S
Speedy1979
je had ook gelijk de instellingen staat ook goed nu heb 4 satellieten die kan draaien en zien. Alleen in mijn vorige post staan dingen die ik nog niet begrijp.
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 20:15 uur ----------
na een paar keer van satelliet positie gedraait te hebben heb ik op enkele zenders blokjes in beeld of geen beeld zoals op hotbird en turkse sat
ga hem morgen toch verplaatsen omdat ik geen enkel astra meer krijg wat wel jammer is voor het begin werkt hij best redelijk
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 21:05 uur ----------
Stand van zaken want ik op dit moment in geprogrammeerd heb.
Thor op 0.8 west
Eutelsat 7 oost
eutelsat 10 oost
Turksat 42 oost
Panamasat 12 45 oost klopt dat hier maar 2 zenders op zitten.
astra vind ik geen enkele zelds de astra 4 5 oost
heb wel veel blokjes in beeld op satellieten maar ook weer niet op alle kanalen zijn er steeds maar een paar.
Op totaal tv staat een lijst van alle satellieten maar dat komt niet overeen met mijn satelliet lijst van de ontvanger heb gekeken naam de naam van de satelliet en waar hij zou moeten zitten klopt niet wel bij vele maar niet alle zoals de panamasat 12 staat niet bij totaaltv
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 20:15 uur ----------
na een paar keer van satelliet positie gedraait te hebben heb ik op enkele zenders blokjes in beeld of geen beeld zoals op hotbird en turkse sat
ga hem morgen toch verplaatsen omdat ik geen enkel astra meer krijg wat wel jammer is voor het begin werkt hij best redelijk
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 21:05 uur ----------
Stand van zaken want ik op dit moment in geprogrammeerd heb.
Thor op 0.8 west
Eutelsat 7 oost
eutelsat 10 oost
Turksat 42 oost
Panamasat 12 45 oost klopt dat hier maar 2 zenders op zitten.
astra vind ik geen enkele zelds de astra 4 5 oost
heb wel veel blokjes in beeld op satellieten maar ook weer niet op alle kanalen zijn er steeds maar een paar.
Op totaal tv staat een lijst van alle satellieten maar dat komt niet overeen met mijn satelliet lijst van de ontvanger heb gekeken naam de naam van de satelliet en waar hij zou moeten zitten klopt niet wel bij vele maar niet alle zoals de panamasat 12 staat niet bij totaaltv