PC heeft rare kuren met een nvidia Strix geforce gtx 970 4gb GPU.

Hmmz... Nu de 417.35 er op gezet met Gforce Expericience erbij. Alleen PhysX niet geinstalleerd erbij. Shadow gestart en Steam ging gelijk de game valideren of ie up2date was. Dat was hij wel dus misschien dat je toch eens hier of daar moet kijken of je voor jouw game ook updates kunt downloaden.
Het duurde op deze manier wel een stuk langer voordat het spel startte, maar het ging verder zonder problemen, geen foutmeldingen of zo.
Patch 6 voor pc is uit las ik, dus ik ga er van uit dat er al 5 patches zijn geweest. Alleen zie ik nergens waar je die kunt downloaden. Misschien moet je daarvoor eerst inloggen bij Eidos.

Bedankt dit is waardevolle informatie @Black Tiger en ik zal eens gaan kijken bij Eidos of die patches daar klaar staan.

Maar ik heb net Ansel kunnen verwijderen met de opdracht in CMD: "C:\WINDOWS\SysWOW64\RunDll32.EXE" "C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Installer2\InstallerCore\NVI2.DLL",UninstallPackage Ansel"

Ik zag dit in het register staan in de regel "UninstallString_Hidden" en weg was het Ansel pakket.
En in het register onder TR stond een waarde van 1 bij 'AnselCaptureLatency' en die heb ik op nul gezet, True or False (mag ik hopen). Ik moet het nog testen wat de gevolgen zijn maar dat laat ik je nog wel weten, het is tenslotte een nieuwe dag met nieuwe kansen. ;)

Black Tiger zei:
Hmmz... Nu de 417.35 er op gezet met Gforce Expericience erbij.

Persoonlijk installeer ik Gforce Expericience niet meer omdat je de meeste dingen alleen kan wijzigen als je inlogt. Ook experimenteer ik liever zelf met de settings maar misschien dat ik in de toekomst er anders over ga nadenken. :)

Veel dingen worden dubbel toegevoegd door de fabrikanten van de hardware en software en het belast je systeem alleen maar meer en meer. En dan heb ik het nog niet eens over de ruimte op je HD die het nodig heeft. Zo heeft W10 heeft nu ook een Gamebalk waarmee je screenshots en zo kan maken. Alleen de 360 graden view optie die in Ansel zit is wel heel apart.

Die gamebalk van W10 heb ik volgens mij uitgeschakeld. Steam heeft dat ook ingebouwd en die van W10 was niet zo interessant en volgens mij ook meer op samenwerking met de Xbox toegelegd.
Experience kun je ook met Shift-nogwat of ctrl-nogwat naar de Experience instellingen, ik heb dat nu eens een keer gebruikt, maar denk niet dat ik het elke keer ga aanslingeren.

360 graden view? Hoe zet je dat aan of wanneer/hoe bekijk je dat?

Black Tiger zei:
Die gamebalk van W10 heb ik volgens mij uitgeschakeld. Steam heeft dat ook ingebouwd en die van W10 was niet zo interessant en volgens mij ook meer op samenwerking met de Xbox toegelegd.

Die gamebalk in W10 heb ik ook uitgeschakeld maar het zou ook moeten werken voor games op de PC.

Black Tiger zei:
360 graden view? Hoe zet je dat aan of wanneer/hoe bekijk je dat?

Ga er maar voor zitten @Black Tiger, hier staat de uitleg en hier wat er zo al mogelijk is. Optie 2 zou voor het gebruik op een desktop de meest voor de hand liggende optie zijn denk ik alleen kan je dat niet gebruiken zonder Nvidia Experience en Ansel.

Ik heb die 2 game sites bezocht en de aanbiedingen en kortingen zijn daar inderdaad zeer aantrekkelijk. Bijna had ik daarom vandaag een steam account aangemaakt maar ik was bang dat er een conflict met een reeds bestaande steam map zou ontstaan. :)

Die gamebalk in W10 heb ik ook uitgeschakeld maar het zou ook moeten werken voor games op de PC.
Hoe bedoel je? W10 is toch op de PC? Ik heb die gamebalk uitgeschakeld omdat ie me zat te vervelen als ik een game opstartte op de PC. Maar dus ook op de PC is er veel verwijzing naar Xbox met dat ding.

Hier is nVidia Experience en Ansel gewoon nog geinstalleerd dus ik zou het eens kunnen proberen. Ik begrijp nog niet helemaal hoe het dan met PC zou moeten want ik kan geen Android apps installeren en dan mijn "phone" aangeven. :)
Maar dat komt wel goed, later eens testen.

Je kunt natuurlijk meerdere steam accounts nemen, als je dat handig vindt. Ik heb alles in 1 account staan. De codes kun je gewoon bij je huidige steam account erbij zetten.
Met de bestaande map zal dus vermoedelijk geen conflict komen, maar je kunt volgens mij niet 2x Steam installeren, dat gaat wel conflicteren dacht ik. Maar dat is normaliter niet nodig. Waarom zou je niet je bestaande Steam account kunnen gebruiken?

Met die Xbox app probeert Microsoft te concurreren tegen de andere Game platforms zoals Steam en die Xbox app is inderdaad ook heel opdringerig bezig. Als ik het goed heb was die eerder alleen voor de Xbox bedoeld maar nu kunnen PC gebruikers er ook (beperkt) gebruik van maken. 

Zonder een Android phone gaat het inderdaad niet lukken want die NVIDIA VR Viewer is alleen beschikbaar voor Android maar op een IPTV kastje dat op Android draait daar zou het ook mee kunnen en het scherm is dan wel even iets groter dan op je phone. Op mijn Android phone heb ik die Google foto app bewust bijna helemaal uitgezet want Google bleef maar zeuren met hoe fijn het is om je foto's online te zetten en iets van Google wil ik al helemaal niet op mijn IPhone hebben. En ik heb er zelf ook niet zoveel behoefte aan om al die extra progjes en tools te installeren want het leidt alleen maar af van waar het uiteindelijk omgaat en dat is lekker gamen. 

Wat betreft dat steam account en wat het conflict betreft dat zou kunnen ontstaan, daar kan ik hier niet te diep op ingaan. ;)

Hmmz... wat kan ik dan nog met die Ansel zonder mobiele telefoon, alleen mooie screenshots maken?

V.w.b. dat Steam account.... aha op die manier. Hmmz... dat kan dat volgens mij wel, als je ze maar niet tegelijk actief hebt. Weet ik echter niet zeker. :biggrin:

Black Tiger zei:
Hmmz... wat kan ik dan nog met die Ansel zonder mobiele telefoon, alleen mooie screenshots maken?

Op zich is het wel een hele mooie tool dat Ansel zeker toen ik de video bekeek maar ik kom nu al tijd tekort en zoals jij al eerder schreef "ik zou het eens kunnen proberen". :)

Black Tiger zei:
V.w.b. dat Steam account.... aha op die manier. Hmmz... dat kan dat volgens mij wel, als je ze maar niet tegelijk actief hebt. Weet ik echter niet zeker. :biggrin:

Hoe het exact zit weet ik ook niet maar de standaard steam map zal op de C: schijf worden ge?nstalleerd en nogmaals die is bezet en ik vermoed dat steam gaat klagen. ;)

Maar ik zat eigenlijk naar deze game te kijken. 100 spelers online totdat de laatste overblijft. 

Hoe het exact zit weet ik ook niet maar de standaard steam map zal op de C: schijf worden ge?nstalleerd
Nope, dat kun je zelf bepalen. Mijn Steam en mijn Steam games zijn bijv. op mijn D schijf geinstalleerd. En dat is geen probleem.

Ohja dat Player Unknown, ik weet niet wie eerder was, dat spel of Battle Royal van Daybreak. Eigenlijk hadden die H1Z1 gemaakt, leuk zombie spel, met bouwen etc. en dat Battle Royal hadden ze er nadien bij gedaan voor de leukigheid. Heb ik nog early access voor betaald.
Nu is H1Z1 Just Survive gewoon gestopt en Battle Royal is free to play dus kun je gratis spelen. Is gebaseerd op het zelfde. Je gaat met een groep gasten de game in (dacht ook 100) en dan maar afknallen.
Bijkomend moeilijk punt is dat de map steeds kleiner wordt, weet niet of dat bij Player Unknown ook het geval is.
Kom je buiten de cirkel terecht omdat je niet op tijd binnen het juiste gebied zit ben je ook dood. Je kunt het allicht eens proberen omdat het gratis is die Battle Royal van H1Z1, maar da's niet zo mijn ding.

Ik ga eerdaags steam eens installeren en dan zie ik wel wat er gebeurd maar eerst ga ik nog even wat rondlezen. Ik kan me nog zoiets herinneren dat in het verleden steam games ongevraagd ging updaten daarom heb ik steam toen verwijdert.

Met Player Unknown wordt het speelveld ook steeds kleiner en dat is niet anders dan logisch. Zouden er uiteindelijk nog 2 players over zijn dan kan je niet een gebied van 8x8 km gaan afzoeken, men moet tenslotte ook naar bed. :)

Wat ik eigenlijk zoek is een spel waar je enigszins een goede spanning kan opbouwen zoiets als wat je in een snipergame hebt, tactisch goed nadenken en ook een beetje genieperig. Online spelen is dan vele malen leuker dan tegen die ingebakken acties in een spel hoewel er nu tegenover vroeger meer variatie zit in een game.

Ik moet eerdaags nog een goedkope headset aanschaffen want met het online (zweef)vliegen met FSX vragen ze ook vaak audio ondersteuning. Trouwens voor NL2000 is er ook een verbeterde ondergrond (50cm/pixel) en zeker de moeite waard om het te installeren als je FSX nog hebt ge?nstalleerd.

Mijn videokaart doet het trouwens goed nu. Ik zit op de begrensde 60FPS op High en soms Ultra High en nu kan ik wat gaan rommelen met de settings voor een betere beeldkwaliteit.

Ik kan me nog zoiets herinneren dat in het verleden steam games ongevraagd ging updaten daarom heb ik steam toen verwijdert.
Wat is het probleem daarvan dan? Ik vind dat juist handig dat de games up2date blijven. Automatische updates staat inderdaad standaard aan, maar je kunt dat gewoon uit zetten, dan krijg je er wel een melding over maar je hoeft dan niet te updaten.
Tijdens installatie van Steam even opletten, geavanceerde installatie gebruiken of zo, in elk geval dat je zelf kunt aangeven op welke schijf je hem wilt installeren.

Ik zou het al vreemd gevonden hebben als bij Player Unknown het speelveld niet kleiner zou worden, net om de reden die je zegt. Maar het spel zou ook kunnen bestaan uit beperkte mappen zoals CS Go bijv. maar dan ietsie groter, misschien nog met iet wat met hoe meer tijd verstrijkt hoe meer aanduiding waar de ander zit. Had ook gekund. Maar het is dus een beetje hetzelfde dus als Battle Royal. Ook goed, had het nog niet bekeken verder. :)

Zo'n spel wat jij zoekt, dat zoek ik nu ook. We hebben dat wel met Delta Force Advanced Warfare 2 met mods erbij en we spelen dat dan coop online. Maar dat spel is al zo oud en de graphics dus ook, dat iets nieuws wel leuker is. Maar bij al die moderne games heb je dat niet.
CS Go bijv. heeft ook snipers, maar daar kun je nergens rustig gaan liggen. COD en MOH hebben ook sniper wapens, maar daar schieten ze net zo mee als met een gewoon geweer, even heel snel van achter een rots of truck vandaan en dan weer terug er achter, bijna net zoals in CS Go en dat is geen echt sniperen.
Dus als je zo'n spel tegen komt waar je dat wel bij kunt (behalve Sniper Elite) dan stel me gerust daarvan op de hoogte, dikke kans dat het hier dan ook op de pc komt.

Goedkope headset? Wintech WH-41 zijn zeer licht en maar 8 euro. Heb er al enkele van gehad. Paar jaar geleden nog 2 gekocht omdat ik op de kabel gestaan had en toen opgestaan, kabel er uit. Maar toen waren ze al moeilijk te krijgen nog dus gelijk maar een reserve gekocht.
Volgens mij niet meer te krijgen behalve misschien op Ebay en tweedehands maar die vragen meer dan ze toen nieuw kostten. Dus tja... wil ook nog wel eens iets anders. Maar het meeste klemt me te zeer op m'n oren en als je dan een paar uur aan het spelen bent ga je last er van krijgen c.q. pijn aan de oren. Dat heb ik met die Wintech niet omdat die zo licht is.
Dat is dan ook Action kwaliteit zal ik zeggen, klein en plastic, maar het geluid is prima en schelpen passen niet helemaal op m'n oren.

Kijk da's al goed nieuws met de kaart. Volhouden nu! :)

FSX staat nog geinstalleerd dus zal ik die update eens gaan halen, thanks!

Het probleem van een update via Steam is dat daarna de game niet meer werkt, dus kan je maar beter wachten op een update van een derde. ;)

Sniper Ghost Warrior 3 is ook een mooie snipergame. Deze game is nu ook met een multiplayer optie met 4 mappen te spelen, alleen heb ik daar geen enkele ervaring mee. Maar de single player is wel aardig om te spelen.

Call of Duty, ja dat was altijd lachen online en ook al waren de graphics niet optimaal, het was speelbaar en ook heel moeilijk om er mee te stoppen en 10 spelers in een sessie was prima te doen.

Kijk ?8,00 is niet duur en is het niet verkeerd om er dan 1 of 2 reserve te hebben en het hoeft ook helemaal geen surround te zijn. Ik moet ook niks hebben van die grote schelpen want ik heb maar al te vaak gehad dat je in bed lag en nog lang een tuuuuut in me oren had. :)

Fijne avond.

Het probleem van een update via Steam is dat daarna de game niet meer werkt, dus kan je maar beter wachten op een update van een derde. ;)
Dat probleem heb je alleen maar met alternatieve Steam, niet met de gewone. :)

Hmmz... die Sniper Ghost Warrior moet ik eens op Twitch gaan bekijken singleplayer en multiplayer. Ziet er grafisch wel mooi uit. En voor ? 4,29 excl. op g2play is het heel erg goed te doen. :)
Voor dat geld gelijk maar gekocht. Ik had wel weer inlogproblemen op g2play met Firefox, dus maar met IE ingelogd daar en dat lukte wel goed.

Ik ga nog eens op zoek naar die Wintech WH-41. Als je er nog tegen komt die er nog verkoopt, laat maar weten. :)

Jij ook fijne avond!

Black Tiger zei:
Dat probleem heb je alleen maar met alternatieve Steam, niet met de gewone. :)

Precies maar dat is een keuze. :)

Black Tiger zei:
Hmmz... die Sniper Ghost Warrior moet ik eens op Twitch gaan bekijken singleplayer en multiplayer. Ziet er grafisch wel mooi uit. En voor ? 4,29 excl. op g2play is het heel erg goed te doen. :)
Voor dat geld gelijk maar gekocht. Ik had wel weer inlogproblemen op g2play met Firefox, dus maar met IE ingelogd daar en dat lukte wel goed.

Mooi en dat voor een prikkie. Mocht je besluiten om de multiplayer te gaan spelen, laat het even weten of die bevalt.

