ToH 3.2 mit EMU 1.2 (by HoT)

iemand een idee waar je nieuwe emu keys kan downloaden?
heb me suf gezocht,maar helaas...

dacht dat taq's in nagra op hispa AU waren, of ....????

grtz satbird

Originally posted by satbird
dacht dat taq's in nagra op hispa AU waren, of ....????

grtz satbird

Waren ja, nu er in nagra 2 gecodeerd wordt kun je deze voorlopig ook vergeten...

Hallo,

Momenteel heb ik een Humax 5400 , met ToH 3.2, met funcard.
Ik bekijk de 2 satellieten Astra en Hotbird.

Ik lees hier en daar dat met ToH 3.2. EMU de Humax, enorm vertraagt tijdens het zappen en regelmatig blijft hangen.

Ik twijfel nl. om dit te installeren, moet nl. Humax volledig loskoppelen en dan naar boven brengen om op te laden via de pc.

Zijn er veel zenders meer te bekijken dan met de funcard 6 in 1. Want ik vrees als ik deze ToH 3.2. EMU installeer, binnen enkele dagen als de codes zouden veranderen er geen beeld meer zal zijn, en ik zal achterblijven met een trage Humax. Tenzij ik er weer de oude software opzet.

Wat kun je nu allemaal meer bekijken met de EMU dus i.p.v. met de funcard 6-in-1 in gepatchte Humax.

Groetjes,

Pieter

als je het hele verhaal zo volgt zie je al de de taq op astra de bron van de vertraging was.
nu deze opnieuw op zwart zit heb je daar dus geen last van.
maar als je geen draaibare set hebt heeft het geen meer waarde om deze nieuwe soft er in te zetten zolang de taq op zwart zit.
grtz freak.

heb alleen geen beeld op taq hispa voor de rest werkt alles perfect.kiosk,polsat tvcabo enz allemaal au

Originally posted by freaky
als je het hele verhaal zo volgt zie je al de de taq op astra de bron van de vertraging was.
nu deze opnieuw op zwart zit heb je daar dus geen last van.
maar als je geen draaibare set hebt heeft het geen meer waarde om deze nieuwe soft er in te zetten zolang de taq op zwart zit.
grtz freak.

Wat dacht je van Polsat?

Zeker heb je er wat aan de oude doos komt echt weer tot leven
met de emu, en scheelt ook enorm in de kosten want je hoeft geen cam`s meer tekopen en die duure kaarten...

Greetz Delirium.

En wat dacht je vd Gioco voor de voetbal fans?
Calcio zip op de downloads
Avensis

Originally posted by avensis
Avensis

Ik heb zowat alle bekende en onbekende sites bezocht,maar kan nergens deze calcio.zip vinden.
waar heb je 'm gezien dan ? ( uiteraard geen link,maar een tip )

Appie

Eerlijk gezegd vraag ik me af of het hele gedoe over deze nieuwe
versie wat opleverd. Immers voor alleen astra kijkers nauwelijks interesant, en wat als de keys veranderen v.w.b. de bijdrage die de emu levert. Is het zo dat waar de kaart niet in voorziet ( ik heb zowel een uptodate funkaart als een orginele multichoise dus niets meer als alleen Canaal Digitaal er op) en dit werkte ook perfekt,de Emu de rest doet?Dan moet de humax dus weer aan de pc gekoppeld worden en een nieuwe of bijgewerkte keyfile geladen worden,of is er in een autoupdate voorzien? Zoniet dan wordt het voor diegene die de Humax in een andere dan de pc ruimte heeft staan, weer moeizaam afkoppelen key bijwerken en aan weer aankoppelen.

Dat was de charme juist van de funkaart,even de kaart bijwerken en huppekee. Afgezien van mijn ietwat negatieve reaktie op deze soft,toch mijn respekt voor de ontwikkelaars hiervan.

vergeet niet dat ook al heb je alleen astra
dat het voorheen onmogelijk was de buitelandse seca2 zenders te ontvangen.

door deze nieuwe firm is dat wel mogelijk.
tenminste was mogelijk zijn weer overgegaan op een ander hash tabel.

maar ben ervan overtuigd dat dat ook wel weer goed komt.

kijk eerst moest je een module gebruiken {cam}
maar nu niet meer.

is dus een hele vooruitgang

gr petje

Originally posted by avensis
Avensis

file werkt niet bij mij heb ik geprobeert in de emu en in de dragon cam met tita card geen beeld ik weet het niet meer zal nog een keer probeeren vanavond
grtz roufa!

Heb het hier ook werkend gekregen !!
Met een laptop die loopt op win 2000 pro en via zo een kabel om de humax te verbinden via de USB-poort !! Dit om de misverstanden uit de wereld te halen dat het met win 2000 niet zou werken
groeten

Is de optie "card" in het TOH configmenu nog wel aanwezig, zodat je ook nog met een FUN en e.v.t. cammen kunt werken met deze emu patch?

Grandpa,
heb het in bovenstaande topic al gepost maar hier dan nog maar eens.

Bij deze,
zal ik je gelijk nog iets verklappen.
Haal het proggie Softcamkey eens op staan 3 url?s in.
Start DSR9500 en laad de KEY.BIN file
Ga dan naar FILE SOFTCAM KEY IMPORT WEB UPDATE KEY-BUF
Save de file en je hebt de laatste keys voor de EMU.

Mooi he?
Avensis

@Avensis,
Bedankt voor de calcio.zip. Hij werkt echter niet,tenminste,ik krijg 'm niet aan de praat.
Moeten de calcio's " gewoon" opengaan, of moet ik mijn Tita/fun updaten ? Ik heb de bijgevoegde .csv ook geladen.

Alvast bedankt voor je antwoord,

Appie

Appie39,
je moet de Gioco kanalen maar eens proberen. De Calcio?s zelf is nog helaas.
Avensis

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan