Ik heb het zo eens gelezen,maar inderdaad het zijn een hoop mooie verhaaltjes.
Ik wens rat2002 veel succes,maar weet dat het toch niet gaat gebeuren,zowel is het mooi meegenomen,maar staar jullie alsjeblieft nou niet weer blind op iets wat waarschijnlijk toch een dooie mus blijkt.Jepp het is een stuk zwarter,iets wat iedereen wist dat het ging gebeuren,het is al eerder gebeurd met pakketten,en altijd kwamen er weer mooie verhalen,maar de tendens is nu gewoon eenmaal zo,dat praatjes vullen geen gaatjes,en mooie woorden brengen geen oplossing.Dan zijn er ook nog een hoop mensen die er lekker aan willen verdienen,maar neem van mij maar ??n ding aan,als de grote kraak komt,dan komt hij heel stil zonder voor aankondiging.Verder is het zo dat ik zelf van mening blijf dat een key (wat is een key) op zich niks doet en dus ook niet illegaal is,dat komt waarschijnlijk pas op het moment dat je hem op de kaart progt,want daarvoor is het nog niks en kan het wel een serienr zijn of een rekenreeks.Denk dat ze daar dan ook weinig aan kunnen doen.Files daarentegen,met emulatie etcetra zal natuurlijk wel aangepakt kunnen worden,daar je dan waarschijnlijk de copyryght overtreedt en dat is veel makkelijker te linken aan de sathobby.Het praten daarentegen over de gebruikte coderingen,is volgens mij niet illegaal,binnen bepaalde perken.Van cardscharring moet ik ook nog maar zien of daar door de wet wel in voorzien is,maar ik denk zelf dat daar nog geen regels voor zijn en is dan dus niet illegaal.Verder denk ik dat men zich niet te druk moet maken,het is even zwart en dat zal best wel even duren,maar ik heb wel bepaalde redenen om aan te nemen,dat er toch wel oplossingen komen,niet van de kant van de hobbyisten,maar wel van een andere kant als het te lang duurt,wij eten er namelijk niet van,die andere hoek wel.Dus ik denk dat geduld een schone zaak is,en heb gewoon niet de verwachting dat je volgend jaar al weer beeld ziet op alle pakketten,want dat is niet zo.Dat beeld komt pas weer als het uit die bepaalde hoek hongerwinter wordt.Verder goed uitkijken met wat je download i,vm dialers en virrussen de komende tijd,want dat zal wel weer in extra hevigheid uitbreken,maar gewoon de files die aangeboden worden uitproberen,en misschien zit er dan inneens ergens een oplossing tussen.En proberen tweedracht en ruzies te vermijden,daar schiet je toch niks mee op en maakt je beeld toch niet sneller gekleurd.Wil je pers? beeld neem je een jaartje anal+ abbo,wil je gewoon gratis kijken zal je toch moeten wachten,en het wil nu niet zeggen dat als het gekraakt wordt,je weer net zolang kan kijken als voorheen het geval is geweest,want dat denk ik niet!!!Denk zelf dat het voor de echte gratis niks doen kijkers wel over is,want als er wat komt zal je er wel zelf wat voor moeten doen.De tijd dat er een kant en klaar file komt,zal waarschijnlijk niet gauw meer gebeuren.En dat is wat de echte hobbyisten weer hebben geleerd.