tijd voor de waarheid, of het nu wel of niet mag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst hadden we het dat dit duck board begon te lijken op theekransjes.

In dit topic kun je kennismaken met alle theeleuters, iedereen is aangeschoven in deze besloten klub.
Alle betweters zijn heerlijk (thee) aan het leuteren .
En eten hierbij natuurlijk een lekker een koekje van eigen deeg.

Wat een zwamverhalen.

Was het niet dat rat2002 de samsung bezitters ruim voor Kerst 2002 iets beloofde en nooit zijn belofte nakwam.

Zo ook deze neuzelarij. Ik doe dit Ik beloof dat maarrrrrrrrr het kost wat tijd om dit op te zetten.
Daar gaat rat 2002 richting 2004 met alle theeleuters in het kielzog.

Succes

Er is niets mis mee, als commerciele instellingen als Canal+ failliet gaan. Het zou slechts betekenen, dat programma's weer "betaalbaar" worden voor publieke omroepen. Dus weer gewoon Ajax-Feyenoord bij de NOS...
Het hele verhaal doet me sterk denken aan een toneelstuk van Bertold Brecht, Mahagonny, onlangs nog te zien op het ZDF Theaterkanal.
In dit stuk wordt gestolen, geprostitueerd, illegaal gegokt, drugs verkocht en gemoord, zonder dat men daarvoor gestraft wordt.
Op het einde van het stuk begaat de hoofdpersoon de grootst mogelijke misdaad: Hij kan zijn rekening niet betalen. En daarvoor wordt hij ter dood veroordeeld.
Sinds dit stuk in 1930 geschreven werd, is er niets veranderd. Alles mag, maar als je aan het grote geld komt, word je afgemaakt.
Enige kans die je hebt, rat2002, is er voor zorgen dat je de eerste bent die schiet. En daar wil ik je best mee helpen.

Of zou de rat2002 2003 bedoeld hebben voor de samsungbezitters????????

Originally posted by the matrix
1 keer was genoeg , schijnbaar een hick-up in duckup!!

Je schenkt drie keer thee in man! Let toch eens op! Het kopje loopt over!

Rolo

Een rechtsbijstand verzekering kan wonderen doen.

groetjes eric

Een rechtsbijstand verzekering kan wonderen doen.

groetjes eric

Ik ben iedere keer weer verbaasd wanneer ik lees dat er nog steeds mensen bestaan die geloven dat het illigaal kijken naar betaal tv tot failiette bedrijven zal leiden, wat een onzin. De meerderheid van betaal tv klanten zal blijven betalen, die hebben helemaal geen zin in al dat gedoe met keys en proggen. Ik keek altijd naar de 6 kanalen Formule1 op Premiere, denk je nou echt dat als ik dit via een abbo kon kijken (kost maar 18 euro trouwens), ik dat gezeik wil van keys en instabiele patches?

De cassette recorder kwam uit (wat, 30 jaar geleden?) en de "industrie" schreewde moord en brand dat nu niemand meer een plaat ging kopen. De videorecorder kwam uit (1982?) en de "industrie" weer in rep en roer, nu kocht niemand ooit nog een video. De dvd encrypty werd gehacked, HELP nu gaat de industrie echt ten onder.

Ondertussen liggen de schappen van meneer breukhoven (Freerecordshops dus) boordevol en word er prima zaken gedaan. De artiesten die films en muziek maken kopen 12 huizen en komplete eilanden en vullen hun kollektie van tig Ferraries aan met ander lekkers, het geld kan niet op.

Oh ja, we hebben ook nog die mooie cijfers in het nieuws over misgelopen omzet door kopieren...hahaha...tuurlijk, alsof jantje minimum inkomen met een download kollektie van 50.000 eurie dit anders wel even had aangeschaft...waarvan had hij dat betaald dan????...wat een gelul allemaal.

Een goed produkt verkoopt zichzelf en zo is het en het is altijd leuk om een Cd of DVD voor je verjaardag te krijgen, ik zie me al aankomen met een kopietje ...duh.

Ik zou zeggen, doe die jongens van de encryty bedrijven een plezier en hacken die hap, word er tenminste nog een beetje geld verdient....dat heet economy.

@rat2002

Neen, geen PM, want je doet het ook niet en je vrienden ook niet,

jullie zijn gewoon een bende jan-mijn-kloten en jullie hebbe een klein pikkie en hopen op te valle door gewoon oeverloos te lullen. Trouwens iedereen op dit bord.

Ondanks alle dreigementen vindt ik gewoon alle files op het net en laten we we wel wezen seca2,irdeto2 enzo, ok gewoon effe zwart voor een tijdje en dan... misschien even tijd maken om te gaan biljarten of gewoon je vriendin eens laten pijpen ipv. te rukken voor anal+ ( want dat is toch de term die jullie graag gebruiken).

Ik kap ermee, duckforum is gewoon een plek voor ouwe hoeren die zlefs nog niemand kunnen strikken om te pijpen voor 5 euro...

de mazzel, bende oetlullen

Patrick De Belg

Pedege, ook de ballen, dat sommige Belgen het iq van een Belg nog niet ontstegen zijn blijkt al weer, begrijpend lezen is toch iets wat voor de wat slimmere mensen is weggelegd. Gelukkig zijn er ook slimme Belgen, maar helaas ben jij daar niet eentje van.

De videorecorder kwam uit (1982?)
Duh... uitkomen ja... uitgevonden was ie al rond 1968.:) Maarja, Philips dacht weer eens meer te kunnen verdienen eraan als ze het even vast zouden houden, maar echt toen was ie er al, heb hem nog in een heel oude elektuur zien staan, is toen echter niet op de markt gebracht.

Degenen die zich aan deze thread storen: stelletje kleuters, je ziet waar de topic over gaat, wil je het niet lezen, lees het dan ook niet er zijn zat mensen die het wel interessant vinden.

Mensen die verklaringen afgeven als dat er dingen bestaat als een rechtsbijstandsverzekering en dat het wettelijk betreffende bepaalde delen (verdrag van Rome waar ik zelf ook herhaaldelijk naar gewezen heb bijv.) ook eigenlijk moet kunnen, daar heb ik maar 1 antwoord voor.
Ga je gang!

Het is gemakkelijk op iemand te vitten en kritiek te geven dat men voorzichtiger wenst te zijn.
Een rechtsbijstandsverzekering staat je niet altijd bij bij strafzaken, daar moet je goed bij opletten.
Dat artikel 326 in strijd is met het verdrag van Rome heb ik ook al vaker geroepen, maar heeft hier iemand de tijd en vooral het geld om het even aan te kaarten bij het Europese Gerechtshof?

Het klinkt allemaal mooi, maar buiten degenen die Duck gelijk geven, lees ik alleen maar verhalen van mensen die het ofwel flauwekul vinden allemaal (en zelfs niets durven) of wel goede raad hebben, maar net als Duck niet de eerste wil zijn die het voor de rechtbank even gaat uitleggen.:)

Dan blijven er uiteraard nog altijd de gewoon echt strafbare feiten en er is niets op tegen dat bedrijven hun produkt proberen te beschermen.

Er is echter wel een heel groot verschil of je 140 rijdt i.p.v. 120 op de autosnelweg, of dat je veroordeelt wordt omdat je een bedrijf schade aandoet (want dat loopt vlug in de tienduizenden euro's vergeleken met misschien 1000 euro boete en rijbewijs tijdelijk weg bij overtreding van meer dan 50km), scheelt wel effe, niet?

Persoonlijk ben ik maar op 1 ding tegen en dat is als ze boards en sites proberen aan te pakken met onrechtmatige middelen en op onjuiste gronden en beschuldigingen.

Wie het beter kan, die moet het dan maar bewijzen, klagen kan iedereen. Beter zou het zijn Duck dankbaar te zijn voor al die jaren dat hier -wel- alles kon.

@BT
Ik begrijp niet dat je nog op zo'n stuke onbenul als die zuiderbuur reageert.
Weer zo een die straks vooraan staat van kun je me de files of de url toe sturen..

Nou belgje het enigst wat je hier mee bereikt is dat ik geen belg meer aan een seca2 originele kaart helpt basta

En nu ben ik er echt opgetrapt........

Jweeell.... er zijn best ook nog een heleboel goede Belgen hoor.
Mijn stoort het verder niet, en ik ben nu eenmaal impulsief vandaar dat ik er ook op reageer.
Kost me ook geen moeite, zo'n stukkie type ik op nog geen 2 minuten.

Jeetje ik 5 met 2 vingers nou ik ga aan mijn biertje een echte nederlands biertje......

Neen ik ben geen domme belg.
maar wat it gewoon niet begrijp is dat ik het ongelooflijk vindt dat jullie hier allen zitten te praten ( sorry schrijven, typen, ... ) maar niets concreets doen dan enkel maar op de wet te wijzen.
Heel dit bord berust op hobbyisten die er enkel maar op uit zijn om een bepaalde caode of security te omzeilen en mensen zoals ik profiteren ervan. En vanaf het moment dat bepaalde files ivm seca2 beschikbaar zijn, zal het web overspoeld worden.Is het niet het Duckboard, danwel TonyDoe of Hutsefruts of een andere...
I bedoel maar, ik kan wel pc en servers hacken, maar vanzodra men overgaat naar een ander algoritme, dan heb ik en de anderen gewookn tijd nodig en verspillen we niet onze tijd om beloftes te malken in forums en zo want mensen zoals rat2002 en ze gaan nooit iets echts doen. Waarom worden ze dan altijd vergeleken met die fameuze capone... ?

In ieder geval: DUCK je hebt gelijk over wat de inhou van dit bord betreft, maar dan moet je ook deze en soortgelijke threads ervan af gooien.

Waar is de tijd dat de up en dowload section rood stond ? Waar is Boris trouwens ? Of is hij en de duck dezelfde misschien ?

Zoveel vragen en nog steeds kijkt iedereen zwart ( letterlijk eg figuurlijk).

De stomme zuiderbuur die echt niet opkijkt van zijn noorderbueren maar wel dik geld verdient aan zijn noorderbueren als ze weeral iets mispeuterd hebben op hun computersysteem en de internationale betaling niet de deur uit gaan. En ik maar 1500 euor per interventie vragen. Van domme buren gesproken ( noord of zuid)....

Ik ga pitten...

Amen en weltrusten en neem de volgende keer een woordenboek erbij schrijft wat makkelijker......

sla met het woordenboek op je p.....e dan heb je anal+ niet nodig hihihihi

Patrick de zwartkijker

@Black Tiger, heb je oude blaadjes gelezen waar de videorecorder uit 1968 al in stond, of ben je de oudste satter op dit bord....hehe

Mensen die buro van rechtshulp erbij halen als oplossing hebben werkelijk geen benul van de problemen waar iemand in terechtkomt wanneer hij in een rechtzaak met Canal+ verwikkeld raakt. Het opsommen van wetgeving is mooi, maar wat heb je er aan, helemaal niets.

Zelf ben ik in 2 rechtzaken verwikkeld geweest, eentje tegen een grote verzekeraar en eentje tegen een rijke huizeneigenaar. In beide gevallen had ik de wet 100% achter mij, 1 van mijn advocaten zei zelfs nog "ik eet mijn bef op als we verliezen". Nou, ik kon peper en zout gaan halen en hij kon gaan kouwen, ik verloor beide zaken :(

Wat veel mensen niet weten is dat een rechter ONAFHANKELIJK is en de wet als LEIDRAAD heeft, hij kan dus TEGEN de geldende wetgeving in beslissen.......ik hoor mensen denken ..HUH??....maar geloof mij, het is waar en ik spreek uit ervaring.

Mensen die roepen "ik draag wel financieel bij", die bedoelen het wellicht goed, maat ook hier kan ik uit de praktijk spreken.

Midden jaren negentig draaide ik een website die totaal uit de hand liep, had duizende bezoekers op 1 dag en meer dan 5Gb traffic (dit kostte toen nog goudgeld). Ik meldde dat ik er mee moest stoppen omdat het onbetaalbaar was geworden en kreeg honderden reacties "niet stoppen, we willen bijdragen in de kosten". Nou, uiteindelijk kwam er 90 dollar binnen en ik kon sluiten.

Als rat in een rechtzaak moet verschijnen, dan staat hij er helemaal alleen voor, maak je geen illusies rat. Zij die altijd maar roepen "eerst zien dan geloven" zullen over je lijk lopen om de proggers en keys te halen als het voor het grijpen ligt en geen seconde ene moer om je geven.

Rick99

Hahahahahahahahahahaha........
Wat is het toch leuk dat seca 2 etc.
Groeten Ben bye bye ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan