- Waarderingsscore
- 123
- Punten
- 63
Nee geen enkele reclameOngelooflijk en ongehoord dat ze dit bij zo'n dure abo's nog durven doen. Doet F1 Pro dat ook?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Nee geen enkele reclameOngelooflijk en ongehoord dat ze dit bij zo'n dure abo's nog durven doen. Doet F1 Pro dat ook?
F1TV pro is wat spartaanser. Na de race en ceremonie gaat het beeld op zwart.Ongelooflijk en ongehoord dat ze dit bij zo'n dure abo's nog durven doen. Doet F1 Pro dat ook? Lijkt me niet, maar ik zou het zo niet weten.
Middels het gebruik van de ViaPlay app op de Next Box van Ziggo of de app van de TV zelf kan dat wel. Zelfs wanneer een race al gestart is kan je kiezen om vanaf het begin te kijken. Je moet dan wel ff het geouweneel aan de kwekkeltafel van VP doorspoelen.Bij F1TV kun je races terug kijken, iets wat bij viaplay dus niet gaat,
Voor- en na de Race heb je ook een programma.Na de race en ceremonie gaat het beeld op zwart.
Zoals ik het begrepen heb, blijven de jaar abboos die afgesloten zijn voor januari 2024 gewoon bestaan.Of dat gaat veranderen met maandelijkse betalingen, geen idee
Hoe weet je nu of je die nog kunt verlengen?De mijne voor 2025 staat al klaar ( wel voor 95 euro ipv 65 zoals ik dit jaar nog heb ).
Meestal is Monaco "file rijden' wel op top snelheid.", weinig mogelijkheden om in te halen.Ik denk dat as zondag, Monacoeen spannende race gaat worden
Sinds kort een nieuwe tv hier (LG G4) dus ook nieuwe apps.Dat is wel een goede! Ik krijg dat alleen met een truc voor elkaar
Er kunnen morgen zomaar een paar rode vlaggen situaties voorkomen. Zeker als ze de tunnel uitkomen en het felle licht de rijders verblind. Daarbij het lastige inhalen wat sommige toch gaan proberen.Een echt spannende race verwacht ik ook niet morgen, gezien het precies is wat The Matrix al zegt, dus een licht verschuiving zou wel kunnen maar ik verwacht geen "puntje van de bank" momenten zoals verleden week.
Of het moet opeens gaan regenen, dan kan het nog leuk gaan worden.