tijd voor de waarheid, of het nu wel of niet mag

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rat2002

het word tijd dat we eens een keer de waarheid gaan vertellen, iedereen zit er maar omheen te draaien, wel of niet public van diverse onderwerpen. Ik neem het voortouw en ga vanaf vandaag alles public maken, seca2, nagra2, irdeto 2 alles wat er wel is maar door sommige gewoon uit commercieel oogpunt niet openbaar word gemaakt.

Ik weet dat ik me op glad ijs bevind maar iemand moet toch de eerste zijn, anders blijven we maar wat aanmodderen en dat is niet de bedoeling.

Ik fga geen kant en klare files geven, geef daar ook geen pm voor, wat ik wel doe is uitleggen hoe je een kaart kunt programeren, met welke keys en op wat voor manier, je zult het dus zelf nmoeten doen..... daar is het ook een hobbyboard voor!!!!!!

HHMMMMM

Denk niet dat je veel kans maakt om hier ook maar iets van datgene publiek te maken.
heb je niet over die brief van IRDETO..... gelezen ??
Alles wat je zal plaatsen zal verwijderd worden..
dus bespaar je de moeite of gebruik juist WEL de PM.

suc6 met de hobby.

nogmaals, de werking van een en ander mag gewoon vertelt worden, het verspreiden van keys niet, ik houd me letterlijk aan de regels...... ik verspreid geen keys, ik deel alleen informatie.... zie het maar als hardop denken!!!

Ok. Begin maar!!!!!!!!

Als hijnu gewoon post met premiere te zien met een bepaalde ontvanger ?
Dat heeft toch niets met irdeto of zeca te maken .
Het word inderdaad met de minuut zieliger .
Mensen als jullie informatie willen delen doe dat dan gewoon via email , msn , icq , kazaa whatever , zolang het maar om de boards heen gaat .
Echt we hebben ze helemaal niet zo nodig als we denken .
Alternatieven genoeg .

Gaat druk worden voor de moderatoren om al jouw postings te gaan beoordelen....

Kun je niet een eigen site maken met informatie en ons alleen de link mededelen?

Werkt een stuk handiger!

Rolo

PS Registreer de site gelijk even op je eigen naam en adres, want het is tijd voor de waarheid!

hee dat is pas mannentaal .... open gooien die rotzooi ... we nou lang genoeg gedaan alsof :)

Okee Rat2000, ik doe mee in de discussie. Hoe kan ik keys uitlezen van laten we zeggen het volle abonnementskaartje wat in heb?

@Rat, als je het kunt dan graag, maar hou er rekening mee dat artikel 326c WvS ook het publiek verspreiden van informatie betreft die tot doel heeft...... etc.

Het mag dus wel besproken worden, maar er zal de nodige voorzichtigheid in betracht genomen moeten worden, zeker na de brief die Duck ontvangen heeft.

De optie van Rolo is daarmee misschien inderdaad beter. Bij een of andere free provider een accountje nemen en daar de boel op open gooien.
Dan hoef je ook geen keys te gebruiken etc. maar is ook voor je eigen bescherming, je kunt daar anoniem onder fake name een accountje nemen en een website openen en daar alles op zetten.

In dat geval hoef je minder op te letten wat je schrijft en kun je doen wat je wilt.
Je mag het natuurlijk ook hier proberen, het is alleen de vraag van wat er kan blijven staan en wat weg moet, maar ik denk dat Duck in het nakijken van die postings ook wel zijn plezier zal hebben dus het is je eigen keuze.:)

Goed advies van de Tijger, registreer ff ene lycos of ander vaag accountje Rat ;)

ik wil de uitdaging aangaan en ga nu ook dus een site aanvragen bij een provider met mijn eigen naam en mijn eigen adres. Canal + en vele andere belanghebbende zullen er zonder veel moeite achter kunnen komen wie ik ben...... Ik weet natuurlijk waar ik aan begin, heb al veel besproken met iemand die daar zeeeer veel verstand van heeft.

Mijn doel is om te laten zien dat grote ondernemingen niet alles voor het zeggen hebben.

Wat betreft mijn posting hebben de moderatoren het niet echt heel druk, ik hou me aan de regels en doe niets verkeerd, ik handel precies volgens de regels die voor dit board opgesteld zijn, ik plaats geen keys, werk niet bij canal+, politie of welke instelling dan ook die hier niet thuishoort, verder is dit board bedoeld om te discuseren over alles en nog wat en inderdaad, ook de bladen hebben het over ontvangers met hun mogelijkheden dus waarom mag ik het daar dan niet over hebben.

Kortom, ik ga om met de regels zoals ze ook bedoeld zijn, ga alleen een klein stapje verder......

@Rat2002: Ik heb respect voor je moed. Mocht je problemen krijgen mag je bij mij in elk geval altijd aankloppen voor adviezen en uitleg van juridische termen voor zover ik die zelf kan "vertalen" naar begrijpbare taal.

Ik vind het mooi dat iemand durft op te staan tegen grote bedrijven, maar hou er rekening mee dat zelfs als je gelijk hebt een rechtszaak kunt verliezen omdat ze je gewoon doorprocederen todat je blut bent.
Het zou echter prachtig zijn als er jurisprudentie zou komen over artikel 326 en het bedrijven van een hobbyboard en wat wel en niet besproken mag worden volgens artikel 326 WvS zodat men precies weet hoever men gaan kan, en er ook paal en perk gesteld word aan de dreigmails etc. van dat soort bedrijven.

Alleen ben ik zeer bang dat je het gaat verliezen en zou je hierbij toch nog de goede raad willen geven om indien nodig, tijdig terug te trekken. Mijn steun heb je in elk geval.
Iemand die niet alleen voor zijn mening uitkomt maar -ook- durf toont om zelf iets te doen, dat verdient in mijn ogen respekt.
We zien de link wel komen neem ik aan?

Dit klinkt veel belovend:biggrin:

maargoed we hebben het al vaker meegemaakt:biggrin:

OK Satrat nu geen woorden maar daden. Ik ben het echter wel volledig met je eens! Bedenk wel dat je de gevestigde orde over je heen krijgt. Deze zijn al lang voorzien en willen ten koste van alles voorkomen dat het publiek wordt. Zij beroepen zich elke keer dat men het alleen voor de hobby doet maar ik heb mijn twijfels, beeld is het enige wat iedereen wil en als het wegvalt moet men weer opnieuw beginnen. Hobby .... natuurlijk??
Zie een board maar als een bedrijf, daar is het ook van ons kent ons, doe jij wat voor mij dan krijg jij dit of dat van mij. Zo zit de structuur van een board ook in elkaar. Dus een aantal beschermen elkaar om er zelf beter van te worden. Daarom ook altijd commentaar en negatieve reply van dezelfde members. Dit zijn gewoon onderdanen die iets terug krijgen voor verleende diensten. Wanneer er dan een rebel opstaat in de organisatie wordt deze van alle kanten aangevallen door deze zgn onderdanen. Dit blijkt wel uit de uiteenlopende reply's het lijkt of ze overal verstand van hebben.
Voor de zgn onderdanen nu niet lopen zeiken over het aantal postings van mij, ik loop echter al wat langer mee en lees veel, niet alleen hier.

Van mij mag het er ook op gegooid worden hoor,en zolang het netjes de regels blijft is er volgens mij toch echt niks aan het handje.Het bespreken van een box moet toch kennen.
Nou mijn zegen heb je ook hoor satrat,gooi maar op!!!

ik ga een en ander juridisch verantwoord op zetten, verwacht dus niet dat er morgen een site is die verteld hoe en wat, ik he daar even tijd voor nodig.

Ten tweede wil ik duck niet in verlegenheid brengen, de regels die duck hanteerd zijn de zijne en dat mag ook want het is zijn board. Wat hij wel en niet wil mag hij tenslotte zelf uitmaken.
Ik heb daar ook respect voor dus zal mij niet nadelig over duck uitlaten.

Ik hoop tevens dat er met mij meerder zijn die deze slag aandurven of in ieder geval zo veel als mogelijk meehelpt om zoveel mogelijk publiekelijk te maken. Diegene die nu hierover negatief is/zijn zullen zeker wel financiele bedoelingen hebben of er financieel beter van willen worden. Het is een hobby en tuurlijk mag je de gemaakte kosten terugverdienen maar het maag nooit broodwinning worden want dan is het geen hobby meer....

Ik hoop op zo veel mogelijk steun van jullie want inderdaad moet er nu een vast komen te staan wat nu wel en niet mag....

Mijn steun heb je zeker! we bukken allemaal al veel te lang voor die zogenaamde bedrijven die hier in nederland maar denken dat ze alles kunnen en alles voor het vertellen hebben, wat mij betreft moeten er v??l meer mensen onderhand hun kop eens open trekken, dan altijd alles maar over zich heen te laten komen,en dan doel ik zeer zeker niet op bedrijven maar ook zeker op ons nederlandse kabinet, om een lang verhaal kort te maken, "als er een bedrijf, al dan niet corrupt, is in nederland dan is het dat kutkabinet" wel met hun bezuinigingen voor de kleine man!!!

Ratje mijn steun heb je z??r zeker!!!

Ik heb je mijn steun al aangeboden, het publiek maken van iets zorgt er tevens voor dat er zo weinig mogelijk middels woekerprijzen verdient kan worden. Wel ben ik voorstander van het niet verspreiden van kant en klare files, het is zowieso veel leuker voor de hobby als je er zelf ook iets voor moet doen, beetje prutsen en wat rekenen of strings sturen ofzo.

Verstandige beslissing om het op je gemak even te bekijken en het juridisch zo waterdicht mogelijk op te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan