ToH 3.2 mit EMU 1.2 (by HoT)

Originally posted by borsjea
Ik heb bij de tenenknippers van DLeIFPoT de Humax_5400_HotEmu_v1.2 file er in geschoten en D+ werkt weer

is dit op astra of hispa

grtz zuurtje

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb bij de tenenknippers van DLeIFPoT de Humax_5400_HotEmu_v1.2 file er in geschoten en D+ werkt weer

--------------------------------------------------------------------------------
is dit op astra of hispa

Ik had deze ook al geprobeerd, maar geen beeld op Astra.

quote:

-------------------------------------------------------------------------------

Kan deze site niet vinden zou iemand mij via pm mij deze site kunnen sturen
alvast bedankt.

Delirium.

Nu werkt het.
Maar moet die key bin ook om de zoveel tijd aangepast worden of mijn fun 6in 1 files?

Moet je apart eerst seca doen en dan nagr etc etc.
Bij mij werkt het nog steeds niet als ik de keybin erin heb geschoten en hem dan op standby zet dan springt hij heel snel op
de klok dus je ziet hem eigenlijk niet ff laden.
Heeft iemand nog tips?

gogo

is die kiosk nu open of niet,op de thor bedoel ik.
de taq is hier niet uit geweest en de rest ook niet,ik heb nu die emu er in en heb nog steeds alles wat ik voor die tijd ook had.
maar geen kiosk,waarvan beweerd werd dat die het ook zou doen.
dus zeg het maar wat doe ik fout???of werkt dat gewoon niet??
grtz freak.

@gogo,daarna moet je wel naar menu gaan dan naar toh dan preselect en dan kies jij met de rechter pijltoets op de afstandsbediening voor emu+k,dus net zolang drukken tot je dat ziet .je ziet eerst cas1,2,3,4,5,6 en dan emu+k en dan druk je op ok
dan werkt het pas.Dus effe eenmalig in het menu aangeven dat je de emu+k wilt gebruiken

@freaky kiosk werkt ook,effe op een kiosk kanaal gaan staan dan decoder in standbye en dan weer aan,en dat hoeft maar eenmalig,als je eenmaal beeld hebt blijft het ook als je hem daarna uitzet,op het hele pakket.

Mooi werk, heb denk ik alles open wat hiermee mogelijk is, maar moet na zoveel tijd de keybinfile bij het 9500 progje ook weer geupt worden?

@tweety

Ik heb alles gedaan wat je hebt uitgelegd, ik denk dat de fout zit in het uploaden van de keybin file.
Ik heb hem gewoon op een kanaal staan je ziet ook niks gebeuren hij telt alleen percentage's op mijn laptop.
Als ik dan de humax uit zet zie je gelijk pH staan en springt hij op de klok hij laad denk ik niet de gegevens.
Ga nog ff verder stoeien.
Was er nu een nieuwe key binfile uit misschien ligt het daar aan.
Ik had het programmatje 11 april al op mijn comp staan misschien is er iets veranderd in een nieuwe uitgave.
Maar moet je nu alle coderingen apart uploaden naar de humax?

greeting gogo

Ik kreeg beeld toen ik de key files via compoort 2 in de humax zette, dit met vinkje voor seca, viaccess, etc , per keer afzonderlijk erin te zetten.

Ik heb alles geprobeerd de nieuwste bin-keyfile van xamuz
Mijn funkaartje opnieuw beschreven met een 6-1 file
de beschrijfing van tweety +alle tips van andere.
maar geen beeld op hispa.
Ik stop ermee want dit gaat tenkoste van mijn gezondheid het enige wat ik nog kan verzinnen is dat taq op hispa het toevallig bij niemand het meer doet.
Zal toch niet?
Misschien krijg ik morgen weer zin, ga nu ff de frisse buitenlucht in.

greeting gogo

ah!! tweety wat ben jij goed in uitleg een lange weg kort van gemaakt het is goed voor mensen die geen duitse en englise taal behersen en nog voor de duidelijkheid
korte uitleg van tou..den
dowload patch3.2 1 hot
niewe canal lijst programeeren
niewe pmc van het patch programeeren
open het programa emuDSR 9500 EMU Ed27D for Humax
humax moet aan maak niet uit in welke canal
open progdsr9500 open small bin key
klik op seca en dan write
klik op via en dan write
klik op nagra en dan write
klik op conax en dan write
klik op irdeto.beta en dan write finish!
reseiver uit en aan
maak niet uit welke card die je erin steekt
deze patch is een uitdaagen van de uitlopende module die op dat moment in de markt te koop dragon,mm,mr,x cam..etc

let op! humax woordt een stukje duurder!!
grtz roufa!

@gogo de taq liggen er uit op hispa.

En denk aan je gezondheid!!!

Groetjes Delirium.

Ik had liever gehad dat de fout bij mij lag, maar helaas de show is over.
Niet te geloven wat er een hoop gebeurt is de laatste tijd op satteliet gebied.
Alles open alles dicht de Humax gereanimeerd met nieuwe soft blijft leuk deze hobby.
Af en toe moet je wel ff naar buiten om af te koelen maar dat is altijd beter dan dat je de ontvanger door de kamer gooit;-)
want dan heb je later spijt.
Jongens bedankt voor de hulp ook over pm en op naar de volgende uitdaging.

greeting gogo

als eerste de nieuwe pmc list van xamuh erin gezet, daarna het onderstaande uitgevoerd

Originally posted by jopie
Inmiddels werkt het hier ook perfect.

1. Laad de Toh3.2_HoT1.2.hdf met HU1.5 of wdn4oak.
2. Start het proggie DSR 9500 emu en open de key file
Hierna write met de juiste compoort. De keyfile moet geladen worden met ingeschakelde humax !. uit laten reutelen er komt een popup na 100 % geladen.
3. Menu > TOH > config > CAID Preselect op EMU+K > ok.
4. Er moet wel een kaart in de interne cam, dit kan b.v. een irdeto multichoice kaart zijn of een geprogrameerde fun. Hiermee werken dan ook de andere coderingen via de emu in de humax.

men hoeft niet voor elke provider een write te doen want het progje zet alles er al in.

mij is het gelijk de eerste keer goed gegaan met beeld voor zowel tag, kiosk , tps enz.

grtz satbird

mij is het gelijk de eerste keer goed gegaan met beeld voor zowel tag, kiosk , tps enz.

@satbird maar heb jij op het moment nog beeld op de taq hispa
hier echt niet meer en geeft op de andere kanalen er van ook
groote problemen, volgen mij zijn ze goed weer bezig daar.

Groetjes Delirium.

@delirium

ja ben de taq's ook kwijt........gisteren had ik ze nog...balen

grtz satbird

Ik zag op de duitse uploader de 3.0.0 versie van DSR9500 staan met de FW check e.d.. Voor degene die het niet lukt misschien een optie?

inderdaad word de humax trager, heb echter geen vastlopers hier.
Een prima firmware en bied zeker extra's voor deze good "oldtimer"

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan