tijd voor de waarheid, of het nu wel of niet mag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ratje kan je een ding zeggen weet waar je aan begint ik heb er begrip voor deel je boosheid, maar je staat juridisch zo zwak, ze maken je financieel kapot.

Als je een gezin hebt denk daaraan ik kan je in ieder geval zeggen dat je op me kunt rekenen alleen zal ik je financieel niet kunnen helpen.

Dus denk goed na en laat je niet mee slepen door je gevoelens want dan gaat het niet goed.....

Pikkie

Ja en straks gaan ze ook nog beslissen wat je op een verjaardag wel of niet mag zeggen!!

Originally posted by goldwaver
Zie een board maar als een bedrijf, daar is het ook van ons kent ons, doe jij wat voor mij dan krijg jij dit of dat van mij. Zo zit de structuur van een board ook in elkaar. Dus een aantal beschermen elkaar om er zelf beter van te worden. Daarom ook altijd commentaar en negatieve reply van dezelfde members. Dit zijn gewoon onderdanen die iets terug krijgen voor verleende diensten. Wanneer er dan een rebel opstaat in de organisatie wordt deze van alle kanten aangevallen door deze zgn onderdanen. Dit blijkt wel uit de uiteenlopende reply's het lijkt of ze overal verstand van hebben.
Voor de zgn onderdanen nu niet lopen zeiken over het aantal postings van mij, ik loop echter al wat langer mee en lees veel, niet alleen hier.

Vind dat je het wel een beetje overdrijft. Van een ander board weet ik dat je met je theorie aardig in de richting komt, maar van dit board kun je dat niet zeggen.

Ik denk ook meer dat het meer koest houden is op het moment dan gerichte vriendjespolitiek zoals jij het wil schetsen.
Niemand wil in de kijker lopen en reken er maar op als Duck alles publiek gooit er een hoop overheen komt.
Misschien dat je dan met een advocaat als Moscovitch nog weg komt :)

Rolo

Ik zou zeggen gooi het op 20 verschillende sites en zie maar hoe lang ze up blijven:biggrin: of op txt op kazaa ofzo. Of een selecte groep een pm sturen die het weer verder sturen

Sterkte

Originally posted by rat2002
Diegene die nu hierover negatief is/zijn zullen zeker wel financiele bedoelingen hebben of er financieel beter van willen worden. Het is een hobby en tuurlijk mag je de gemaakte kosten terugverdienen maar het maag nooit broodwinning worden want dan is het geen hobby meer....

Ik hoop op zo veel mogelijk steun van jullie want inderdaad moet er nu een vast komen te staan wat nu wel en niet mag....

Zie niet echt in waarom kritiek financiele bijbedoelingen moet/zou hebben.
Zou het jammer vinden dat Duck geelimineerd wordt doordat er aangetoond kan worden dat vele postings (waaronder die van jou) reden zijn tot gerechtelijke vervolging.
Want als er iets/iemand aangepakt wordt is dat de site en de beheerders erachter. De gebruikers worden meestal niet benaderd, alleen bij de Kazaa kwestie is dat het geval.

Jij zou dus in principe hier alles publiek kunnen maken en alle regels overtreden en een ander wordt de dupe van.
Dat principe vind ik niet kloppen.

Dat is de kritiek wie ik erop had, en die is negatief ja, maar daar zit geen financiele bijbedoeling bij, maar sentiment.

Maar je gaat nu zelf aan de slag, zelf verantwoordelijkheid nemen en dat is positief te noemen.

Het is inderdaad een brandende vraag wat wel en niet mag, ook dat verhaal van de c..d..s...ng, maar zelf ben ik bang dat die gasten meer geld hebben voor een advocaat dan wij :)

Dus succes met je site en hopelijk komt er meer duidelijkheid!

Rolo

Ook al heb ik je altijd een "zeurdertje" gevonden hier moet ik je toch succes wensen met je nieuwe site. Je kan mijn woorde in 1 klap loochenstraffen als je echt doorzet wat je wilt doen.

Ik wil je echter nog steeds wel op het hart drukken dat je echt ontzettend goed moet nadenken voordat je dit project echt opstart. Je weet denk ik niet voor de helft wat je allemaal over je heen gaat krijgen. Als je een gezin hebt bepraat het eerst ook met deze want als men je echt gaat aanpakken dan staan er nog hele moeilijke tijden te wachten. Je moet het zien als proefkonijntje zijn voor alles en iedereen wat maar een site heeft in deze sathobby in Nederland. Ik wens je daar echt gemeend alle succes mee. Als je het doet heb je meer ballen als mij want ik moet eerlijk toegeven dat als ik al alles zou hebben om iets openbaar te maken over de door jou genoemde coderingsnormen ik echt gepast zou hebben voor de eer.

ik zou het zeeer slim aanpakken ik heb vele vrienden die niet eens een huis hebben en geen inkomen en leven van ocmw en met hem zou ik ook vanalles afspreken en het schoonste van al hij heeft nog geen sateliet
ik laat alles door hem op internet zetten en hij is niet bang dat ze hem goeiedag komen doen want hij heeft niets en iemand die niets heeft kunnen ze ook niets afpakken
dat is zo leuk hier in belgie
zegt de rijkswachter tegen mij als ik een turk in een oude auto de grens zie overkomen in maastricht dan laat ik hem door.
waarom vraag ik
awel als ik hem moest tegen houden kost dat alleen de belastingbetaler want 9op10 heeft die turk niets in orde
en kan hij de boete ook nog niet eens betalen daar ga ik geen werk in steken
dat kreeg ik als antwoord

(wat mij ook opvalt is dat er nu iemand wilt praten de meeste zich tegen hem keert ipv hem te helpen naar oplossingen te zoeken)

tendoryu

op de news groeps onder alt . binaris.sat kan ook wel wat geplaatst worden

Originally posted by pikkie
Ratje kan je een ding zeggen weet waar je aan begint ik heb er begrip voor deel je boosheid, maar je staat juridisch zo zwak, ze maken je financieel kapot.

Als je een gezin hebt denk daaraan ik kan je in ieder geval zeggen dat je op me kunt rekenen alleen zal ik je financieel niet kunnen helpen.

Dus denk goed na en laat je niet mee slepen door je gevoelens want dan gaat het niet goed.....

Pikkie

Als je in Nederland geen werk hebt,geen koophuis enz.
Dan wordt alles ( ook de advocaat ) voor je betaald en kun je langer in het verzet gaan tegen C+ of Irdeto of wie dan ook.
Je hebt namelijk volgens de wet al niks,laat staan geld.
Van een kale kip kun je niet plukken.
Ik weet niet hoe Rat er voor staat maar als hij voldoet aan bovenstaande eisen dan kunnen we hier nog een jaar of 3 vrij uit kletsen.
Ooit een junkie schadevergoeding zien betalen aan zijn slachtoffers ?
Nee daar moet je braaf voor zijn,dan mag je dokken.

Eigenlijk wil ik nu eens mijn grieven spuien over de commercie van Canal+ en waarom ik het (op nog niet eens juridische gronden) juist vind om Canal+ open te gooien.
Voetbal was vroeger een openbaar schouwspel waar elke burger die kijkgeld betaalde naar kon kijken. Miljoenen worden nu besteed aan het in toom houden van supporters met belastinggelden van burgers en ook uit de winsten van onze consumentenaankopen word voetbal op de been gehouden en ook gesponsord.
Hoeveel betalende kijkers heeft Canal+? 200.000 - 600.000 of zoiets en misschien dat er nu wat bijkomen. Ik kijk zelf nooit naar Canal+ omdat ik hoorde dat Filmnet wel een betaalzender was van kwaliteit en Canal+ dus niet. Nederland stemt er blijkbaar mee in om Canal+ groot te laten worden op een 12 miljoen huishoudens na dus. Gaat dit alles democratisch? Nee dus en ik vind dat als er publieke evenementen achter een decoder zitten iedereen het recht heeft om te kijken. Denk eens terug hoe Canal+ mensen jaarlijks liet betalen voor het kijken naar o.a. Nederlandse zenders. Deze zenders behoren na het betalen van enkele kosten vrij te zijn. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet met dit soort (illegale) praktijken. Het beste is om massaal Canal+ op te zeggen, de commercie zal ongetwijfeld een eigen vrij sportkanaal oprichten zonder gebruik van Canal+ of naar een commerci?le overstappen.
Canal+ en UPC proberen geld te maken met zenders die gewoon vrij zijn te ontvangen.
Denk aan Eurosport, VH1, MTV, etc. Dus om het kort te houden J opengooien die kanalen die publieke materiaal uitzenden!

Niet dat ik het voetbal mis, maar de belasting weet alles van mij ook al is en was het eerst geheim, en ook andere instantie mogen nu mee kijken, vreemd dat wij niet mogen kijken wat er met ons belastinggeld gebeurd!?

@rat 2002
je hebt groot gelijk buddy, en hebt mijn support ( ook financieel)
ook al heb ik niet veel, voor een process wil ik zeker bijdragen,
ook al is het weinig. als iedereen dat zou doen in plaats van te zeuren zouden we verder komen inplaats van achteruit.
hou me op de hoogte ;)
kan ook via pm !
groetjes twan

ik geloof eigenlijk niets ervan ik wil eerst zien dan geloven
gr darkraven

Ik sluit me aan bij de mening van Parabolica, heb zo mijn eigen ervaring met Canal+. Ik ben een aantal jaren trouw lid geweest omdat ik dolgraag alle trainingen wilde zien van de Formule1. Dan sta je toch wel raar te kijken wanneer ze gedurende het F1 seizoen plotsklaps uitzendingen schrappen om er voetbal voor in de plaats uit te zenden. Het was voor mij de druppel toen ik klaar zat voor de race die gereden werd in Amerika en gewoon helemaal NIET werd uitgezonden, zat ik naar RTL5 te kijken voor mijn dure abbo @#%$%@#...dan flip je wel even.

Heb geen goed woord over voor Canal+ Nederland, arrogante eikels zijn het, ze hebben ook nog eens het slechtste aanbod films van alle betaalzenders in Europa.

Opengooien die hap, mijn zegen heb je.

Rick99

@Rick99,

Volgens mij was het "Bernie Ecclestone" die vond dat de F1 achter de decoders uit moest omzo meer kijkers te krijgen voor de sponsers

en ja hoor we trappen er allemaal weer in

grtz

razors

Ik neem het voortouw en ga vanaf vandaag alles public maken, seca2, nagra2, irdeto 2 alles wat er wel is maar door sommige gewoon uit commercieel oogpunt niet openbaar word gemaakt.

Denk je dat?

Als het er echt zou zijn, dan waren er nu toch al ik weet hiet hoeveel advertentie's te lezen op markplaats.enz enz

Maar ik geef je het voordeel van de twijfel, en wacht rustig af..

Gr Fred.

dit zal voor bepaalde mensen een ongelofelijke newbee vraag zijn
maar hoe zit dat nu met bijvoorbeeld com en cablecrypt ??
is toch ook van irdeto ??
ik kom zelf vele site's tegen (heb er zelf ook een) waar een uitleg + foto's op staan om een decoder om te bouwen zodat men ongecodeerd gratis naar anal+ kan kijken ?? zijn deze personen en ik dan ook strafbaar ??
ook al zet ik er duidelijk bij dat het puur voor educatieve doeleinden is ??
ik lees vele dingen en zie veel dingen die elkaar tegen spreken qua wetboek van strafrecht als we het hier over hebben (dat is me ook niet echt duidelijk.
het is toch zo dat alles wat in de lucht zit en wij kunnen ontvangen dat we daar mee THUIS mogen experimenteren (of zie ik het nou echt verkeerd) ??
dus als ik een manier THUIS zou vinden om een codering te decoderen zou ik dat niet aan mijn vrienden mogen laten weten ??
ik ben dan wel nog niet zoveel thuis in het satgebeuren ik leer wel met de dag meer en vind het een zeer leuke hobby om te doen .. maar als het zo is dat deze hobby ook strafbaar gaat worden waar blijven we dan ?? hun worden er toch alleen maar beter van ??
ik zie het een beetje als hacken en cracken.. even ter herinering..
beetje raar voorbeeld maar zo zie ik het maar ..
microsoft komt met iets nieuws op de markt wat volgens hun waterdicht is .. er zijn ook hier hobbyisten in te vinden die toch proberen er doorheen te komen en het ook uiteindelijk lukt hierdoor kan ongelofelijk veel schade ontstaan .. die personen komen in het nieuws als de badboys .. maar ondertussen krijgen ze een baan bij microsoft om hun werk NOG beter te maken ..
en ik zie het zo dat het ook zo werkt in het sat gebeuren.
ze zeggen nu dus dat irdeto2 en seca2 niet te kraken is..
nu dit wel het geval is blijkt dus dat ze toch een foutje hebben gemaakt en ze dus nu weer opnieuw moeten beginnen om een nog beter systeem te maken dat echt niet te kraken is .. en ja met dank aan de SAT hobbyisten).
jogens is mijn gedachte nu echt fout ?????

jongens laat jullie niet gek maken door die Rat,hij was ook diegene die de Samsung bezitters van alles beloofde.

Er mag wel reklame gemaakt worden op internet om de satspullen die je nodig hebt ergens te kunnen kopen.

Er zijn in Nederland ook forums over het hacken van computers en daar worden ook geen stappen tegen ondernomen.
Terwijl er in de forums staat hoe je iemand z'n computer kunt hacken.

Ik denk dat ze gewoon een beetje machtsvertoon willen laten zien aan de Nederlandse sat-scene.
Jaren nooit echt iets van ze gehoord, maar nu er een nieuwe codering uitgekomen is willen ze deze beschermen zodat hij niet gehackt word.

Als ze daar bedrijfsjuristen hebben dan mogen ze wel met artikelen gooien waarin staat op welke gronden hun denken dat jij persoonlijk aansprakelijk gesteld kan worden en in welk opzicht hun dat dan zien.

ik vermoed een storm in een groot glas water.

groeten eric

ik ga een en ander juridisch verantwoord op zetten, verwacht dus niet dat er morgen een site is die verteld hoe en wat, ik he daar even tijd voor nodig.

Ten tweede wil ik duck niet in verlegenheid brengen, de regels die duck hanteerd zijn de zijne en dat mag ook want het is zijn board. Wat hij wel en niet wil mag hij tenslotte zelf uitmaken.
Ik heb daar ook respect voor dus zal mij niet nadelig over duck uitlaten.

Ik hoop tevens dat er met mij meerder zijn die deze slag aandurven of in ieder geval zo veel als mogelijk meehelpt om zoveel mogelijk publiekelijk te maken. Diegene die nu hierover negatief is/zijn zullen zeker wel financiele bedoelingen hebben of er financieel beter van willen worden. Het is een hobby en tuurlijk mag je de gemaakte kosten terugverdienen maar het maag nooit broodwinning worden want dan is het geen hobby meer....

Ik hoop op zo veel mogelijk steun van jullie want inderdaad moet er nu een vast komen te staan wat nu wel en niet mag....

ik heb ok veel respect an duck maar rat2002 heeft gelijk het is hobby en hobby moet je deling maar je moet niet overdreven
we hebben ok onzere eigen weet en dat is, ik zeg de waarheijd en allen de waarheijd ,maar zonder chaden
ik hoep dat je daar inslaagt rat2002 en alles wat je post moet waar zijn
sucsess roufa!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan