tijd voor de waarheid, of het nu wel of niet mag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of was het nou maxima.....en dan hexi.... of ....ils
Doei doei ben;)

Originally posted by pedege
sla met het woordenboek op je p.....e dan heb je anal+ niet nodig hihihihi

Patrick de zwartkijker

Nee ik denk een dokter????
of een heerlijke negerin ..
Groeten Ben bye bye ;)

@dbox-2 ga je nou in iedere thread ff vertellen dat je alles open hebt.???? Dat weten we ondertussen wel.

@rat Tis maandag en ik hoop dat je je beloftes nakomt en dat het geen nare gevolgen gaat hebben.(ik weet dat je zei dat je ff de tijd zou nemen om een site te maken) Of je het nu wel of niet doet maakt me nie zoveel uit want het komt toch wel ooit:biggrin:

@Pedege

Typie's een voorbeeld van een geiriteerde zwartkijker, die zelf nooit wat ondernomen heeft...., De 1 druk op de knop hobby?st....

Laat ze maar lekker weg blijven....

GR Fred.

@Twilight

Kijk nog eens naar de naam van Pedege: 'Patrick'. Dit figuur heeft reeds eerder lulverhalen lopen ophangen: o.a. werkende kabeldecrypters waarvan 'meneer' foto's zou laten zien etc.

Wat mij opvalt is dat er 2 groepen bestaan, de echte hobbyisten, deze hebben begrip voor wat ik vertel, hebben geduld en weten waar er over gesproken word, en een tweede groep, de schooiers!!, gaan overaal tegenin, weten alles beter en staan met de handjes open als er gedeeld word. Die laatste groep heb ik een schijt hekel aan...... Laat die maar ergens anders gaan spelen en zich niet mengen in deze discussie.

Voor de mensen uit de eerste groep, en dat is toch wel het merendeel, ik heb inmiddels webspace aangevraagd, makkelijk te traceren door canal en meer van dat soort kapitalisme figuren. Heb ook de eerste brief via mail binnen waarin gedreigd word met een proces voordat ik al iets online heb gezet!!!
Ik laat me niet bang maken en weet waar ik mee bezig ben, heb een gezin maar dat staat buiten schot, net als mijn prive bezittingen en spaartegoeden.... (daar kunnen ze niet aan omdat ik het goed op aan zetten ben!)

Verder heb ik ook wel en beetje van jullie kennis nodig, heb je interesse, weet je een en ander van sites maken, onderhouden en natuurlijk affeniteit met de schotel, laat dan een PM achter met je mailadres zodat ik je kan mailen hoe en wanneer alles gaat gebeuren en hoe je mij kan helpen.

Alvast bedankt.

Voor al diegene die er geen vertrouwen in hebben, PM met daarin negatieve dingen.... daar zit ik niet op te wachten en ben nu eens een vent en doe dat dan ook niet!!!!

ik vindt dat de rat goed bezig is ik ben zelf met pink plus bezig
maar het wil niet lukken de kosten zijn abnormaal en je krijg niks
rat waar jij mee bezig ben en als je het lukt zou ik willen weten of je het ook kan met pink plus
veel geluk en sterkte met het op zetten van je site

Rat , als je met kosten te maken krijg hoor ik ,en denk ik meerdere mensen daar graag over.

Sponsors zijn er op zeker genoeg.

Grtz.

Originally posted by rat2002
Voor de mensen uit de eerste groep, en dat is toch wel het merendeel, ik heb inmiddels webspace aangevraagd, makkelijk te traceren door canal en meer van dat soort kapitalisme figuren. Heb ook de eerste brief via mail binnen waarin gedreigd word met een proces voordat ik al iets online heb gezet!!!
Ik laat me niet bang maken en weet waar ik mee bezig ben, heb een gezin maar dat staat buiten schot, net als mijn prive bezittingen en spaartegoeden.... (daar kunnen ze niet aan omdat ik het goed op aan zetten ben!)

Ik neem aan dat je ook een url voor een weblink hebt gekregen van je provider.?? Daar kun je het evt toch opzetten.

Ik waardeer je moed en als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel:biggrin:

Originally posted by HenkdeKwater
@dbox-2 ga je nou in iedere thread ff vertellen dat je alles open hebt.???? Dat weten we ondertussen wel.

Hoi henke......
Nee nee dat doe ik niet hoor vooral niet tegen zulke zielige figuren.
Groeten ben bye bye ;) sterkte

Ik heb het zo eens gelezen,maar inderdaad het zijn een hoop mooie verhaaltjes.
Ik wens rat2002 veel succes,maar weet dat het toch niet gaat gebeuren,zowel is het mooi meegenomen,maar staar jullie alsjeblieft nou niet weer blind op iets wat waarschijnlijk toch een dooie mus blijkt.Jepp het is een stuk zwarter,iets wat iedereen wist dat het ging gebeuren,het is al eerder gebeurd met pakketten,en altijd kwamen er weer mooie verhalen,maar de tendens is nu gewoon eenmaal zo,dat praatjes vullen geen gaatjes,en mooie woorden brengen geen oplossing.Dan zijn er ook nog een hoop mensen die er lekker aan willen verdienen,maar neem van mij maar ??n ding aan,als de grote kraak komt,dan komt hij heel stil zonder voor aankondiging.Verder is het zo dat ik zelf van mening blijf dat een key (wat is een key) op zich niks doet en dus ook niet illegaal is,dat komt waarschijnlijk pas op het moment dat je hem op de kaart progt,want daarvoor is het nog niks en kan het wel een serienr zijn of een rekenreeks.Denk dat ze daar dan ook weinig aan kunnen doen.Files daarentegen,met emulatie etcetra zal natuurlijk wel aangepakt kunnen worden,daar je dan waarschijnlijk de copyryght overtreedt en dat is veel makkelijker te linken aan de sathobby.Het praten daarentegen over de gebruikte coderingen,is volgens mij niet illegaal,binnen bepaalde perken.Van cardscharring moet ik ook nog maar zien of daar door de wet wel in voorzien is,maar ik denk zelf dat daar nog geen regels voor zijn en is dan dus niet illegaal.Verder denk ik dat men zich niet te druk moet maken,het is even zwart en dat zal best wel even duren,maar ik heb wel bepaalde redenen om aan te nemen,dat er toch wel oplossingen komen,niet van de kant van de hobbyisten,maar wel van een andere kant als het te lang duurt,wij eten er namelijk niet van,die andere hoek wel.Dus ik denk dat geduld een schone zaak is,en heb gewoon niet de verwachting dat je volgend jaar al weer beeld ziet op alle pakketten,want dat is niet zo.Dat beeld komt pas weer als het uit die bepaalde hoek hongerwinter wordt.Verder goed uitkijken met wat je download i,vm dialers en virrussen de komende tijd,want dat zal wel weer in extra hevigheid uitbreken,maar gewoon de files die aangeboden worden uitproberen,en misschien zit er dan inneens ergens een oplossing tussen.En proberen tweedracht en ruzies te vermijden,daar schiet je toch niks mee op en maakt je beeld toch niet sneller gekleurd.Wil je pers? beeld neem je een jaartje anal+ abbo,wil je gewoon gratis kijken zal je toch moeten wachten,en het wil nu niet zeggen dat als het gekraakt wordt,je weer net zolang kan kijken als voorheen het geval is geweest,want dat denk ik niet!!!Denk zelf dat het voor de echte gratis niks doen kijkers wel over is,want als er wat komt zal je er wel zelf wat voor moeten doen.De tijd dat er een kant en klaar file komt,zal waarschijnlijk niet gauw meer gebeuren.En dat is wat de echte hobbyisten weer hebben geleerd.

Voorlopig heb ik allen maar respect voor de moed van Satrat. Met het opzetten van een nieuwe website waar alles wordt besproken verken je toch wel de mogelijkheden van de ruimte die de wetgever je biedt. Dat er rechtzaken en bangmakerijen naar zijn isp en hemzelf zullen volgen lijkt me dan ook een uitgemaakte zaak.
Als je de soms spastische en buitenproportionele reacties van C+ of vertegenwoordigers daarvan ziet tegen een simpel berichtje over cardsharing waarin eigenlijk niets relevants aan informatie naar buiten wordt gebracht lijkt het verder min of meer onmogelijk dat zijn site een lang leven beschoren is.
Ik begrijp Satrat verder wel. Het satwereldje is hard bezig een clubje van insiders te worden die de informatie hebben, en een grote groep mensen die in een donkere kamer staan te roepen tegen muren. De mogelijkheden om openlijk en eerlijk te discussieren over de mogelijk- en onmogelijkheden is de laatste tijd met dreigementen van Irdeto en C+ behoorlijk afgenomen. Ging men vroeger over zijn theewater bij het publiceren van key's en aanverwante zaken, tegenwoordig dreigt men al met rechtzaken voordat er daadwerkelijk een bericht is geplaatst.
Dit discussieren is door deze dreiging eigenlijk op geen enkel Nederlandstalig board meer mogelijk. Niet bij s4a, niet bij de SatNerds, niet bij het Funboard en ook niet bij Duck.
Vandaar dus dat ik hoop dat het initiatief van Satrat van de grond komt en niet voortijdig crasht. We kunnen als satscene zoiets heel goed gebruiken.

groeten,
Peter.

Hai iedereen,

Ik wil mij eigenlijk nergens mee bemoeien want volgens mij kun je mij bij de tweede groep indelen. Ik geef het eerlijk toe, ik ben iemand die een file kan downloaden en op een kaartje kan zetten. Verder moet je niet te veel aan mij vragen.

Toch wil ik graag iets zeggen over de manier waarop naar deze groep gewezen wordt. Ik denk dat je de groep namelijk ook weer in twee delen moet splitsen.

Groep 2a:

De groep die echt niets wil doen behalve de files downloaden en op een kaartje zetten

Groep 2b

De groep die heel graag wil helpen maar er de ballen niet van snappen en op geen enkele manier geholpen (kunnnen) worden omdat men het niet wil of omdat het niet toegestaan is op het forum.

Ik zou mijzelf graag indelen in groep 2b.

Ik zou heel graag mijn bijdrage willen leveren maar ik snap niet precies hoe alles werkt, welke programma's je moet hebben en met welke kaarten het eventueel zou kunnen werken en op welke site's je moet kijken. Ik heb een tweede computer waarmee ik verschrikkelijk kan kloten en een virus meer of minder maakt mij niet uit je hebt altijd nog format C:. Maar het zou leuk zijn als ik wist waarnaar ik op zoek was dat zou namelijk de helft schelen.

Dus verzoek ik iedereen wat aardiger tegen de newbies te zijn die echt graag willen helpen.

Ok? dit was het sorry voor mijn gezeik en iedereen die er druk mee bezig is wens ik heel veel succes.

En mocht ik iemand ergens mee kunnen helpen laat mij het weten en ik zal zeker mijn best doen.

De groeten van ant27

Ik denk dat we het wel een beetje reeel moeten blijven bekijken.

Stel hij zet zo`n site op,wat dan.
Keys mogen weer,kun je nog overal vinden.
Files mogen weer,kun je ook nog zat vinden,dus daar hoef je niet op te wachten.
Maar nou komt het,mensen met de know how,die wel weten hoe systeems werken,denk dat rat 2002 toch niet alles van elk systeem kan weten.
Dan van die mensen die dan ook nog durven te posten.
Dan,je zegt het al een nieuwe site opzetten,waarvan er al tig zijn.Satboards met al jaren ervaring,en die allemaal een beetje de deur op slot hebben gedaan,denk eens even na,dat zal niet voor niks zijn.
Ik denk dat als de site er komt,hij er nog geen drie weken is,in de samenstelling zoals wij allemaal hopen.Die tijd is voorlopig even over.
Dus reel gezien,denk ik niet dat die er komt.,en betwijfel ik of de mensen die al meer weten over de systemen,al staan te popelen om uberhaupt al iets vrij te geven,en daar zijn ook heel wat redenen voor te bedenken.
De kans dat de site er komt geef ik zelfs nog onder de tien procent,de kans dat als hij komt weer heel snel weg is geef ik 90 procent!!!Maar ja ik wacht het wel af.

De kans dat de site er komt geef ik zelfs nog onder de tien procent,de kans dat als hij komt weer heel snel weg is geef ik 90 procent!!!Maar ja ik wacht het wel af.
...........................................................
ja jij hoopt zeker met deze uitspraak druk op de ketel te zetten.

eh....Satrat wordt steeds verwisseld met rat 2000!!!! Dat maakt niet uit natuurljk, ik in elk geval wens rat 2000 veel geluk toe en zal zeker regelmatig op zijn site zijn!!!!

De groeten v/d Satrat

@tweety

Gelukkig heb ik niet van alle coderinge kaas gegeten, wel heb ik hulp van diverse mensen en kan nog steed hulp gebruiken. Dat alles open gaat dat is een feit, dat dat door mij komt niet, ik ben daar maar een heel klein schakeltje in, waar het mij meer om gaat is dat men niet durft in te gaan tegen de grote.......

Kijk ik denk dat er intussen al meer dan een handvol mensen weten dat seca 2, irdeto 2 en alle andere coderingen gewoon open is. Iets wat gecodeerd is is te decoderen, iemand die een codering bedenkt verdient ook weer geld door zijn eigen codering te "kraken".

wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat we af moeten van dat gedoe van dat mag niet en dat mag wel, wie heeft het hier voor het zeggen???? Wij zelf toch!!!! en niet canal+ of wat en wie dan ook......

Ik heb intussen al een en ander voorbereid en weet wat me te wachten staat....... Alles op zijn tijd en nee, het is geen loos alarm maar als sommige dat willen geloven dan vind ik dat best, ik heb achter de schermen veel, heel veel gedaan zonder dat dat iemand is opgevallen, en dat geeft ook niet, ik sta niet graag in de belangstelling maar wat dit betreft wel, er moet toch iemand zijn die er tegen in gaat!!!!!

En met een stille trom, verlaat hij het slagveld...

Nog flink toeterend met zijn grote toeter....

GR Fred.

@twilight

Ik verlaat niets en ga nu niets uit de weg, ik sta nog steeds en doenog steeds wat ik aan het begin heb gezegd!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan