Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Daar zijn idd geen FTA zenders te ontvangen, wellicht afstellen op Thorik zie net bij totaaltv dat op de serius geen ongecodeerde zenders zijn te ontvangen kan ik dan ook de astra 4 op 5 oost zoeken daar is genoeg ongecodeerd te ontvangen
Dan zul je die satellieten handmatig in je ontvanger moeten toevoegen.in het menu van de ontvanger kan ik alleen tussen alle astra en turkse satellieet kiezen ik wil ook graag de hotbird en alle eutelsat ontvangen
Dan vul je 50.9 en 06.0 in.Daarnaast kan ik wel kiezen in de ontvanger voor disec 1.2 en usals daar kan ik de longittude en lattitude instellen maar de cijfers zijn te veel kan er maar 3 invoeren.
Je moet zowel je op de schaalverdeling van je motor, alsmede in je ontvanger op 50.9 zitten.hing de latitude op de motor ook instellen op 50
Die instellingen zijn niet goed voor Usals gebruik van de motor.longittude 006.00 Elattitude 05.09 N
Dat komt omdat wij toch een aantal graden uit het zuiden liggen, dus niet precies op de 0 meridiaan of zoiets. Om die afwijking op te vangen wordt de motor wel op 0 gezet maar afgesteld op de Astra 4.Maar dan begrijp ik wel niet wel niet als ik de astra 4 in beeld waarom de motor dan op 0 staat dan moet hij toch op 4,8 oost wijzen de graden meter zeg maar