ToH 3.2 mit EMU 1.2 (by HoT)

dat had ik al gedaan maar ik krijg de emu-keys er niet in
zie vorige text

nou,. nieuwe software erin, keys erin en nu ontvang is dus helemaal niks meer. Ook niet met mijn MR. (Taquila)... pmc nog aangepast; ook niets.. mooi is dat.

Ja die melding kreeg ik hier ook maar heb het voor de tweede keer gedaan en op c+ gezet en beeld

Nieuwe soft er in keys en de emu er in en pmc heb ik niet gedaan en setting ook niet

Delirium

Ziet er prima uit, en werkt goed, weer een mooie aanvulling voor de hummie

Net verkeerd gepost.

Klopt het dat het beeld iets slechter wordt met de interne emu ??

ik doe waarschijnlijk wat fout met het 9500 programma.
zie je wat in het beeld tijdens het programeren?

nee met de emu erin zetten zie ik ook niks in de humax gebeuren,ben al 2 uur bezig.resultaat alleen maar ergenis...

het is voor mij onduidelijk of de EMU werkt of dat me Hummie keurig op mijn Fun5in1 draait

ineens werkt het .
ik schrok me de blubber ik had ineens een pomp film opstaan terwijl die kleine achter mijn stond.

nadat ik DSR 9500 geopend heb. En de juiste compoort geselecteerd het blijft hij een foutmelding geven.

Function check Frim ware Version when writing key-buffer is not working, I hope I can implement it later.

Wie weet wat ik fout doe?

dat had ik ook maar mischien zijn we wat ongeduldig .
gewoon een paar keer proberen en een tijdje wachten.
Ik had het gedownload met 9500 en naar ongeveer 10 min had ik ineens beeld op de kiosk kanalen op de thor.
Alleen schakeld mijn humax niet meer zo snel tussen de kanalen.
Het lijkt net een traag startende computer

heeft iemand met de MR weer Taq aan de gang? Ik krijg het niet voor elkaar..
En met die emukeys werkt niks. Op Astra/Hotbird heb ik taq niet meer aan de gang omdat mijn MR het nu ineens niet meer doet. Het beeldopbouw van taq is ENORM traag.

Had beeld op D+, met humbox wat kanaaltjes bij de favorite gezet, geupload en geen beeld meer op D+
Het hele ritueel vanaf oploaden hdf weer herhaal, helaas geen resultaat.

Taq zijn niet meer te ontvangen en de rest van d+ binnenkort ook niet meer.
Zelfde als sky. Tabelwisseling.

Lijkt me stug. Vanaf het moment dat ik die HoT1.2 erop gezet had was het einde verhaal voor Taq. Zou wel HEEL toevallig zijn als dat net op dat moment zou zijn.

Naar lang testen en alles open, maar een nadeel is de humax word zou traag dat je er niks meer mee kunt en erge vastlopers.
Dus maar weer tereug naar de oude versie.

Er is ook een nieuw ECM_FIX uit voor de TOH3.2_HOT1.2

Delirium

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan