Formule1 Seizoen 2024

Ongelooflijk en ongehoord dat ze dit bij zo'n dure abo's nog durven doen. Doet F1 Pro dat ook? Lijkt me niet, maar ik zou het zo niet weten.
F1TV pro is wat spartaanser. Na de race en ceremonie gaat het beeld op zwart.

Overigens is het bij Sky hetzelfde verhaal als bij viaplay en zie je ook om de haverklap reclame.

Trouwens, bij het afsluiten van een viaplay abbo, "krijg" je automatisch een F1TVpro abbo er bij, die je aan iemand anders kunt geven en je zodoende toch nog met twee mensen op 1 abbo kunt kijken.
...deze constructie gebruik ik samen met een vriend.
Tussen de races door kun je switchten en eventueel de series op viaplay bekijken. ..hoewel ik daar nog niet echt een zinnig iets heb gevonden, maar dat is een persoonlijke smaak.

Bij F1TV kun je races terug kijken, iets wat bij viaplay dus niet gaat, maar daar heb je dus weer de F1TV constructie voor.
Wanneer je een viaplay abbo deelt met een vriend of kennis, dan ben je in de regel goedkoper uit dan met een enkel F1TVpro abbo....ok, het scheelt 5 euro maar je kunt beide gelijktijdig gebruik maken van beide streamingsdiensten, alleen niet tijdens de race zelf. Dan moet er onderling overlegd worden wie via welke dienst kijkt.
Het grappige is dat je buiten een formule1 weekend om met 4 mensen gelijktijdig gebruik kunt maken van beide diensten. ;)
...en met een trucje ook tijdens een F1 weekend, maar dat ga ik niet verklappen. :biggrin: :biggrin:

Op zich is het best wel slim bedacht door de mensen van de Formule1.

Maar dit ter info. :)
 
Met alleen F1tv PRO abo kun je ook met 2-en de race en trainingen en kwalificatie kijken doe ik al ruim 2 jaar met zoon.

Of dat gaat veranderen met maandelijkse betalingen, geen idee
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een goede! Ik krijg dat alleen met een truc voor elkaar.
 
Bij F1TV kun je races terug kijken, iets wat bij viaplay dus niet gaat,
Middels het gebruik van de ViaPlay app op de Next Box van Ziggo of de app van de TV zelf kan dat wel. Zelfs wanneer een race al gestart is kan je kiezen om vanaf het begin te kijken. Je moet dan wel ff het geouweneel aan de kwekkeltafel van VP doorspoelen.

Vorig jaar gaf ViaPlay de race nog door op kanaal 200, toen kon ik een oude Humax nog gebruiken om een vroege kwali/race te programmeren. Dat hebben ze ook al onmogelijk gemaakt...
 
Ja dat klopt, maar wanneer je nu de race uit begin april wil terugkijken, of een race uit 1987, dan gaat dat niet.
 
Nee dat dan weer niet, maar een race uit 1987 kan ik wel leveren, althans op DVD met een soort van jaaroverzicht. :)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dr.Z
Na de race en ceremonie gaat het beeld op zwart.
Voor- en na de Race heb je ook een programma.
Plus 30 jaar Formule 1 seizoenen, techtalk ( van mensen die er verstand van hebben) enzovoort, genoeg te zien.
Hier lukt met 2 man gelijktijdig live kijken ook gewoon zonder truucjes.
 
Laatst bewerkt:
Of dat gaat veranderen met maandelijkse betalingen, geen idee
Zoals ik het begrepen heb, blijven de jaar abboos die afgesloten zijn voor januari 2024 gewoon bestaan.
De mijne voor 2025 staat al klaar ( wel voor 95 euro ipv 65 zoals ik dit jaar nog heb ).
 
Ik denk dat as zondag, Monaco een spannende race gaat worden. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Eerst Q3 maar eens afwachten ;)
 
Tja en dan raakt hij de muur en vertrekt hij als 6de. Hij ging ook al niet helemaal als het moest zijn.
Mooie rondjes van Leclerc en ook leuk om de McLaren's weer vooraan te zien.

Een echt spannende race verwacht ik ook niet morgen, gezien het precies is wat The Matrix al zegt, dus een licht verschuiving zou wel kunnen maar ik verwacht geen "puntje van de bank" momenten zoals verleden week.
Of het moet opeens gaan regenen, dan kan het nog leuk gaan worden.
 
Verdiende pole voor Leclerc, ik vind het wel een leuke start opstelling.
 
Ja zeker weten, het is weer eens helemaal anders dan anders. Wel grappig ook dat Max tussen de Mercedessen staat en Hamilton weer niet voor Russel wist te eindigen. :)
 
Dat is wel een goede! Ik krijg dat alleen met een truc voor elkaar
Sinds kort een nieuwe tv hier (LG G4) dus ook nieuwe apps.
Wat draait dat STB lekker, via iets een leuke provider gevonden die Olaf Mol aan een Viaplay kanaal heeft gekoppeld en dat loopt gelijk synchroon.
 
Een echt spannende race verwacht ik ook niet morgen, gezien het precies is wat The Matrix al zegt, dus een licht verschuiving zou wel kunnen maar ik verwacht geen "puntje van de bank" momenten zoals verleden week.
Of het moet opeens gaan regenen, dan kan het nog leuk gaan worden.
Er kunnen morgen zomaar een paar rode vlaggen situaties voorkomen. Zeker als ze de tunnel uitkomen en het felle licht de rijders verblind. Daarbij het lastige inhalen wat sommige toch gaan proberen.
 
Tja, allereerst is dat niet anders dan andere jaren. Dat plotselinge donkere bij de tunnel in gaan en het evt. felle licht bij het uitkomen van de tunnel. Andere jaren was dat ook nauwelijks een dingetje dus daar verwacht ik nu eerlijk gezegd ook niet echt iets van.

Inhalen op lastige punten zou natuurlijk kunnen, maar gezien de ervaringen uit het verleden verwacht ik dan hooguit een safety car. Dus volgens mij moet de meeste strijd geleverd worden in de pitstraat en middels de strategie.
Echter bij regen kan het veel leuker worden. Want dan maakt het al heel snel uit of je wel of niet op tijd binnen bent voor je intermediates of regenbanden.
Idem als het weer droog wordt bij het terug wisselen. Dan kunnen de gekste positieverschillen ontstaan.

Vandaar dat ik daar meer van verwacht en als er geen regen is ik geen puntjes op de bank verwacht maar meer gerommel in de marge. Hetgeen hier en daar ook wel spannend kan zijn natuurlijk, maar niet zoals de laatste 5 rondes van de race van verleden week.

Wel ben ik heel benieuwd of en zo ja in hoeverre Max zich nog naar voren weet te wurmen. Want dat is er eentje die het zeker niet zal nalaten om in te halen als hij een gaatje ziet.
 
Als dat kan BT wordt het echt leuk als Max dat deurtje kan vinden in het treinstel.🚄🚅🚈
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan