- Lid sinds
- 9 feb 2003
- Berichten
- 3.703
- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
- Locatie
- In the midlle of nowhere
Ik ben ook zo iemand die het product het liefst wil uitproberen afhankelijk van de prijs en daarom lees ik eerst de reviews (behalve met mijn videokaart).
Maar zoals het vaak gaat, de ??n is tevreden terwijl de ander klaagt dat het snoer te kort is. En met die huidige blisterverpakkingen kan je een verpakking ook niet meer openen zonder de verpakking te beschadigen terwijl vroeger het in een kartonnen doosje zat met een mooie foto. Soms was er een doosje open zodat men het artikel kon bekijken en in de hoop dat klanten de andere 10 dicht lieten, maar ik heb zelf in een speelgoedwinkel gewerkt maar dat gebeurd echt niet.
Eigenlijk kijk ik er niet zo raar van op van de omstandigheden bij Bol.com ook al walg ik er flink van. Het past bij de huidige samenleving waarbij mensen (denken) minder tijd te hebben en dus maar online gaan kopen. Wel 3 uur surfen op het internet naar een geschikt artikel maar een uurtje winkelen is er niet meer bij.
En het retourneren valt dan wel onder een goede service maar het is wel een enorme kostenpost die de consument toch echt zelf betaald. Bol.com wil een flink marktaandeel bereiken waardoor specialistische winkels zoals computershops verdwijnen. Maar niet alles komt uit dat Bol.com magazijn, er zijn ook externe leveranciers die artikelen leveren die je besteld bij Bol.com.
Een headset is toch iets speciaals en niet iedereen heeft de zelfde wensen/eisen maar ik ga maar met een grote boog om Bol.com heen.
Maar zoals het vaak gaat, de ??n is tevreden terwijl de ander klaagt dat het snoer te kort is. En met die huidige blisterverpakkingen kan je een verpakking ook niet meer openen zonder de verpakking te beschadigen terwijl vroeger het in een kartonnen doosje zat met een mooie foto. Soms was er een doosje open zodat men het artikel kon bekijken en in de hoop dat klanten de andere 10 dicht lieten, maar ik heb zelf in een speelgoedwinkel gewerkt maar dat gebeurd echt niet.
Eigenlijk kijk ik er niet zo raar van op van de omstandigheden bij Bol.com ook al walg ik er flink van. Het past bij de huidige samenleving waarbij mensen (denken) minder tijd te hebben en dus maar online gaan kopen. Wel 3 uur surfen op het internet naar een geschikt artikel maar een uurtje winkelen is er niet meer bij.
En het retourneren valt dan wel onder een goede service maar het is wel een enorme kostenpost die de consument toch echt zelf betaald. Bol.com wil een flink marktaandeel bereiken waardoor specialistische winkels zoals computershops verdwijnen. Maar niet alles komt uit dat Bol.com magazijn, er zijn ook externe leveranciers die artikelen leveren die je besteld bij Bol.com.
Een headset is toch iets speciaals en niet iedereen heeft de zelfde wensen/eisen maar ik ga maar met een grote boog om Bol.com heen.