!!! Reacties Op De Satdag !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was een geweldige dag, ik heb nog veel bijgeleerd. Niet alleen over het schotel gebeuren, maar ook over computers. Wij hadden geen parkeerprobleem (stiekem bij de plaatselijke schilder gezet)
Voor de rest alleen maar lof voor de organisatie, het moet een zeer tevreden gevoel geven dat het zo geslaagd is. HULDE!!!!

Originally posted by neo
Nogmaals een hele leuke dag, maar niets gewonnen met de loterij en de kennis - quiz was ik te chicken voor :biggrin:
Dus neo zo blij als een klein kind met zijn gratis muismat van die hele mooie dames van Satellite.
Maar die muismat is voor het grootste gedeelte zwart en daar doet mijn optische muis het niet echt lekker op, ggrrrrr heb ik weer.

Muismat gewoon omdraaien Neo.Deze kant is namelijk wit!!

Gr,

@ Black Tiger

Helaas heb ik je niet gezien, ik had je graag een handdruk en een schouderklop gegeven voor de organisatie en je altijd wijze informatie.

Wat betreft de foto, helaas dat gaat niet.
Ik sta zelf in een satelliet winkel en ik wil mijn gezicht in de winkel niet koppelen aan het illegale gebeuren op mijn site. Ook heb ik te maken met een baas die dat liever niet heeft. Er word dan veel te snel een link gemaakt tussen de winkel en illegaal gebruik van de apperatuur die ik verkoop.

Ik hoop dat je hier wat begrip voor op kunt brengen.

Verder vond ik de satdag perfekt, idd wel wat klein maar daar kunnen jullie natuurlijk ook niets aan doen opkomst is niet goed te bepalen en 1 grote ruimte is waarschijlijk moeilijk te vinden.
Voor de organisatie, een dikke vette 10!

De prijzen viellen me bij de meeste ( van Hunen, Astrasat, .. ) wel wat tegen. Dit zijn gewone verkoop prijzen geweest ( Topfield 5000 voor ? 799,- / Free X mod voor ? 119,- wat overigens nog te duur is als gewone winkelprijs. )
Er waren 2 verkoop punten ( Stom maar weet ik de naam niet van ) Die wel echt een SATDAG prijslijst hanteerde en daar hebben BleuICEz, Sjeffie en ik ook fijn gebruik van gemaakt.

Nou dan heb je toch verkeerd gekeken... Ik heb zelf z'on beetje de hele dag in de zaal van Van Hunen/Satellite Point geweest en om nu te zeggen dat daar geen opvallende satdagprijzen gehanteerd werden gaat me echt te ver.

Kan me zomaar vlug in herinnering halen een Digital World voor 199,-. De topfield 4000 voor 399,-, Wat betreft de Topfield 5000 is dat al voor Nederlandse import een knalprijs die 799. En de CItjes die gingen na verloop van tijd ook meer richting de 79 euro toe. Dus dat lijken me meer dan genoeg leuke satdagprijsjes voor de sathobbyist lijkt me.

Overigens heb je daar als organisatie geen inspraak in. Ik heb mezelf beziggehouden met het exposanten gedeelte in de organisatie en je hoopt dat je met een goede en gedegen invulling van de aanwezige ruimte voor exposanten een voor de hobbyist zo goed mogelijk aanbod te creeeren. In mijn visie zijn we daar heel aardig in geslaagd. Het was in ieder geval volgens mij de eerste satdag met zoveel verschillende sataanbieders bij elkaar en die gaven het woord vrij handelseconomie goede vertaling met de steeds weer aangepaste prijsstelling op deze dag.

Voor de rest lijkt me deze gehele hobbydag een ruime voldoende moeten krijgen. Er zijn natuurlijk weer een aantal verbeter punten voor een volgende keer. En geloof me dat daar een grondige evaluatie nog over zal volgen binnen de organisatie.

die bekende 0.3 dB LNB voor 25, Xtreme voor 269, Dreambox voor 385, Topfield 5000 voor 599, single LNB voor 9 , Diseqc switch, viervoudig voor 10, cas interface voor 35, scart kabel van 2 meter voor 2 euro, MM 75 euro, etc etc, en dat noem je geen beursprijzen?? Die xtreme kost bij de NL importeur hetzelfde, maar dan ex BTW !. Kun je nagaan hoe flauw sommige kleine dealers waren, die altijd bij A*****X inkopen. En een Alps lnb 'tje kost 11.50 !(ook ex)

Of je wilt wat te zeuren hebben, of je hebt niet opgelet.

Originally posted by Dr Diq
@ Black Tiger
De prijzen viellen me bij de meeste ( van Hunen, Astrasat, .. ) wel wat tegen. Dit zijn gewone verkoop prijzen geweest ( Topfield 5000 voor ? 799,- / Free X mod voor ? 119,- wat overigens nog te duur is als gewone winkelprijs. )
Er waren 2 verkoop punten ( Stom maar weet ik de naam niet van ) Die wel echt een SATDAG prijslijst hanteerde en daar hebben BleuICEz, Sjeffie en ik ook fijn gebruik van gemaakt.

Misschien ben je de prijzen niet blijven volgen maar zover ik weet heb ik bij Astrasat en bij Trendsat de FreeX mods voor 75 euro zien weggaan.

Er was een hoop keus in aanbod en prijs, dus voor elk wat wils.

Je kunt niet altijd het onderste uit de kan halen he :)

Rolo

Ik heb het ook specifiek over de eerder genoemde handelaren.

En nee, ik wil niets te zeiken hebben, in tegedeel juist.

Bij Astrasat gingen de modules echt niet voor ? 75,- weg. Bij Trendsat wel, maar daar had ik het niet over. Die tegenover Astrasat was wel een stuk goedkoper en daar lagen ze ook voor dit bedrag.

De TF5000 was inderdaad te vinden voor ? 599,- maar ik had het ook over van Hunen. ( Op zo'n dag lijkt mij dat iedereen wat met zijn prijzen doet. )
? 799,- gewoon de winkelprijs en helemaal niet bijzonder voor Nederlandse import.

2 weken terug nog wel, maar aangezien ik zelf in de handel zit weet ik echt wel een beetje wat iets kost.

Inderdaad waren er zat artikelen die WEL veel goedkoper waren, maar deze blikvangers vielen mij, zoals waarschijnlijk bedoeld, het eerste op.

Ik heb een leuke dag gehad. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb nooit geweten dat Crazy Motha zo'n kop mey krullen had.

Pluimpje voor de Organisatie! Blacktiger als cassiere zag er wel kewl uit! Volgend jaar weer..........

Enne VL32 veel suc6 met je Topfield5000 en Dreambox ;)

Enne Denktenk naar RTL4 (spelletjes presenteren op TV)

Wat ik niet snap is dat mensen altijd maar zeiken! Oplossing; Jij organiseert het volgende keer, Superzwever!

Grtz Mike

Auch oet Limbolandj!

Prachtige organisatie, een pluim voor de inrichters en ook misschien voor de medewerkers die achter de schermen medewerkten.Ik heb meer dan 400 km gereden om vanuit Belgie in Elst te komen, en ik heb er zeker geen spijt van gehad.Een leuke dag gehad, verschillende hobbyisten ontmoet met een gezellige babbel. Als niet-profesionele was ik verrast door de openheid van verschillende forumvrienden, om een zo klaar mogelijke uitleg te geven en mij te helpen bij mijn openstaande vragen,bedankt daarvoor. Als er volgend jaar terug een satdag komt, ben ik er in iedergeval terug bij.Hopelijk dragen er dan meer aanwezigen hun naamplaatje.Op deze dag was het misschien nog voor velen even aftasten, maar het resultaat mag er wezen.
Nogmaals een dikke proficiat voor de organisatie,en tot volgend jaar.

Mannen wat een perfecte dag was het.Jammer dat het zo snel voorbij is.
Ik heb genoten.Wat komt er toch veel kijken voor zo'n organisatie.Er was voor iedereen wat wils.SUUUUUUUUUUUPER.

Ik hoop tot volgend jaar .

ILYA

Aan allen die deze satdag mogelijk hebben gemaakt een hele dikke PROFFICIAT vanuit de Vlaanders.
Had er een lange rit (256km.) voor over om jullie Tootjes eens in levende lijfe te zien.
Jullie moeten nu echt niet lopen te zeiken over een parkeerplaats zunne. Want ik ben daar om 11.45 uur aangekomen en er was een plaatje vrij op 80 meters van de inkom, of zou ik hoerenchanse hebben gehad !
Wat de aankopen van de satprodukten betreft hebben jullie toch ook niet echt te klagen hoor, jullie moeten maar eens naar Belgi? komen en de prijzen eens vergelijken met wat jullie daar betalen voor deze artikkelen. Als we die al kunnen vinden hier.
K'heb toch lekker een cas interfacetje gekocht voor 35 eurokes.
Was mijn reisje al waard want hier vindt je deze nog niet.
En had deze dringend nodig, er zijn hier nog altijd veel van die
Magic Modullekes kapot van de ??n april grap.
Als jullie het volgend jaar weer doen kom ik zekers terug. Want er kan en moet nog over zeveel gepraat worden.

Black tiger het was leuk je na drie jaar nog eens terug te zien.
je bent heel zekers een toffe p?,
Ook heb ik er iemand ontmoet waarvan wij maar op enkele km. van elkaar wonen, dat is pas de max h? na zover rijden.

Nogmaals aan de mensen van de organisatie een komplimentje voor jullie inzet en om de mensen die er niet zo veel van kunnen te helpen via de diverse forums

Oja voor ik het vergeet breng de volgende keer grotere glazen mee om jullie bier in te doen. ( of moet ik er zelf een meebrengen)Want niet tegenstaande ik er een stuk of twaalf op had had ik nog steeds dorst doen ik naar huis reed. Maar daarintegen had mijn wijfje toen ik thuis kwam rond 20.00 uur er niets van in de gaten.

De groetjes Postattack.

@Dr. Diq, ik bedoelde eigenlijk ook de foto van Vdbosch zelf, ik heb al eens met hem geicq'ed. Maar dat mag de pret niet drukken.

Wel wil ik nog even iets rechtzetten, ik heb NIET mee georganiseerd. Wel was ik betrokken met de organisatie betreffende het meedenken en meepraten over ideeen etc.
Het meeste werk hebben echter de anderen verzet waaronder vooral Satwatcher en Denktenk, eigenlijk het hele kernteam waaronder ik niet viel overigens.
Maar ik was wel blij van dienst te hebben kunnen zijn, het meedenken en ook het kassawerk was leuk.

Was overigens ook niet de 1ste keer dat zoiets georganiseerd werd, al eerder was er een of meer van zo'n dagen in Friesland in iets kleiner formaat, in Oosterhout en nu dan in Elst.
De laatste twee waren ongeveer gelijk van grootte, maar ook in Oosterhout was het parkeren een beetje als op deze dag.

s4a heeft overigens ook zo'n dag gehad of zelfs 2 misschien dat weet ik niet meer precies, eentje in Breda in elk geval, maar ik meen me te herinneren dat er eerder nog een was
In elk geval zijn er dus al vaker van deze dagen geweest, misschien echter niet bij iedereen bekend.
Maar inderdaad wel opgezet door hobbyisten en vrijwilligers elke keer.

En er zullen zeker nog dagen komen gaan, persoonlijk kijk ik al weer uit naar volgend jaar.:)

Leuke dag alleen jammer dat er zo veel oudere knakkers waren.
had wel ook wat jongeren verwacht ...
voor de rest toppie !!!

Originally posted by Black Tiger
[B

s4a heeft overigens ook zo'n dag gehad of zelfs 2 misschien dat weet ik niet meer precies, eentje in Breda in elk geval, maar ik meen me te herinneren dat er eerder nog een was
In elk geval zijn er dus al vaker van deze dagen geweest, misschien echter niet bij iedereen bekend.
Maar inderdaad wel opgezet door hobbyisten en vrijwilligers elke keer.

En er zullen zeker nog dagen komen gaan, persoonlijk kijk ik al weer uit naar volgend jaar.:) [/B]

Klopt Blacktiger,

Ik ben een aantal jaren geleden al is naar zo'n dag geweest van s4a maar dat was veel kleiner van opzet dat was toen in een buurt gebouw als me niet vergis met 3 kleine ruimtes 1 ruimte met verkopers en de rest hobbyisten vond het toen tegenvallen ben toen na 2 uurtjes weer weg gegaan .
Ook toen was het op zondag.

gr,

Thewizzard

Originally posted by The Wizzard
Ik ben een aantal jaren geleden al is naar zo'n dag geweest van s4a maar dat was veel kleiner van opzet dat was toen in een buurt gebouw als me niet vergis met 3 kleine ruimtes 1 ruimte met verkopers en de rest hobbyisten vond het toen tegenvallen ben toen na 2 uurtjes weer weg gegaan .
Ook toen was het op zondag.

gr,

Thewizzard

Denk persoonlijk zelf, en je kunt het pessimistisch noemen of vooruitlopen op zaken maar dat volgend jaar s4a betrokken is aan de jaarlijkse satdag en niet meer een Duck op het logo zal staan omdat de Duckfiles dan geelimineerd is.

Je kunt niet met mensen onderhandelen die in je huis inbreken, spullen stelen, je privacy schenden, je met de dood bedreigen of je huis en/of zaak wil af laten fikken.

Als je dat wel doet haal je bewust een trojaans paard naar binnen en we weten wat met Troje is gebeurd.

Zondag is er zoete koek gebakken en maandag zijn er stappen ondernomen om in het kielzog van een juridische procedure Duckfiles ten onder te laten gaan.

En zoals Canalplus denkt: gaat er 1 dan volgen er meer.

Door het gericht porren in het achterwerk van CanalPlus zal team M&R wel verschoond blijven en is het doel van alleenheerschappij gerealiseerd.

Wat linksom niet lukte is dan wel rechtsom tot stand gekomen.

Zondag was een leuke dag voor de hobbyist, maar er zijn mensen met ambities die de hobbyist geen vrije keus bieden maar alleen een monopolie.

Misschien dat er nog wat gered kan worden maar ik vrees het ergste.

Ik persoonlijk denk dat de satdag van 2003 als een van de leukste herinneringen uit 'satgeschiedenis Nederland' de boeken in zal gaan.

Rolo

Rolo, het begon er net op te lijken dat de gemoederen tussen de verschillende boards wat bedaard waren, en nu begin jij met dit soort praat.

Ik denk niet dat dat verstandig is, en evt. procedures van Canal+ staan ook los daarvan lijkt me....

Het is niet mijn opzet om olie op het vuur te gooien, waar Bigfoot op aanstuurt, maar aan te geven dat het vuur al brand...

Maar ik wil graag als zondebok geofferd worden voor de lieve vrede wil. Het komt erop neer dat ik mijn mond dus dicht moet houden ter rehabilitatie van een aantal personen.
Dat heeft team M&R me al verteld en me geband dus hier kan dat ook nog wel.

Sommige personen kunnen alles uitvreten en anderen de mond dicht plakken. Let it be.

Ik acht een vrede niet realistisch. Die mening mag ik toch wel hebben?
Ik acht het ook niet realistisch dat Duckfiles blijft bestaan na wat er de afgelopen dagen is voorgevallen.

Als een crimineel niet veroordeeld is, en op zijn minst niet toegegeven heeft dat hij over de schreef is gegaan, wordt hij normaliter toch ook niet als de meest betrouwbare persoon geaccepteerd.

Als dat dus in het normale leven de gang van zaken is, en hier niet, dan leven we hier in een illusie.

Dat waren mn 50 cents.

Rolo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan