tijd voor de waarheid, of het nu wel of niet mag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees hier dagen aan een stuk dat men alles gaat uitleggen.
veel stoere taal eigenlijk en veel bullshit.
"ik ga bij een provider een site aanvragen" en zo... veel gelul viondt ik.
Je kan online een domein aanvragen, online een webspace huren en online publiceren, waarom al deze langzame maneuvers ?
Ik zeg het:" ik denk dat rat2002 en consoorten gewoon wolven zijn in schapevachten ! Gewoon andere meelokken en als ze meestappen : hup de tanden ( lees advocaten ) erin.

Gewoon negeren die jongens die beweren alles te weten maar niets zeggen. Hun l*l zal waarschijnlijk ook altijd langer zijn dan die van een ander, maar uit de broek gaan, nee hoor.

Ik zie het en hoor het wel als men echt klaar is om seca2 en alle andere 2's omzeild kunnen worden.

Patrick/Leuven

mijn bedoeling is om HERKENBAAR een site te hebben en niet anoniem!!! Wil juist de confrontatie aangaan met canal+ en diverse andere bedrijven die dreigen met juridische stappen, als je het niet met mij eens ben of wat dan ook reageer dan gewoon niet of doe het via PM!!!!

ik kom zelf vele site's tegen (heb er zelf ook een) waar een uitleg + foto's op staan om een decoder om te bouwen zodat men ongecodeerd gratis naar anal+ kan kijken ?? zijn deze personen en ik dan ook strafbaar ??
Ja zonder meer is dat strafbaar. Als je Computer Idee hebt, of een tijdje terug het nieuws goed bijgehouden hebt, weet je ook dat ze een hoop van die tijdschriften uit de handel hebben moeten halen en opnieuw uitbrengen omdat er de informatie in stond die jij hier noemt.

@Eric: Het is vrij logisch dat je het hacken van computers wel mag bespreken. Artikel 326 WvS gaat tevens over het verspreiden van informatie tot....
Bij mijn weten staat er in de Wet Computercriminaliteit II niet zo'n bewust artikel opgenomen dat verspreiden van informatie over hacken ook strafbaar zou zijn, en daar zit dus het verschil waarom je hacken van computers wel mag bespreken en hacken van coderingssystemen niet.

Blijft overigens toch het feit dat e.e.a. mijns inziens strijdig is met het verdrag van Rome.

Verder kan men positief of negatief posten over het voornemen van rat2002.
De positiviteit zal hij toch echt pas verdienen op het moment dat hij daadwerkelijk ook zo'n site opent.

Komt er niets van, dan kan men het gelijk stellen aan de mooie beloftes van ons aller Capone en weten we waar we aan toe zijn, maar stel je eens voor dat hij nu toch daadwerkelijk zo iets wil doen, dan mag er best steun voor betuigt worden.
Hoe meer steun er betuigt word, hoe dieper hij zal vallen als er achteraf dus niets van terecht komt en daar is ie dan zelf bij, dus ik vind niet dat men zich druk hoeft te maken over de positieve berichten alhier.

Zelf ga ik er vanuit dat hij het niet kan waarmaken, wel het opzetten van de site, maar niet het opengooien van de coderingen daarop, misschien eentje of een deel van eentje, maar niet van zowel Seca2 alsook irdeto2, geloof ik niet in.
Maar het voordeel van de twijfel krijgt ie, en mijn steun ook. :)

Originally posted by Black Tiger
Verder kan men positief of negatief posten over het voornemen van rat2002.
De positiviteit zal hij toch echt pas verdienen op het moment dat hij daadwerkelijk ook zo'n site opent.

Komt er niets van, dan kan men het gelijk stellen aan de mooie beloftes van ons aller Capone en weten we waar we aan toe zijn, maar stel je eens voor dat hij nu toch daadwerkelijk zo iets wil doen, dan mag er best steun voor betuigt worden.
Hoe meer steun er betuigt word, hoe dieper hij zal vallen als er achteraf dus niets van terecht komt en daar is ie dan zelf bij, dus ik vind niet dat men zich druk hoeft te maken over de positieve berichten alhier.

Zelf ga ik er vanuit dat hij het niet kan waarmaken, wel het opzetten van de site, maar niet het opengooien van de coderingen daarop, misschien eentje of een deel van eentje, maar niet van zowel Seca2 alsook irdeto2, geloof ik niet in.
Maar het voordeel van de twijfel krijgt ie, en mijn steun ook. :) [/B]

Ik vind het schitterend gesproken. mijn complimenten

ik ga hier helemaal in mee zeer mooi beschreven black tiger.
en veel steun en lof voor rat 2002.
we mogen wel is in opstand komen tegen deze ditators die het denken voor het zeggen te hebben tegen de gewone man.
dit is een vrij land mensen of toch niet !!!!!!

wees wijs doe het save laat ze een poepje ruiken van eigen deeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met enige verbazing en ook ongeloof heb ik deze posting gelezen.
Ik moet eerlijk zeggen rat2002 heeft wel lef. Gewoon de koe bij de horens pakken en een site opzetten waar alle oplossingen te vinden zijn.

Eerlijk gezegt geloof ik niet dat rat2002 deze technische kennis in huis heeft, maar wellicht heeft hij wel contacten met mensen die deze kennis wel bezitten (en willen delen).

Persoonlijk geloof ik wel dat er al het een en ander open is, maar veel zal het nog niet zijn.

Ook geloof ik niet dat het nog niet public zou zijn, vanwege de commerciele jongens. Fred schreef al dat er dan ook wel advertenties op marktplaats en E-bay zouden staan.

Natuurlijk zie ik ook wel in dat als het wel waar is, ik daar ook fijn de vruchten van ga plukken, dus daarom: rat2002 succes, als je hulp nodig hebt, hoef je het maar te vragen, mijn steun heb je.
maar mijn twijfels ook.............

Grtz Hangslot

op ebay ( met name Duitsland) wordt streng opgetreden tegen ALLES wat maar enigzins op de rand van legaal of illegaal zit.
CI modules die twijfelachtig zijn worden direct verwijderd.Het zelfde geld voor funkaarten , ook al zijn ze leeg enz. enz.
Ordnung muss sein auf ebay ! klop !

Hoi,

is het niet allemaal ??n pot nat.
Je hebt de legale en de firma's en je hebt de hackers en de meelopers
De ene wil geld en de andere wil geld sparen
De berlijnse muur zou ook nooit vallen en velen zijn er voor tenonder gegaan.Maar gevallen is ie!!!!!!!!!!
Het verschuift zich een beetje.
Is iets niet meer te "hacken " dan ga je het gewoon downloaden en zelf branden als je het gratis wil hebben.Of je gaat naar de openbare bibliotheek en huurt je daar goedkoop een dvd en zet die eventjes op een schijf.
De mogelijkheden zijn zat en de justitie weet niet meer waar aan te vangen is.
Maar dat betaalt de klant met de preis van zijn dvd of cd.
Want zijn we nu maar eerlijk; hoe is het mogelijk dat de film "Finding Nemo " op een bepaalde URL al voor 4 maanden volledig beschikbaar was ( en nu nog altijd )in DVD formaat????????
Hij is in europa pas in de bio voor 1 maand!!!!!!!!!
Hebben die jongens van de justitie zeker nog niet gezien zeker.
Alles is zwart op het moment op sat gebied voor de leek maar dat heeft maar 1 bedoeling en dat is de commercie.Waar over gepraat wordt dat wordt ook gekocht.
In principe heb je geen pay-tv nodig als je kan downloaden want dan heb je al 2 maanden VOOR de pay-tv zenders de gewenste film.
SPORT " SPORT????????" is het meest gewenste.
Vergeet die filmen and think cash : SPORT is the Game.
Mijn gedachte en ook mijn gelukwensen aan the rat ( met twijfels ).

groeten silverfox

nu even duidelijk RAT,,je naam maakt echt geen faam,.
OP DIT WAT IK beweer,,ik heb alles,,ik houd me altijd op de achtergrond.
EN VERVEEL me eigelijkertijds wel,,enja dan ga je verdiept in deze
materie zoeken(gevonden) verder.
Zo ja houd je stil,,,,,.
OF maak openbaar wat je beweert.
WANT hier krijg ik de schij.. van.
En bij deze ,,ik beantwoord niemands replay..uitz. echte..vrienden.
Maar deze kijken al mee in ons covenant.
WE LOVE The
WORLD OF Sientific problems and so.lucions..Ha
Wij die samen zijn hebben altijd een olossing.
Mijn naam J

Wat is nou eigenlijk het probleem aan publiek maken?

Is iedereen het verdrag van Rome soms vergeten? Daarin staat geregeld dat iedereen het recht heeft om radio/TV zenders vrij te ontvangen. In principe is betaal-tv dus een illegale aktiviteit !!!

Daarnaast hebben we nog zoiets als vrijheid van meningsuiting (ergens ??n van de eerste artikelen in onze eigen grondwet) !!!

In feite staan we dus beresterk en belet niets ons om alles gewoon publiek te maken. Zonder nare consequenties!

Denk hier maar eens over na !!!

Greetzzz.

Ik wens heel veel sccs.

Originally posted by blokr
Wat is nou eigenlijk het probleem aan publiek maken?

Is iedereen het verdrag van Rome soms vergeten? Daarin staat geregeld dat iedereen het recht heeft om radio/TV zenders vrij te ontvangen. In principe is betaal-tv dus een illegale aktiviteit !!!

Daarnaast hebben we nog zoiets als vrijheid van meningsuiting (ergens ??n van de eerste artikelen in onze eigen grondwet) !!!

In feite staan we dus beresterk en belet niets ons om alles gewoon publiek te maken. Zonder nare consequenties!

Denk hier maar eens over na !!!

Greetzzz.

Er is in Nederland maar een wet waar iedereen bang voor moet zijn en dat de wet van het grote geld.
Daarmee bedoel ik dat ze je kunnen aanklagen en al zouden ze het niet winnen ze houden het tenslotte veel langer vol.
Een beetje advocaat kost toch snel 200 euro per uur en geloof mij dit is geen kwestie van een paar uurtjes.

Denk daar maar eens over na !! Of je moet natuurlijk geld teveel hebben :)

intimidatie.............

M??r is het niet.

Of rijden jullie 120 waar dat mag ?

Altijd betalen om te parkeren ?

?ls Irdeto (of welke andere codeknutselaar dan ook) wil dat het niet te kraken is, dan moeten ze, net als de firma LIPS, zorgen dat het niet te kraken IS.

En niet lopen janken als ze het werk waar ze vet voor betaald worden niet goed uitvoeren en om het falen te verbloemen een paar satellietliefhebbers 'bedreigen'

Het wordt met de dag gekker hier.......................

Originally posted by lepasta
intimidatie.............

M??r is het niet.

Of rijden jullie 120 waar dat mag ?

Altijd betalen om te parkeren ?

Het wordt met de dag gekker hier.......................

Durf jij de strijd aan te gaan dan? neem maar vast een extra hypotheek....
Natuurlijk is het pure intimidatie maar zolang er nog een juridische uitspraak is kan dat ook.
Het wachten is alleen op iemand met voldoende geld en ballen.

En dan niet annoniem posten, nee gewoon onder je eigen naam de strijd aangaan.

Beste satvrienden,
Als ik al deze topix lees dan vallen mij de schoenen uit.
Waar hebben jullie het nu eigenlijk over.Het is bij de wet verboden om illigalen software of code's/key's te verspreiden.
Dat wij als hobbyisten daar veel plezier aan beleven en de handelaren er veel geld mee verdienen is een ander verhaal.
Hoe je het ook draait of keert het is verboden en als je het dan toch doet en je wordt gepakt en moet je niet zeuren.Het blijft onze hobby ook leuk houden, als ik denk aan vroeger met de 27 mc bakkie's de oudere onder ons zullen die tijd zich zeker nog kunnen herrinneren.De meeste die zitten te kankeren dat ze geen beeld hebben zijn alleen maar op uit om zwart te kijken en willen er niets voor doen.Ik waardeer de lef waarmee de Rat aan de gang wil gaan en heb begrepen dat hij dat op een eigenwijze zal presenteren.
M.V.G. Panamsat

Tjonge jongens wat een geblaat, een aantal jaren geleden is seca geheel open gezet door een aantal mensen, vertel en denk nou eens wat er sindsdien is gebeurd.

Allereerst de commercie de handel dus dook er op in mensen die geen programmer hadden kochten een goldcardje geheel autoupdate voor 300 gulden de euro was er nog niet veel zijn daar in getrapt.

Alle machines cq modules werden ineens aangepast wel of niet legaal de prijzen rezen de pan uit.

Ik zal nog een voorbeeld geven de modules mm mr joker freecam nozapp noem maar op gewoon geldklopperij en we zijn er allemaal ingetuind want de burger ik bedoel de hobbyist moest zelf aan de slag om het spul aan de praat te houden....

Wat doen de providers die gaan over op een andere techniek logisch ik zou het ook doen als ik zo'n firma had want er wordt van je gestolen.
Ik kijk nu even niet naar kwaliteit.....

Wat gebeurd er nu de echte en met nadruk op de echte hobbyist zit er niet meer om tespringen om de boel openbaar te maken..

Begijpelijk?????ja want de handel springt daar gelijk op in en verdiend er weer scheppen geld mee de hobbyist die moet maar zien dat hij de eventuele proceskosten en afkoop sommen kan betalen.

Dus het moraal ik denk dat je moet stoppen met deze discussie of de rat nu wel of niet de boel openbaar wil gaan maken moet hij helemaal zelf weten ik neem aan dat hij de gevolgen die hier uit voort kunnen komen kent!!!!!!!!!

Nog een voorbeeldje het gewraakte c...s....g moet je opletten heel veel fabrikanten gaan hun receivers aanpassen zodat die mogelijkheid er is en wat doen we we gaan die dingen aanschaffen.

Is het legaal illegaal de fabrikant zal het een worst zijn hij dekt zich in wij kunnen dat niet.

Ik heb al eerder geopperd om underground te gaan ik denk persoonlijk dat dit de beste weg is.............

Je kunt alles natuurlijk ook eens omdraaien. Stel nu eens dat het vrijschakelen en de informatie hierover vrijgeven, niet illegaal cq. strafbaar zou zijn. Stel nu dat op internet tig sites zouden zijn met keys en files en beschrijvingen over hoe te kijken naar abonnee-tv. M.a.w. dat half Europa gratis naar C+, Premiere, Taquilla, TelePiu etc. zou kunnen kijken. Hoe lang zal dit dan duren? De maatschappijen (Vivendi etc.) hebben 'bestaansrecht' door het verkrijgen van lidmaatschapgelden. Als men dus in staat zou zijn om 'gratis' te kijken, hebben dergelijke commerciele bedrijven weinig tot geen inkomsten en zullen dus het loodje leggen. Wat weer tot gevolg heeft dat we geen files en keys e.d. meer nodig hebben.

Conclusie: misschien is het wel beter dat al 'onze' activiteiten illegaal blijven. Zo hebben we in ieder geval nog genoeg te bespreken en uit te proberen voor wat betreft het uitoefenen van onze hobby (dit geldt in ieder geval voor de meeste van ons die daadwerkelijk het 'kraken' zien als hobby en NIET het gratis kijken)

Laatst hadden we het erover dat dit duck board begon te lijken op theekransjes.

In dit topic kun je kennismaken met alle theeleuters, iedereen is aangeschoven in deze besloten klub.
Alle betweters zijn heerlijk (thee) aan het leuteren .
En eten hierbij natuurlijk een lekker een koekje van eigen deeg.

Wat een zwamverhalen.

Was het niet dat rat2002 de samsung bezitters ruim voor Kerst 2002 iets beloofde en nooit zijn belofte nakwam.

Zo ook deze neuzelarij. Ik doe dit Ik beloof dat maarrrrrrrrr het kost wat tijd om dit op te zetten.
Daar gaat rat 2002 richting 2004 met alle theeleuters in het kielzog.

Succes

Laatst hadden we het dat dit duck board begon te lijken op theekransjes.

In dit topic kun je kennismaken met alle theeleuters, iedereen is aangeschoven in deze besloten klub.
Alle betweters zijn heerlijk (thee) aan het leuteren .
En eten hierbij natuurlijk een lekker een koekje van eigen deeg.

Wat een zwamverhalen.

Was het niet dat rat2002 de samsung bezitters ruim voor Kerst 2002 iets beloofde en nooit zijn belofte nakwam.

Zo ook deze neuzelarij. Ik doe dit Ik beloof dat maarrrrrrrrr het kost wat tijd om dit op te zetten.
Daar gaat rat 2002 richting 2004 met alle theeleuters in het kielzog.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan