Pedege, ook de ballen, dat sommige Belgen het iq van een Belg nog niet ontstegen zijn blijkt al weer, begrijpend lezen is toch iets wat voor de wat slimmere mensen is weggelegd. Gelukkig zijn er ook slimme Belgen, maar helaas ben jij daar niet eentje van.
De videorecorder kwam uit (1982?)
Duh... uitkomen ja... uitgevonden was ie al rond 1968.
Maarja, Philips dacht weer eens meer te kunnen verdienen eraan als ze het even vast zouden houden, maar echt toen was ie er al, heb hem nog in een heel oude elektuur zien staan, is toen echter niet op de markt gebracht.
Degenen die zich aan deze thread storen: stelletje kleuters, je ziet waar de topic over gaat, wil je het niet lezen, lees het dan ook niet er zijn zat mensen die het wel interessant vinden.
Mensen die verklaringen afgeven als dat er dingen bestaat als een rechtsbijstandsverzekering en dat het wettelijk betreffende bepaalde delen (verdrag van Rome waar ik zelf ook herhaaldelijk naar gewezen heb bijv.) ook eigenlijk moet kunnen, daar heb ik maar 1 antwoord voor.
Ga je gang!
Het is gemakkelijk op iemand te vitten en kritiek te geven dat men voorzichtiger wenst te zijn.
Een rechtsbijstandsverzekering staat je niet altijd bij bij strafzaken, daar moet je goed bij opletten.
Dat artikel 326 in strijd is met het verdrag van Rome heb ik ook al vaker geroepen, maar heeft hier iemand de tijd en vooral het geld om het even aan te kaarten bij het Europese Gerechtshof?
Het klinkt allemaal mooi, maar buiten degenen die Duck gelijk geven, lees ik alleen maar verhalen van mensen die het ofwel flauwekul vinden allemaal (en zelfs niets durven) of wel goede raad hebben, maar net als Duck niet de eerste wil zijn die het voor de rechtbank even gaat uitleggen.
Dan blijven er uiteraard nog altijd de gewoon echt strafbare feiten en er is niets op tegen dat bedrijven hun produkt proberen te beschermen.
Er is echter wel een heel groot verschil of je 140 rijdt i.p.v. 120 op de autosnelweg, of dat je veroordeelt wordt omdat je een bedrijf schade aandoet (want dat loopt vlug in de tienduizenden euro's vergeleken met misschien 1000 euro boete en rijbewijs tijdelijk weg bij overtreding van meer dan 50km), scheelt wel effe, niet?
Persoonlijk ben ik maar op 1 ding tegen en dat is als ze boards en sites proberen aan te pakken met onrechtmatige middelen en op onjuiste gronden en beschuldigingen.
Wie het beter kan, die moet het dan maar bewijzen, klagen kan iedereen. Beter zou het zijn Duck dankbaar te zijn voor al die jaren dat hier -wel- alles kon.