!!! Reacties Op De Satdag !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rolo,

Kijk ff op het board naar de posting met de titel Unieke Satdag waarin wordt gevraagd niet meer naar oude vetes te verwijzen. Trouwens vooruitkijken is in de richting van je eigen tenen.

Maak van "samen" en "werken", "samenwerken" en we zijn op de goede weg. [tjeesus wat een gelul]

Iemand nog een naam en of adres van de aanbieders van de dreambox onder de E400, je weet wel die van de kleine zaal waarin bennie.nl ook stond. 1 aanbieder kwam aan de accenten te horen uit het zuiden en bood de Dreambox voor 389 aan. iemend enig idee?

Groeten Van Maison

@Wizzard, zo was het in Oosterhout en in Elst ook, helaas zijn de grotere zalen ook meestal te kostbaar.

@Rolo: Zoals je weet, is mij ook bekend wat er voor en achter de schermen speelt.
Maar ik vind niet dat we dit topic nu moeten aangrijpen om er een discussie over te starten.

Er is een gesprek geweest en daar zijn een aantal dingen uit gekomen die voor de users en de rust op de boards positief zou kunnen werken.
Of dat allemaal waarheid wordt moeten we nog allemaal afwachten, maar men kan altijd proberen voor de users.
Dat Duck gaat verdwijnen kun je vergeten, dat gaat niet gebeuren.

Verder zijn er ook nog de UDSB boards waarvan er een paar bij dat gesprek hebben meegedaan.
Ik ben trouwens nieuwsgierig naar wie "team M&R" is en als de M bekend is, dan ken ik de R niet.

Ook is het niet aan de orde om een trojaans paard naar binnen te halen, je wordt niet in 1x goede vriendjes met elkaar als je al jaren bezig bent tegen elkaar.
Maar dat is het issue ook helemaal niet. Het issue is alleen en uitsluitend rust proberen te doen weerkeren en elkaar niet af te katten en het positiever maken voor de users.
Dat kun je alleen krijgen door de dialoog met elkaar aan te gaan en te proberen een streep onder het verleden te zetten gezamenlijk, want beide kanten moeten bereid zijn tot het brengen van rust op de boards.
Of van daaruit wat meer kan groeien, wie weet, dat bewijst de tijd wel dat is van secundair belang. Eerst het voor de users aantrekkelijker maken door de ruziepostings te vermijden doordat we verdraagzaam zijn jegens elkaar.
Wat er daarnaast aan juridische aspecten aan hangt kan ik je vertellen dat Duck en Huts zowieso al zeer sterk in de kijker liggen bij C+, vrij logisch ook.
En wat het gevolg is van andere juridische zaken waarvan ik vind dat we daar hier niet over moeten spreken, dat zien we vanzelf wel, maar ik denk dat je je daarover weinig zorgen hoeft te maken, het Eendenteam heeft vele ogen en oren en heeft regelmatig overleg indien zich iets voordoet.
Daar kun je van uit gaan.

Laten we nu a.u.b. geen discussies hierover gaan voeren, natuurlijk heb je recht op je eigen mening en je eigen gedachtengang hierover, net als iedereen.

Ik wil dan ook nogmaals bedrukken dat er de afgelopen dagen wat de boards betreft niets anders is voorgevallen dan een gesprek.
Wat zich buiten de boards afspeelt is niet de zaak van de boards, totdat ze er van buitenaf bij betrokken worden maar dat zien we -dan- wel weer, voor elk probleem is er wel ergens een oplossing.

et lijkt me toch sterk dat ik reden tot klage heb na zo'n geweldige dag..toppie jongensleuke woordspeling trouwens dat toppie
de verloting was geweldig jammer dat ik niet ook zo'n scartkabel van benni.nl heb mogen winnen,maar die topfield5000 is een leuk alternatief...

complimenten jongens en mike the bike bedankt voor je db!

tot volgend jaar....
en technodaddy...geweldige tshirts jonge!!!

Als duck toch mocht verdwijnen wat ik niet verwacht maak ik me sterk om dit voort te zetten in welke vorm dan ook.

Het aanvragen van een Domein is voor mij niet zo moeilijk en zo lopen er nog wel een aantal mensen rond op dit Board die dit kunnen.

In het verleden heb ook ik toen het zwaar weer was ook elke dag en nacht pagina's aan lopen maken om het geheel voort te zetten en zo nog een aantal met mij ik noem geen namen aangezien ik niet weet of ze dit wel willen.

En die zelfde mensen zullen zich dan ook inzetten voor het voort bestaan van Duckfiles.

Maar laten we voorlopig laten rusten en hopen dat er wat goeds uit komt en ruzie daar zit helemaal niemand op te wachten echt niet .

gr,

The Wizzard

@ Black Tiger

Ik kan je in een hoop dingen wel gelijk geven. Middels een PM zal ik je toelichten waarom ik iets minder positief erover denk. En ook over de 'R' (zou haast zeggen als de R in de maand is dan heb je vitamines nodig)...

Tis weer September he, vorig jaar begon het gelazer ook. Toen de markt voor MM's induikelde/geblokkeerd werd had iemand in 1 keer veel tijd over voor minder plezierige dingen........

Ik geloof niet dat als iemand negatief bezig is vanaf 1995, hij in 1 keer in 2003 een gedaanteverwisseling ondergaat.
Maar ok, hier is het niet de plaats om daarop in te gaan.

@ The Wizzard

Ik ben geen Feyenoord fan, maar 1 ding mag ik wel aan Feyenoord: geen woorden maar daden.
We zullen zien wat er van de woorden terecht komt, de zoete koek waaraan ik refereerde.
Even een streep zetten hieronder

-----------------------

Reactie op de satdag:

jullie hebben je uit de naad gewerkt om tot zo'n resultaat te komen en iedereen die erover zeurt heeft een beurt nodig :)

Rolo

Denk dat dit topic gesloten kan worden. Kijk ff waar het einde van dit draadje over gaat en kijk dan ff naar de naam van dit TOPIC!

:(

Grtz Mike

Originally posted by Mike The Bike
Denk dat dit topic gesloten kan worden. Kijk ff waar het einde van dit draadje over gaat en kijk dan ff naar de naam van dit TOPIC!

:(

Grtz Mike

Draadje sluiten, bordje sluiten zul je bedoelen.....

Ik vindt dit helemaal niet leuk, zeker als je weet wie hier achter zit.

Gr Fred.

om op de topic terug te komen ik vond het een zeer geslaagde dag .
meer dan 600 man, heb overgrote deel gehoord die het zeer geslaagd vonden.
de kwis was leuk en dan zeker niet te vergeten de verloting ,zoals al geschreven is denktenk kan zo naar rtl4
parkeren was wat moelijker voor sommige maarja met dat weer een stukje lopen kan geen straf zijn vind ik .
zoals al menig een gezegd heeft het is voor herhaling vatbaar ,dus met onze kop vooruit en op naar de volgende gr jaap11

Kom op Satvrienden, zo'n vaart zal het niet lopen en bedenk dat een hoop mensen er andes over denken!! (Positief)
Soms is een geschil nodig om NOG sterker uit de strijd te komen dan dat men daarvoor al was.
Vertrouw op een stabiele toekomst, en weet dat wat mijzelf aangaat deze site nimmer verloren mag gaan.
B.T.W vond de satdag er 1 om nooit meer te vergeten en spreek de hoop uit dat deze volgens jaar weer zal plaatst vinden.
Mijn complimenten naar iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen aan deze dag. Ja zelfs jij BT ;-)

Greetzzz Grizmo

Ook namens mij wil ik de vrienden van duck en de UDSB forums bedanken voor de fantastische opzet van dit gebeuren.

Ook ik vond dat er meerdere personen hun nickname's hadden kunnen dragen maar ja dat is ieder voor zich

Had technodaddy persoonlijk willen ontmoeten maar ja, kon hem niet bespeuren.

Dus bedank ik hem maar via dit forum voor de mooie t-shirt die hij heeft laten drukken Echt tof.

Heb toch nog vele bekenden getroffen en vele bekende nickname's zoals Blokker MAS3 de zwarte tijger denktenk klukje ptje wout noem maar op.

meesten van hen kende ik persoonlijk wel maar veel ook weer niet

Ook complimenten voor de aanwezigheid van SNG United satellite services waar jammer genoeg nog geen reacties van zijn.

Vind dat dat toch even mag worden vermeld want het lijkt me niet simpel om zelke jongens even voor zo'n dagje te ronselen

Heb daar een goed gesprek gehad met die jongens en er is nu een sollicitatiebrief van mij onderweg naar hilversum.

Wie weet wordt het toch nog wat met mij LOL :):):)

Ook vond ik de verloting zeer goed verzorgd wat de prijzen betreft.

Heb welliswaar geen prijs gehad maar daar ging ik ook niet voor maar petje af voor de sponsoring.

Volgende keer mag voor mij wel een dbox-2 demonstratie komen

Had nog wat vraagjes maar moest toch persoonlijk denktenk vragen hoe en wat

Wat mij betrfeft mag deze dag wel een vervolg krijgen

Originally posted by satwalker
Ook ik vond dat er meerdere personen hun nickname's hadden kunnen dragen maar ja dat is ieder voor zich

Had technodaddy persoonlijk willen ontmoeten maar ja, kon hem niet bespeuren.

Dacht dat konijnen geen slechte ogen hadden door de wortels die ze eten hahaha.
Je hebt niet goed opgelet Satwalker, zeker afgeleid door het vrouwenschoon wat er rond liep.
Hij had wel degelijk een naamplaatje :)

Big-Henk

De satdag ligt alweer enige tijd achter ons. Daarom is dit draadje gesloten.
Iedereen die de satdag heeft bezocht en/of er aan heeft meegewerkt bedankt. Daarnaast wordt iedereen die in deze thread gereageerd heeft eveneens bedankt voor haar/zijn bijdrage.

Op naar een volgende satdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan