@Dr. Diq, ik bedoelde eigenlijk ook de foto van Vdbosch zelf, ik heb al eens met hem geicq'ed. Maar dat mag de pret niet drukken.
Wel wil ik nog even iets rechtzetten, ik heb NIET mee georganiseerd. Wel was ik betrokken met de organisatie betreffende het meedenken en meepraten over ideeen etc.
Het meeste werk hebben echter de anderen verzet waaronder vooral Satwatcher en Denktenk, eigenlijk het hele kernteam waaronder ik niet viel overigens.
Maar ik was wel blij van dienst te hebben kunnen zijn, het meedenken en ook het kassawerk was leuk.
Was overigens ook niet de 1ste keer dat zoiets georganiseerd werd, al eerder was er een of meer van zo'n dagen in Friesland in iets kleiner formaat, in Oosterhout en nu dan in Elst.
De laatste twee waren ongeveer gelijk van grootte, maar ook in Oosterhout was het parkeren een beetje als op deze dag.
s4a heeft overigens ook zo'n dag gehad of zelfs 2 misschien dat weet ik niet meer precies, eentje in Breda in elk geval, maar ik meen me te herinneren dat er eerder nog een was
In elk geval zijn er dus al vaker van deze dagen geweest, misschien echter niet bij iedereen bekend.
Maar inderdaad wel opgezet door hobbyisten en vrijwilligers elke keer.
En er zullen zeker nog dagen komen gaan, persoonlijk kijk ik al weer uit naar volgend jaar.