rat2002 zeg niks DAN ZEG IK HET MAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha, eerst alles aan elkaar liegen, en dan ook nog eens met een onzin schema komen, en dan zeggen dat ik negatief ben.

Jullie hebben wel lef, iemand die mij beter kent weet dat ik zo helemaal niet ben.

Maar goed ik heb al eerder gezegt, mijn zegen heb je.

Maar gebruik toch wel een beetje je verstand, je denk toch niet dat we allemaal achterlijk zijn hiero!!!

GR Fred.

jullie???? Er word steeds weer gesproken over jullie....

Ik houd mijn woord en nee, er is geen schema, en nee er is ook geen printje nodig, zit hem gewoon in de nieuwe firmware..... Denk eens niet zo moeilijk.....

heb geduld.........

Wat versta jij onder geduld,is dat met een uurtje een dag of maand,jaar ?
Als je wat specifieker kon wezen,worden de mensen wat minder ongeduldig.

nou zuiver je naam eens en geef eindelijk eens toe hoe het ongeveer werkt we zitten tenslotte al een tijdje op zwart dus we hebben al genoeg geleden.

Wat ik ook nog even kwijt wil is dat er GEEN kosten aan zijn verbonden om het werkend te krijgen..... Wel is het zo dat ik geen verantwoording neem over hergeen iemand verkeerd progt maar das logisch......

Dus bij deze, de oplossing om bepaalde coderingen weer te zien zal nul komma nul kosten, dus ook geen 15 euro voor een printje, dit in tegenstelling van eerdere berichten van een bepaald persoon!!!...

Houdoe.....

wat hebben we wel nodig ?? veel geduld :)

he ken je me nog?? ik jou wel.....

Originally posted by tpower
[B
he ken je me nog?? ik jou wel..... [/B]

Dacht die wijf dat ik van rijkswaterpolitie was met mijn blavvers...........hihihi hij is top tpower

Gaat die site vandaag nog open of niet,zoja hoe laat schat je het dan.

Waarom zou deze deze thread bij Off topic..........
Rat2002 heeft de juiste plek uitgekozen....

Me need input, more input :biggrin::biggrin:

maak eens een snelkoppelling van de rat zijn site en wat lees je dan 1 april .
wat bedoelt de rat hier mee ??
ibby

Vanmiddag als ik tijd heb zal ik proberen om uit te leggen waarvoor er dingen aan het verhaal haperen,Blokker1 gaf dit al terecht aan.Dit naar aanleiding van de streamhack.Ik heb nu ecven geen tijd daar ik weg moet.Dit is een beetje dezelfde uitleg die ik op een engelstalig board als eens gedaan heb naar aanleiding van ook een aangekondigde streamhack,iets wat daardoor totaal onderuit gehaald werd,en inderdaad niet waar bleek te zijn.Hij kan er wel zijn,maar niet op de manier zoals hij nu uitgelegd wordt.Dus tot vanmiddag ,dan komt er vast weer een punt om over te discusieren.Ik zal in elk geval zoveel mogelijk het proberen uit te leggen,zonder daarbij de regels van het duckboard te schenden.

als iemand een paar jaar terug zei dat je irde** in een sec* bak zou kijken versleten we hem ook voor gek.........

Het zou toch niet te maken hebben met de universele mediahighway soft de gebruikt word voor vele ontvangers ?

mmmm gaan we nu via de snelweg?

ps..
leuk he rat achter zijn muis.

ten eerste begin ik hem wel een klein beetje te geloven er is een
manier om via firmware van je decoder iets te openen
ik heb daar veel tijd ingestoken maar ik ben niet zo ver gekommen ?
want als je immers goed nadenkt moet je decoder het werk doen
en niet het kaartje wat je er in stopt met kant en klare files
wel makelijk voor je decoder maar niet belangrijk
ik wil er mee zeggen dat de files door de sataliet of door je telefoon aansluiting worden verstuurd
kijk maar naar de atacks die anaal+ bij seca 1 verstuurde
dus met andere woorden je decoder brengt jou kaartje in de war.
toen seca 2 kwam gingen we gelijk naar blokers over om de files
van anaal+ tegen te houden in onze decoders zodat er geen contact meer met onze eeprom zou kommen
en even voor rat hij praat over meerdere decos en niet over een
dit wou ik even kwijt
groetjes platvoet
ps je denkt te moeilijk terwijl het heel simpel is

@ Platvoet

Werk dat idee verder uit, zoek verder op die tour en inderdaad heb je dan hetgeen wat ik bedoel en waar ik mee online kom.....

Stuur via PM even je mail adres en zal wat nader toelichting geven

Ben redelijk verstand van hardware...
Stuur ff div,info's naar mij (via PM of Mail)

Enne, streamhack hmmm...is wel mogelijk.
Zoals mijn omgebouwde Cable Crypt C+ doos.

GrtZ MZ4

Maar hoe schakel je dat storende element in je receiver uit ?
Hardware matig , software matig ? Knippen , solderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan