!!! Reacties Op De Satdag !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by neo
Iedereen bedankt voor de gezellige sfeer en soms heel informatieve gesprekken en discussies.

Dus Duck en UDSB helemaal top :cool:

maar wie had er nu lot nr:28 want die had met een Topfield naar huis kunnen gaan.
isse nu naar een andere mazzel**k gegaan.

Shit!!!

Was ik nu maar tot het eind gebleven Neo,was ie voor mij geweest........

Maar Duck en UDSB jullie hebben het geweldig georganiseerd,en is absoluut voor herhaling vatbaar.Zal er zeker dan ook weer zijn.
Alleen wat de auto betreft,had hem net zo goed in Twente kunnen laten staan.Toen ik er was bij het gebouw in Elst moest ik weer bijna terugrijden om vervolgens de tocht toch maar te wandelen.

Gr,

Ik heb me ook prima vermaakt, Ducky en alle andere mensen die deze dag mogelijk hebben gemaakt BEDANKT !!!

Grtz

Vond het een perfecte dag,, al was ik iets te laat aanwezig,, commentaar geven is is niet moeilijk,, je kan het nooit iedereen naar hun zin maken,, maar ik vind dat de organisatie alles perfect had geregeld.

Wel jammer dat ik niet iedereen gezien heb die ik had willen zien maar dat komt volgend jaar wel weer hoop ik.

Dus wat mij betrefd een perfecte dag en voor herhaling vatbaar.
Complimenten aan de hele organisatie voor deze dag.

Geslaagd evenement. Alleen jammer, dat we geen hobby hebben, waar mooie vrouwen op af komen. Wat een zootje lelijke kerels bij elkaar!
Hummaxboy, Lonewolf en Wlady bedankt voor het aangename vervoer van en naar het hoge noorden.
Misschien een ideetje voor de volgende keer: een soort "dark room", waar we stiekum kaartjes uit kunnen wisselen...

Ha Ha Ha die Patrick Z ik zei het nog! :biggrin:

klasse mannen van de organisatie.
ik hoop op een herhaling.
o en het parkeren was voor mij geen probleem,woon zelf in de binnenstad,en moet mijn auto altijd 5 wandelminuten van huis parkeren.
dus, tot de volgende keer.

ik heb me goed vermaakt, leuk om veel bekenden van de board de hand mogen schudden.
Wat ik wel ff recht wil zetten dat is, dat de philips decoder niet alleen door mij is gesponserd:
Twilight en vago

bert

hoi
ik heb twee mannen uit amsterdam het laatste stuk mee genomen in mijn auto die waren met de trein een hollander
en een getinte man
ziin jullie ook duck vrienden
ik reed in een rode toyota .
groetjes dalton

Originally posted by The Wizzard
En mensen die wat wonnen op hun entree kaartje heel veel plezier daar mee .
Op mijn kaartje nummer 47 viel niks ach ja volgend jaar beter.

gr, Wilco

Zo eerst even bijgekomen van de rit en daarna Formule 1 even in z'n geheel gezien op de video, al had ik de uitslag alweer onderweg gehoord op het nieuws (ik kon de radio net niet op tijd zacht zetten).
Hier en daar al even wat foto's bekeken van de satdag, ook die van BlueICEz. Daar stond ik ook nog op met m'n brede rug :).

Leuke dag gehad en het was zeker de moeite waard om er heen te rijden. Veel gezichten gezien waarvan ik een hele andere voorstelling had... hahaha.
En de complimenten voor de organisatie...

O ja ik zei het toch Wizz dat je te vroeg was :) :)

Big-Henk

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de reacties,

En hele gezellige dag gehad, met leuke koopjes, en ik hoop voor herhaling vatbaar.
FF voor de organistatie, TOPPIE geregeld jongens, nooit verwacht dat er 600 man in dat hokkie zou passen :biggrin::biggrin:.

@Twillight
In gevolg gewoon ff gillen, sigaretje had je wel ff kunnen bietsen :biggrin:, ik ga nooit van huis zonder. :biggrin:

Originally posted by Big-Henk
Zo eerst even bijgekomen van de rit en daarna Formule 1 even in z'n geheel gezien op de video, al had ik de uitslag alweer onderweg gehoord op het nieuws (ik kon de radio net niet op tijd zacht zetten).
Hier en daar al even wat foto's bekeken van de satdag, ook die van BlueICEz. Daar stond ik ook nog op met m'n brede rug :).

Leuke dag gehad en het was zeker de moeite waard om er heen te rijden. Veel gezichten gezien waarvan ik een hele andere voorstelling had... hahaha.

O ja ik zei het toch Wizz dat je te vroeg was :) :)

Big-Henk

Ja en jij moest zo nodig weer zoenen met Techno hahahahaha
Ja je had prijs en das top voortaan een hoog nummer vragen ik had nummer 28 wel willen hebben ;-)

gr,

Wilco

Hebben jullie All ook nog gezien hij liep met een s2 kaartje lol

Hoi hoi, was voor mij de eerste keer, maar erg gaaf ervaren. leuk is om is een keer te zien wie de mensen achter de nick's zijn, zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes Han, een satfan

Geen parkeerproblemen; moet je ook maar om half zes uit je bed gaan...HaHa.
Vond het een mooie dag, doe volgende keer zeker weer mee.
Alleen de reacties van niet-komers (wat amateuristisch) vind ik een beetje vreemd. Vind maar eens iets waar je terecht kunt met zo'n zootje ongeregeld (geintje)

Benieuwd of die ene jongene van T...S..t al wwer bij is.
Toch knap; met zo'n kater toch nog een schotel opstellen; kabels aansluiten en uitrichten...,Puik signaaltje, en dat met een klootnschotel...
Groetn, Ben

Vond het ook gaaf was voor mij de eerste keer.
Ik was samen met een vriend gegaan en we hebben voor hem ook maar een ontvanger met een schotel gekocht, alles staat al op het dak en draait als een zonnetje.
Daarna ff formule1 gekeken en nu lekker me mandje in

groetjes gogo

Pluim voor de organisatie van de satdag.

Ook de kop van jut was aanwezig. Ok, t was geen kermis.. maar zo zag hij er wel uit :)

Er liepen buiten de inderdaad lelijke kerels (ok ok ik kijk al in de spiegel) toch nog een paar charmante dames rond van het blad satellite.

Wat misschien iets voor de volgende keer is, is een of andere satbus die ons voor de deur afzet, want het parkeren was moeilijker dan gedacht.

Het was leuk om eens kennis te maken met een aantal mensen waar je alleen een digitale voorstelling van hebt.

Rolo

Nogmaals een hele leuke dag, maar niets gewonnen met de loterij en de kennis - quiz was ik te chicken voor :biggrin:
Dus neo zo blij als een klein kind met zijn gratis muismat van die hele mooie dames van Satellite.
Maar die muismat is voor het grootste gedeelte zwart en daar doet mijn optische muis het niet echt lekker op, ggrrrrr heb ik weer.

Oke laten we het zo stellen de satdag daarvan vind ik dat het goed is uitgepakt qua hoeveel volk er was maar je kon alles niet goed zien dus met andere woorden te klein opgezet.
Ook vond ik dat niet ieder een naam droeg zoals gevraagd was te doen dat was beter geweest mocht je persoonlijk met iemand willen spreken.Maar verder was het okidoki hoor.

Het was er klein maar voor vele was dat ook gezellig
het was wel een voorbeeld hoe het op het board ook kan he jongens
ik heb genoten van
1} de vele satvrienden
2} de openheid
3} gezellingheid
4}de goede prijs die voor vele art werden gevraagt
5}Dus een geslaagde dag voor mij en hoop ook voor vele anderen

Ik denk zeer zeker voor de mensen die mee hebben gedaan aan de kennis kwis en de verloting was ook niet mis goed gedaan jongens
Iedereen bedankt voor de gezellige sfeer
de informatieve gesprekken en discussies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan