Ik kan me nog zoiets herinneren dat in het verleden steam games ongevraagd ging updaten daarom heb ik steam toen verwijdert.
Wat is het probleem daarvan dan? Ik vind dat juist handig dat de games up2date blijven. Automatische updates staat inderdaad standaard aan, maar je kunt dat gewoon uit zetten, dan krijg je er wel een melding over maar je hoeft dan niet te updaten.
Tijdens installatie van Steam even opletten, geavanceerde installatie gebruiken of zo, in elk geval dat je zelf kunt aangeven op welke schijf je hem wilt installeren.
Ik zou het al vreemd gevonden hebben als bij Player Unknown het speelveld niet kleiner zou worden, net om de reden die je zegt. Maar het spel zou ook kunnen bestaan uit beperkte mappen zoals CS Go bijv. maar dan ietsie groter, misschien nog met iet wat met hoe meer tijd verstrijkt hoe meer aanduiding waar de ander zit. Had ook gekund. Maar het is dus een beetje hetzelfde dus als Battle Royal. Ook goed, had het nog niet bekeken verder.
Zo'n spel wat jij zoekt, dat zoek ik nu ook. We hebben dat wel met Delta Force Advanced Warfare 2 met mods erbij en we spelen dat dan coop online. Maar dat spel is al zo oud en de graphics dus ook, dat iets nieuws wel leuker is. Maar bij al die moderne games heb je dat niet.
CS Go bijv. heeft ook snipers, maar daar kun je nergens rustig gaan liggen. COD en MOH hebben ook sniper wapens, maar daar schieten ze net zo mee als met een gewoon geweer, even heel snel van achter een rots of truck vandaan en dan weer terug er achter, bijna net zoals in CS Go en dat is geen echt sniperen.
Dus als je zo'n spel tegen komt waar je dat wel bij kunt (behalve Sniper Elite) dan stel me gerust daarvan op de hoogte, dikke kans dat het hier dan ook op de pc komt.
Goedkope headset? Wintech WH-41 zijn zeer licht en maar 8 euro. Heb er al enkele van gehad. Paar jaar geleden nog 2 gekocht omdat ik op de kabel gestaan had en toen opgestaan, kabel er uit. Maar toen waren ze al moeilijk te krijgen nog dus gelijk maar een reserve gekocht.
Volgens mij niet meer te krijgen behalve misschien op Ebay en tweedehands maar die vragen meer dan ze toen nieuw kostten. Dus tja... wil ook nog wel eens iets anders. Maar het meeste klemt me te zeer op m'n oren en als je dan een paar uur aan het spelen bent ga je last er van krijgen c.q. pijn aan de oren. Dat heb ik met die Wintech niet omdat die zo licht is.
Dat is dan ook Action kwaliteit zal ik zeggen, klein en plastic, maar het geluid is prima en schelpen passen niet helemaal op m'n oren.
Kijk da's al goed nieuws met de kaart. Volhouden nu!
FSX staat nog geinstalleerd dus zal ik die update eens gaan halen, thanks!