Black Tiger zei:
Ik ga nog eens op zoek naar die Wintech WH-41. Als je er nog tegen komt die er nog verkoopt, laat maar weten. :)

Ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar gezocht naar de Wintech WH-41 @Black Tiger. Toch zie hem na even snel zoeken op Ebay staan excl. verzendkosten en gebruikt zelfs voor ?15,00 incl. oorsmeer. :)

Vandaag zou ik eigenlijk in de kringloopwinkel een PC shop gaan bezoeken die soms leuke dingen heeft liggen maar het is er nog niet van gekomen. Mocht ik hem ergens tegenkomen dan laat ik het je weten.

Edit: ik zag deze advertentie ook nog staan maar wel 5 voor ?30,00 excl. verzendkosten.

Volgens mij veranderen die links? Als ik op die eerste klik kom ik uit op een advertentie voor 12 euro, ongebruikt in OVP.

De tweede link kom ik bij een advertentie uit van 2 stuks voor 12 euro, "Kopfh?rer Wintech WH-41 2 St?ck NEU", terwijl boven in de url balk wel staat "kopfhoerer-wintech-wh-41-5-stueck-neu/904975471-172-54".
Raar.

2 stuks voor 12 euro is wel goed te doen, ligt aan de verzendkosten.

Ik kijk altijd via Ebay.nl en dan internationaal of europese unie en dan zouden ze er toch ook bij moeten staan maar dan zijn we niet te vinden. Ja of met 9,90 verzendkosten. Maar die twee Duitse aanbiedingen zie ik dan niet. Vaagheid.

Edit: Oh zie het al, dat is niet e-bay maar e-bay-kleinanzeigen.de en er is er nu ook eentje die 1 nieuwe verkoopt die hij gewonnen heeft voor 5 euro.
Die anderen zijn er niet meer, wel dus nog die van 2 stuks wat hier boven vermeld staat.

Ik zie het ook dat de 2de link inmiddels is aangepast en ik denk dat er al 3 verkocht zijn van de 5. Maar die 2 voor ?12,00 dat is nog te doen. De verzendkosten vallen over het algemeen mee en ook als je het per post laat verzenden gaat het redelijk snel en Wuppertal is niet zover weg.

Meestal gebruik ik e-bay-kleinanzeigen (Duitsland) voor o.a. modelbouw onderdelen en ik heb daar vorig jaar hele leuke dingen gevonden, maar breed zoeken is natuurlijk het beste. Soms vind ik weken niks en ineens komt alles voorbij wat je zoekt. Internationaal zoeken via Ebay werkt inderdaad niet goed en waarschijnlijk alleen voor commerci?le bedrijven en minder voor het aanbod van particulieren.

Maar ik weet niet of er alternatieven zijn voor deze headset in dezelfde prijsklasse? Schaf je iets aan wat niet bevalt dan is die aankoop eigenlijk ook weggegooid geld.

Maar ik weet niet of er alternatieven zijn voor deze headset in dezelfde prijsklasse? Schaf je iets aan wat niet bevalt dan is die aankoop eigenlijk ook weggegooid geld.
Dat is dus precies ook mijn probleem. Deze ken ik en die bevalt me. Heb al eerder anderen gehad in deze prijsklasse, maar daarvan moest je dan ofwel de microfoon zowat in je mond steken en 100% versterken wilde je verstaanbaar zijn en/of klemde de koptelefoon te hard op de oren of was te klein. Of het model was te groot en te zwaar of niet verstelbaar.
Het mag wat mij betreft ook iets duurder zijn, maar dan wel de goede eigenschappen hebben. En dan zit je dus met wat jij zegt. Is het niet goed dan is het weggegooid geld.

Helaas hebben wij hier geen fatsoenlijke computerzaken meer die een aantal van die dingen op voorraad hebben zodat je eens kunt proberen. Nja er is natuurlijk wel bol.com en daar kun je alles terug sturen als het niet bevalt, maar dat is ook al weer zoiets want dat doet dus jan en alleman.
En dat is dan niet altijd even hygi?nisch. Lees dit verhaal maar eens hoe het daar toe gaat. :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan