Hmm zal effe wat uitleggen:
Voor degene die met het 9500 programmatje de keys laden,die melding die je krijgt die hoort,dat is geen fout.
Het is enkel een commentaar van de maker dat het automatische veriferen nog niet werkt.
Als je de firmware erop gezet hebt,dan moet je even de decoder uitzetten zoals altijd als je end in het display ziet.
Daarna zet je de decoder aan,niet op standbye,maar je moet hem helemaal aanzetten,dus je krijgt een kanaalnr in beeld.
Zelf heb ik daarna de keys met het 9500 programma erin gezet met een funkaart in de embedded,waarop een 6 in 1 file stond.
Je laad in het programma de keybin die er bij zit.
Daarna druk je op write,en kiest de compoort waar je humax aanhangt.
Dan zie je bovenin de balk naar 100 procent lopen.
Als hij daarmee klaar is,moet je de humax niet met de knop uitschakelen,maar moet je hem op standbye zetten.
Daar gaan dus een paar mensen de fout in,want opdat moment dat je hem naar standbye zet,schijft hij de keys pas naar de emu.
Daarna kun je de decoder uitzetten en weer aansluiten op je tv.
Als je decoder weer aan is ga je naar het toh menu en gaat naar preselect en dan krijg je eerts cas 1,2,3,4 tot je emu-k ziet.
Als hij daar op staat,werkt het.Als je op conax geen beeld krijgt voer je deze procedure uit.Je gaat op een kiosk kanaal staan,
zet de decoder in standbye met de afstands bediening,en daarna weer aan en ploeps beeld,en dan loopt hij op alle kanalen.
Dit hoeft maar 1 keer,in elk geval bij mij en dan heeft hij geen problemen meer.De taq kanalen op astra werken niet meer,doordat ze daar van table zijn verandert.De rest werkt nog wel.
Op nagra als je geen beeld hebt even op een kanaal gaan staan ,decoder in standbye,weer aan en ook ploeps beeld(nieuwe key)Nagra is AU.
Ik hoop dat het zo moet llukken voor iedereen.
Even voor de duidelijk heid er, moet wel een kaart in je embedded,dit is enkel voor de initalisatie,maar maakt niet uit of het een funkaart is met 6in1 of een irdeto kaart van kanal+