dat Max geen kampioen gaat worden dit jaar.
 
Dat hakt er even in max op pos 7 en Perez op 8 , dus 2 x mercedes 2 x ferrari en 2 x mc Laren in te halen.

Dat is haast onmogelijk en dus maar weinig punten te sprokkelen.

Maarrrrr de wedstrijd moet nog komen.

Ik vrees dat RB er flink met de pet naar gooit en niet in staat is om de traktor die de kar moet trekken en de achterhoede op sleep nemen kan verbeteren
Dit gaat veel punten kosten.

Tenzij de Paus vanavond een maxgebedje doet , maar ik denk eder dat het voor Ferrari is.
 
Dat is haast onmogelijk en dus maar weinig punten te sprokkelen.
Nou dat wil ik nog wel zien. Max zat de hele tijd op de 3de positie bij de kwalificatie, wat ik dan van de samenvatting gezien heb.
Alleen maakte hij dus even een misser in zijn echte kwalificatie ronde en daardoor kwam hij op de 7e tijd.
Maar ik ben er van overtuigd dat het hem nog wel gaat lukken om naar de 3de plek te rijden.
 
@Black Tiger

Wedden om een geurkaars??? Ik wed op geen podium plaats.

Hij moet zeker vier topcoureurs inhalen,maar het kan zomaar met flink pushen en een super start. de RB 20 is een rampbak.

En hij moet oppassen dat hij niet van de baan gebeukt wordt. Soms is verdedigen op het randje, vooral oppassen met Hamilton.
 
Laatst bewerkt:
Een Hema Geurkaas in glas voor 3,99? Prima wat mij betreft. Meer kan er niet van af, de belasting begint opnieuw met me dus er blijft niks over.

De RB20 is nog altijd sneller dan de Mercedessen en de Ferrari's, dat bleek vorige week wel. Dus met een goede start en goede strategie moet het haalbaar zijn.
Inderdaad als hij niet van de baan gebeukt wordt of door een te strakke actie zichzelf van de baan werkt.
 
Een race met veel vragen
1) waarom strategie van 1 stopper van Max in eens naar 2 stopper.
2) waarom zo'n slechte pitstop van Max.
3) waarom McLaren niet Norris naar plek 2 sturen. Willen ze niet echt voor het kampioen schap gaan??
En nu het goede.
Wat ongelooflijk gedurfd van Ferrari om Lecrerc voor een 1 stopper te gaan. Met recht de race gewonnen. Mag vandaag op audientie komen bij de Paus.

Iig een vrij vlakke maar toch spannende race .

Weer 8 punten ingelopen op Max , hadden er ook veel meer kunnen zijn.

RB doet er goed aan alles uit de kast te halen om ietsje sneller te worden.
Hoop niet dat Max gepiepeld wordt op het einde seizoen.
 
Dat van die 2 stops strategie viel me opeens ook op, ik dacht nog "nu zijn alle kansen verkeken", maar toen bleek dat iedereen behalve Ferrari, of in elk geval Leclerc opeens een 2-stop deed op een circuit waar ze normaliter maar 1 stop maken dus dat was wel apart.

Slechte pitstop van Max? Was je ingedut dan? Hebben ze toch duidelijk laten zien, ook nog eens in de herhaling. Zijn rechter achterwiel ging er niet goed af en daar moesten ze echt even aan rukken, dat kostte zoveel tijd.

Tja Norris naar plek 2 sturen.... dan moest Piastri 3,5 seconden laten vallen. Ik denk dat hier na de vorige keer wel wat over gesproken is toen een team order naar Norris ging om zo langzaam te rijden dat Piastri kon winnen dat ze nu niet meer dit soort orders geven met een dergelijke voorsprong.

Of dat zo enorm gedurfd was van Ferrari weet ik niet, want een 1 stopper was normaal op dat circuit, ook verleden jaar nog. Het was dus eerder apart te noemen dat nu opeens iedereen voor een 2 stopper ging. :)
Maar het werd uiteindelijk wel krap, dat klopt.

En dit keer was ik aan de beurt om het een saaie race te vinden. Moet wel zeggen dat ik de tweede stops van de rest (na Max) gemist heb gezien ik uit verveling even naar buiten ben gegaan. Even zien of buurman iets verkocht had met de garage sale die ook vandaag was bij sommigen.

Max piepelen? Hoe dan? Perez komt niet eens in de buurt van Max met punten dus hoezo zouden ze hem dan moeten piepelen?

Hoe dan ook, je mag naar de Hema voor die geurkaars. :biggrin:

Ik had er echt meer van verwacht.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan