ToH 3.2 mit EMU 1.2 (by HoT)

Ik heb alles open op Taq na (natuurlijk premiere, C+ ned, kiosque ook niet). Wat doe ik fout?

Je doet niets fout. Is inderdaad toeval... Mijn Dragoncam geeft nu ook zwart. Ligt dus niet aan je Hummie!

Heel sterk. Ik maar zoeken. Niet dat Taq zo bijzonder is maar het idee dat ik hem niet open krijg..

Heb wel een nieuwe key stuur maar even een mail via pm kun je het even proberen als het daar aan ligt....

Delirium

Staat bij dr hans

12 april all Taquillas at 19,2?E are now using hash table 9x. Hash table 9x is of course unknown to public.

Hmm zal effe wat uitleggen:
Voor degene die met het 9500 programmatje de keys laden,die melding die je krijgt die hoort,dat is geen fout.
Het is enkel een commentaar van de maker dat het automatische veriferen nog niet werkt.
Als je de firmware erop gezet hebt,dan moet je even de decoder uitzetten zoals altijd als je end in het display ziet.
Daarna zet je de decoder aan,niet op standbye,maar je moet hem helemaal aanzetten,dus je krijgt een kanaalnr in beeld.
Zelf heb ik daarna de keys met het 9500 programma erin gezet met een funkaart in de embedded,waarop een 6 in 1 file stond.
Je laad in het programma de keybin die er bij zit.
Daarna druk je op write,en kiest de compoort waar je humax aanhangt.
Dan zie je bovenin de balk naar 100 procent lopen.
Als hij daarmee klaar is,moet je de humax niet met de knop uitschakelen,maar moet je hem op standbye zetten.
Daar gaan dus een paar mensen de fout in,want opdat moment dat je hem naar standbye zet,schijft hij de keys pas naar de emu.
Daarna kun je de decoder uitzetten en weer aansluiten op je tv.
Als je decoder weer aan is ga je naar het toh menu en gaat naar preselect en dan krijg je eerts cas 1,2,3,4 tot je emu-k ziet.
Als hij daar op staat,werkt het.Als je op conax geen beeld krijgt voer je deze procedure uit.Je gaat op een kiosk kanaal staan,
zet de decoder in standbye met de afstands bediening,en daarna weer aan en ploeps beeld,en dan loopt hij op alle kanalen.
Dit hoeft maar 1 keer,in elk geval bij mij en dan heeft hij geen problemen meer.De taq kanalen op astra werken niet meer,doordat ze daar van table zijn verandert.De rest werkt nog wel.
Op nagra als je geen beeld hebt even op een kanaal gaan staan ,decoder in standbye,weer aan en ook ploeps beeld(nieuwe key)Nagra is AU.
Ik hoop dat het zo moet llukken voor iedereen.

Even voor de duidelijk heid er, moet wel een kaart in je embedded,dit is enkel voor de initalisatie,maar maakt niet uit of het een funkaart is met 6in1 of een irdeto kaart van kanal+

@tweety weet je ook hoe je de oude key er weer uit krijgt of kun je de nieuwe overschrijven...

Delirium.

Bedankt Tweety voor je duidelijke uitleg. Ik heb alles op deze manier gedaan maar alles blijft echt helemaal zwart, behalve fta kanalen. Ik ben eigenlijk de hele middag er al mee bezig maar zonder resultaat. Mijn twijfel zit nog steeds bij de key file laden!!
Je zie er namelijk niets gebeuren, alleen de zie ik de procent teller. Ik zet hem inderdaad met de standby stop en daarna weer aan met de ab en geen beeld. Ik sta op een conax kiosk file op dat moment. Zelfs de ned. zenders zijn zwart, enig idee ???

Luister,je moet het keyfile proggen met het progje 9500.
Je start het progje 9500 op,daarna open file en neemt de keybin
en als het goed is zie je dan keys staan,niet op alle plaatsen,maar bij 0064 bijvoorbeeld de 0c 0d en 0e key.
Je humax moet helemaal aanstaan,in het display zie je een kanaalnr.
Daarna write,je kiest de compoort,waarop je humax is aangesloten.
Hij gaat dan schijven en je ziet hem naar 100 procent lopen.
Wat daarna zeer belangrijk is,is dat je de decoder met het rode knopje op je afstandsbedienig uit zet,je ziet dan PH verschijnen en dat duurt effe(hij schijft opdat moment de keys pas echt weg.)
Daarna als je op het display streepjes ziet of 000 van de tijd zet je de decoder helemaal uit met de knop achterop.
Daarna kun je hem weer aansluiten op de tv,en insschakelen.
Daarna naar het toh menu,daarin ga je helemaal naar beneden
kies voor preselect,en met de pijltjes toetsen(toets naar rechts)
druk je netzo lang tot hij op emu-K staat en daarna druk je op OK
Er moet wel een kaart in je embedded zitten,hoeft niet met geldige keys,maar met een 6 in 1 file is goed,maar kan ook een oude irdeto kaart zijn.Maar geen seca of viaacces kaart,omdat de embedded irdeto is,hij moet namelijk wel initailiseren.
En dan werkt het.

Voor delerium:
je opent het keyfile bin
daarin verander je de key die jij wil veranderen,en schijft opnieuw het keybinfile naar de decoder,zoals je de eerste keer ook gedaan hebt,alleen nu met de nieuwe key erin voor de provider.

Ik ben er zojuist achter gekomen dat er een nieuwe 'key.bin' op het board staat die de problemen oplost. Ik heb deze file geladen en alles werkt. Verder moet ik er voor waarschuwen dat je D+ op de astra moet vermijden. Als je hier een kanaal probeert te openen dan wordt je receiver heel erg langzaam............

Yep is enkel op de taq kanalen,je processor krijgt het dan erg druk.Kan tot nu toe geen kwaad.Maar raakt je decoder echt van streek,kan zelfs zo zijn dat hij niet lekker met de afstandsbediener werkt,effe achter uit en weer aan lost het op en dan snel even naar een ander kanaal gaan.
Maar taq op astra hoef je toch effe niet naar toe te gaan,want die werkt nu toch niet.De rest van het pakket werkt nu nog wel,en daar heb je geen last(tot nu toe).

De taq is trouwens geen keywissel,dus je hoeft geen andere key te proberen,maar is verandering van de hash table,net zoiets als sky dus.

Dankzij duidelijke uitleg hier binnen de 5 min overal beeld. Great work. Hummie rules , droomdoos eat your heart out !

@tweety bedankt even bij gewerkt en wala alles prefect open op de taq en sky na...

Delirium.

nope kiosk op astra niet,was het maar waar.
Maar wat nog niet is kan nog komen toch!!

Ik heb bij de tenenknippers van DLeIFPoT de Humax_5400_HotEmu_v1.2 file er in geschoten en D+ werkt weer

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan