- Waarderingsscore
- 605
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 55
Adrian is al een tijdje weg bij het formule 1 team. Het enige wat hij nog mag doen is bij RedBull werken aan de RB17 hypercar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
will step back from F1 design duties this year and instead focus on Red Bull's RB17 hypercar project
Maar kun je uit een van beiden even een quote geven waar precies staat wanneer of dat ie per onmiddellijk stopt met de F1 ontwikkeling? En niet pas bijv. deze of volgende maand?Wat ik ook vond:
Ik zal jou vertellen dat ik het echt nergens meer kan vinden. Ik had het gelezen op een forum in een nieuwsbericht.Maar kun je uit een van beiden even een quote geven waar precies staat wanneer of dat ie per onmiddellijk stopt met de F1 ontwikkeling? En niet pas bijv. deze of volgende maand?
Ondertussen zal hij zich focussen op het completeren van de eerste hypercar van Red Bull, de RB17. In het eerste kwart van 2025 zal hij Red Bull Racing vervolgens volledig verlaten. Het lijkt er dus op dat Newey op dit moment al niet meer voor het Formule 1-team werkt, en dat is een gunstige situatie voor de Brit.
Zeg nooit nooit, was het niet zo dat Jos vorig jaar al gespot was aan een tafeltje met Toto Wolff tot ongenoegen van Horner? Mercedes levert motoren aan McLaren en doen het nu beter als het fabrieksteam!(...) Naar Ferrari of Mercedes geloof ik echt niet.
Hier gaat je theorie al mank. Adrian Newey heeft een 3-jarig contract bij Ferrari getekend, niet bij Mercedes.Nu komt de complottheorie: Mercedes hengelt Adrian Newey binnen
Het was een 'voorlopig' contract zover ik weet en verloopt binnenkort.(...) Adrian Newey heeft een 3-jarig contract bij Ferrari getekend
Klopt. Het probleem is dat Adrian eigenlijk niet naar Marinello wil verhuizen en dat schijnt een vereiste te zijn.Maar er gaan zoveel geruchten en er wordt van alles geschreven,
Juist daarom zie ik een overstap naar Mercedes wel mogelijk, RB zit in Milton Keynes en Mercedes in Brackley wat zeg maar in de buurt is.Het probleem is dat Adrian eigenlijk niet naar Marinello wil verhuizen en dat schijnt een vereiste te zijn.