Ohja, ik moet wel zeggen dat ik de audio drivers van de VGA kaart nooit mee installeer, voor zover mij bekend gebruik ik die toch niet dus laat ik dat liever achterwege om conflicten te voorkomen.
Heb nu wel een heel vreemd probleem met de
windows verkenner. Al 2 pagina's aan vol geschreven maar kan er nog niet precies de vinger achter krijgen. Dacht eerst dat het mijn schijf was maar blijkt gewoon de verkenner te zijn, of liever gezegd... iets wat roet in 't eten van de verkenner gooit.
Achja, we moeten wat he. Het nadeel is dat we wel verder moeten. Support voor Windows 7 wordt in 2020 stop gezet en dat is dus over wat meer dan een jaar, niet meer lang dus.
Ben het helemaal met je eens. Fabrikanten zijn natuurlijk wel blij dat wij nieuw moeten kopen maar de eisen van MS veranderen zo opeens dat ze er maar achteraan moeten hollen. Ik zie nu al bijv. dat mijn goede virusscanner van Emsisoft in Windows de melding krijgt dat hij niet aan de certificeringseisen van Windows voldoet. Net als enkele andere programma's.
Volgens mij krijgen ook software makers onderhand een beetje genoeg van die veranderingen elke keer.
Ik heb overigens wel zo'n camera'tje voor op de zwever te zetten en dan te filmen. Beeldkwaliteit is natuurlijk niet de beste, maar heb er gezien van iemand die het had en zag er best leuk uit.
Die was volgens mij nog niet eens 10 euro bij Ali, weet 't niet meer zeker, maar is wel leuk. Moet het er alleen nog op zetten.
Da's dan een van die projecten voor komend jaar. Als er nog een fatsoenlijk veld gevonden wordt om te kunnen vliegen alhier.